Είναι πραγματικά απορίας άξιον πως επί τόσες δεκαετίες δεν έχει δοθεί λύση στο ζήτημα της πρόσβασης των κατοίκων της περιοχής “Πλατάνια” προς το κέντρο της πόλης, μιας και όπως όλοι γνωρίζουν το μοναδικό πέρασμα είναι μέσω των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών.
Τελευταία μάλιστα ξεκίνησαν τα έργα κατασκευής τούνελ (!) σε περίπτωση που ξαναπεράσει το τρένο, κάτι μάλλον απίθανο, ύψους 7,6 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά για να φτιαχτεί μία ασφαλής διάβαση για τους πεζούς πόροι δυστυχώς δεν βρίσκονται. Στο έωλο επιχείρημα των υπευθύνων του Δήμου ότι η περιοχή ανήκει στον ΟΣΕ αντιτάσσουμε το ότι όλη η περιοχή έχει παραχωρηθεί από τον ΟΣΕ στον Δήμο Κοζάνης για ανάπλαση και ότι όπως βρέθηκε η λύση (άδειες, χρηματοδότηση κτλ) για την υλοποίηση του τούνελ, πολύ εύκολα θα μπορούσε να βρεθεί λύση και για την κατασκευή μιας ασφαλούς διάβασης.
Μέχρι τότε οι άνω των 4.000 κάτοικοι της περιοχής των Πλατανίων, μεταξύ των οποίων πολλά παιδιά, μητέρες με καροτσάκια, ηλικιωμένοι αλλά και ΑΜΕΑ, θα πρέπει να περνάνε καθημερινά, εν έτει 2025, από αυτό το χάλι, για να μεταβούν στην υπόλοιπη πόλη, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμη και τη σωματική τους ακεραιότητα.
Απαιτούμε άμεσα η δημοτική αρχή να δώσει λύση, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι χιλιάδες κάτοικοι της περιοχής και επιφυλασσόμαστε για τις επόμενες, συντονισμένες, ενέργειες μας. Οι αρμόδιοι έχουν ήδη ενημερωθεί πολλάκις και περιμένουμε αποτελέσματα.
Δημήτρης Κότσικας
Δρ. Νεοελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
















































Και τα τρένα πως θα περνάνε?? χαχα
Θα σας κάνουμε αερογέφυρα να σας συνδέσουμε με το Ρολόι κατευθείαν…!
Συμφωνώ απόλυτα εν έτη 2025 να περνάμε καθημερινά δεκάδες πολίτες τον χειμώνα με λάσπες και το καλοκαίρι μέσα στην σκόνη!!!!! Στα 7000000€ τόσο δύσκολο είναι ενα διαδρομος 500μ επι 3μ με λίγοι άσφαλτο !!!!!!! Κύριοι του Δήμου αναμένουμε …….
Συμφωνώ απόλυτα εν έτη 2025 να περνάμε καθημερινά δεκάδες πολίτες τον χειμώνα με λάσπες και το καλοκαίρι μέσα στην σκόνη!!!!! Στα 7000000€ τόσο δύσκολο είναι ενα διαδρομος 500μ επι 3μ με λίγοι άσφαλτο !!!!!!! Κύριοι του Δήμου αναμένουμε …….
Αναγκαζομαι να παω απο τη γεφυρα γιατι αν περασω απο τις λασπες τα παπουτσια ειναι για πλυσιμο πλεον.αυτο το χαλι 16 χρονια που μενω εδω δεν αλλαξε.κανενας δεν ενδιαφερεται δυστυχως.γιαυτο και δεν ψηφιζω και κανεναν τους.τωρα με αυτο το εργο που γινεται η κατασταση ειναι δραματικη.
Σιγα ρε συ που υπογραφεις και το παραπονο ως Δοκτωρ…
Ανατριχιασαμε
Εσύ ρε σουρδοντάμαρο αυτό είχες να προσθέσεις; Ε ρε φούρκα που θέλετε! Αν ο άνθρωπος είναι Δόκτωρ στο αντικείμενο του, έχει δικαίωμα και υποχρέωση να το αναγράφει όταν αναφέρει το επάγγελμα του. Ψιλά γράμματα για τα σουρδοντάμαρα της πόλης. Πιες τον φραπέ σου γιατί από γράμματα δεν το κατέχεις.
Έτσι ακριβώς… Το ενοχλησε το δοκτορ!!! Το ότι το σημείο μοιάζει με βομβαρδισμενο δεν τον απασχολεί. Αυτός περναει; Οι άλλοι περνούν… Α ρε “δοκτορ ” του πληκτρολογιου….
