Με ενστάσεις, καταγγελίες κι έμμεσες αιχμές για αδιαφάνεια συνοδεύτηκε η συζήτηση στη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής Δυτικής Μακεδονίας τη Δευτέρα 4 Αυγούστου, με θέμα την έγκριση υποβολής πρότασης στο ΕΑΠ 2017–2021 για το έργο: «Μελέτη βελτίωσης με ενιαία διατομή υφιστάμενης οδού από τη διασταύρωση της οδού Παλαιογράτσανο – Καταφύγι ως τα όρια του Νομού Πιερίας».
Το θέμα επανήλθε μετά από προηγούμενη απόσυρση και πλέον συνοδευόταν — όπως ειπώθηκε απο τον Πρόεδρο Λύσανδρο Μεταξά — από δύο επιπλέον σελίδες τεχνικής τεκμηρίωσης. Ωστόσο, η ένταση πυροδοτήθηκε όταν διατυπώθηκαν από την πλευρά της αντιπολίτευσης και νεες έντονες αμφιβολίες για το αν χρειάζεται νέα μελέτη, για το κόστος των 119.000 ευρώ και για το κατά πόσο λήφθηκαν υπόψη τα παλαιότερα τεχνικά δεδομένα.
Ο περιφερειακός σύμβουλος της ελάσσονος αντιπολίτευσης Γιώργος Χριστοφορίδης υπενθύμισε ότι το ίδιο θέμα είχε αποσυρθεί σε προηγούμενη συνεδρίαση κι ανέφερε «Πήγα ο ίδιος στον δρόμο. Ο δρόμος χρειάζεται απλώς επίστρωση 3Α, δύο τεχνικά και μια άσφαλτο. Μιλάμε για τέσσερα χιλιόμετρα. Τα 119.000 ευρώ είναι υπερβολικά και προκλητικά πολλά!»
Απο την πλευρά του ο περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Σωτήρης Βόσδου είπε: «Γίνεται μια προσπάθεια από μεριάς της ΑΝΚΟ να δικαιολογήσει γιατί δεν μειώνεται το ποσό και είναι εμφανέστατο ότι επικαλείται στοιχεία που δεν στέκουν.» και συμπλήρωσε: «Είναι δυνατόν να αλλάξεις ουσιαστικά στο excel τα νούμερα και να ζητάς το ίδιο ποσό που ζήτησες στην αρχή; Εδώ μας κοροϊδεύουν.»
Επιπροσθέτως ο Γιώργος Χριστοφορίδης διαμαρτυρήθηκε για την καθυστέρηση στη διαβίβαση στοιχείων από την ΑΝΚΟ προς τα μέλη της Επιτροπής για τα πόσα χρήματα εχουν δοθεί μέχρι σήμερα, για μελέτες, απο την Περιφέρεια στην ΑΝΚΟ:
«Κάναμε αίτημα πριν ενάμιση μήνα για στοιχεία και δεν έχουμε πάρει τίποτα. Είναι άβατο; Πρέπει να μπει εισαγγελέας για να πάρουμε στοιχεία; Τα λεφτά είναι του κόσμου και όλοι μας θα απολογηθούμε σε αυτόν τον κόσμο.»
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Λύσανδρος Μεταξάς συμφωνώντας εμμέσως πλην σαφώς με τον Γιώργο Χριστοφορίδη αναγνώρισε την ανάγκη για άμεση και θεσμική ανταπόκριση, λέγοντας: «Εγώ διαβίβασα άμεσα το αίτημά σας από κει πέρα δεν μπορώ να τραβήξω τα αυτιά κανενός».
Εν τέλει το θέμα αποσύρθηκε εκ νέου, ώστε να διερευνηθεί για το αν μπορεί να υπάρξει μελέτη με λιγότερα χρήματα ή αν μπορεί να μελετηθεί απο τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΑΝΚΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΓΩΝΣΜΩΝ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. ΚΑΙ Η ΑΝΚΟ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ .
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ
Ο Αμανατίδης θα το καταφέρει και αυτό. Να κλείσει την ΑΝΚΟ. Είναι σοβαρό μαγαζί η Περιφερειακή Επιτροπή. Θέλει άλλου είδους διαχείριση και όχι έναν τροχονόμο να λέει στο επόμενο. Έλεος.
ο Αμανατίδης θα μείνει μια ζωή Περιφερειάρχης εάν καταλάβει ότι δεν δουλεύει πια για την ΑΝΚΟ αλλά για τους Δυτικομακεδόνες.
Όταν λέει “εμείς” δεν πρέπει να εννοεί “εμείς στην ΑΝΚΟ”…. και ο νοών νοείτω
Κι άλλες μελέτες από ην ΑΝΚΟ;.. Έλεος…
Σφίγγουν τα πράγματα! Ο Αμανατίδης νομίζει ότι είναι ΑΝΚΟ η Περιφέρεια και θα την διαχειρίζεται σαν μαγαζί του μαζί με τον Δημητράκη… μπράβο άστους συμβούλους της αντιπολίτευσης που έχουν άποψη και ασχολούνται σοβαρά!
Φτανει ρε Χριστοφοριδη με τους λαικισμους σου. Τζαμπα φωνάζεις. Δεν πειθεις.κανεναν. Ασε να κάνει δουλεια ενας άνθρωπος που ασχοληθηκε σοβαρα με την περιοχη. Μην κανεις συνεχεια ανουσιους σχολιασμους.
Αυτός που ασχολήθηκε σοβαρά με την περιοχή, έχει να μας δείξει ένα αναπτυξιακό έργο επί των ημερών του ως βουλευτής; Έχει να μας δείξει ως περιφερειάρχης;
“Πήγα ο ίδιος στον δρόμο. Ο δρόμος χρειάζεται απλώς επίστρωση 3Α, δύο τεχνικά και μια άσφαλτο”.
Μάλιστα….
Βέβαια υπάρχει κάτι που λέγεται υπογραφή έργου οδοποιίας, το να λες απλά κάτι χωρίς το βάρος της υπογραφής είναι απλά λόγια του αέρα ή μάλλον της πολιτικής…..
Τις δύο σελίδες τις διάβασε κάνεις?
Εκεί λοιπόν λέει ότι η παλιά μελέτη προέβλεπε δρόμο με εκτεταμένες επεμβάσεις κόστους 7 εκ ευρώ ενώ αν γίνει νέα μελέτη στον υφιστάμενο δρόμο θα κοστίσει 1 εκ ευρώ.
Αλλά πρέπει να ξέρεις να διαβάζεις και είναι δύσκολο στις μέρες μας.
Ε αφού πήγες και τον είδες τον δρόμο….. και ξέρεις και ακριβώς τι χρειάζεται….. κάνε την τεχνική περιγραφή και τον προϋπολογισμό και του έργου και παρέδωσε το με υπογραφή….
Τι όχι?