4 εικόνες, 4000 λέξεις. Ιδού ο σεβασμός τους πολίτες Δ’ κατηγορίας. Όποιος διαφωνεί, ας το κάνει. Δεν μας ενδιαφέρει η κομματική του τοποθέτηση. Η εικόνα μιλά από μόνη της.
Στο συγκεκριμένο σημείο, εάν δεν γίνει υπογειοποίηση της γραμμής του τρένου, μόνο υπερυψωμένη πεζογέφυρα μπορεί να κατασκευαστεί κι είναι απολύτως βέβαιο πως κανένας δεν θ’ ανεβαίνει τις σκάλες, όλοι θα συνεχίσουν να περνάνε από κάτω: αρχή της ελάχιστης ενέργειας λέγεται. Και αν γίνει διάβαση δεν φτάνει η πεζογέφυρα, θα πρέπει να γίνει και διπλός ανελκυστήρας για τα ΑΜΕΑ. Η διάβαση για τους κατοίκους είναι από τη γέφυρα της οδού Ιωνίας. Τώρα αν κάποιοι θέλουν να περνάνε μέσα απ’ τις γραμμές του τρένου, για να κόβουν δρόμο, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να γίνει διάβαση εκεί που θέλει ο καθένας.
Η μόνη λύση: ο μητσοτάκης είχε πει το Μάιο 2020, σε συνέντευξη στη Bild, πως απ’ την απολιγνιτοποίηση θα ωφεληθούν και Γερμανικές εταιρείες και οι κάτοικοι να κόψουν το λαιμό τους να βρουν κάτι άλλο να κάνουν. Ε, βρείτε μια Γερμανική εταιρεία να σας κάνει τη διάβαση που θέλετε. Είναι βέβαιο πως για τους Γερμανούς η κυβέρνηση όλο και θα βρει λεφτά. Για τους Έλληνες μόνο δυσκολεύεται …
Καλά κάνεις και διαμαρτύρεσαι…καιρός είναι να μιλήσει κάποιος που “τώρα “ανακάλυψε το θέμα…αλλά την πομπώδη ιδιότητα τι τη βάζεις… μεγαλύτερη αξία έχει από του απλού εκπαιδευτικού;
Δεν χρειάζεται διάβαση πεζών………
απλώς πρέπει να ξηλωθούν οι γραμμές δεν χρειάζεται να περνάει το τραίνο μέσα από την πόλη…… καί νά γίνει κανονικός δρόμος με πεζοδρόμιο !!!!
ρε ζητήστε να κάνουμε κανένα κλαμπάκι στη διάβαση να δείτε πόσο γρήγορα θα γίνει….και έτσι τέρμα τα νερά και οι λάσπες, Η κάθε δημοτική διοίκηση με τα προσόντα της! Άμα ήταν ο Μαλουτας να ζητούσατε ένα ησυχαστήριο για τεμπέληδες…μέσα σε δυο μερούλες τελειωμένο
άστο οι άνθρωποι δεν το ΄χουν είναι μόνο για μπρε μπρε
Ποιος λέει ότι επιτρέπεται η διέλευση μέσα από σταθμό τραίνου. Όταν και αν αλλάξει η χρήση γης σε πάρκο τότε μπορεί να γίνει δρόμος.
Αυτή είναι η πραγματικότητα όπως το γράφετε
Εμ κόζιαν μι θελατι.
Τραβατι ζγκομπλιτσα για σαλιανγκοί.
Νιαημεροι.
Μουτους κουκουλομενους και τσουπωτους κοκκαλιαρηδες δεν ψηφίζατε?
Άιντε με γεια!!!
K.Κοτσικα,εκτος απο το μεσον που εκφραζεσαι, κανενας αλλος δεν το ανεδειξε για τοσα χρονια.Οι μεχρι προχθες δημοτικες αρχες. εκαναν πως δεν το ηξεραν.Άραγε γιατί;Κανεις δεν λεει ποιος κλεινει την πορτα του ΟΣΕ και για ποιο λογο.Υπαρχει αποφαση Δημοτικου Συμβουλιου;Τη διαχειριση του χωρου ποιος την εχει σημερα;Δεν παραχωρηθηκε στο Δημο για 99 χρονια;Γιατι δεν επιτρεπουν τους “χωριατες”οπως λενε να πανε στα σπιτια τους ευκολα και γρηγορα;Γιατι τους στελνουν απο την πεζογεφυρα της Ιωνίας;Η Ιωνιας ειναι γεματη απο αυτοκινητα ολη μερα, το ιδιο και η Γκερτσου και γινεται το ελα να δεις στον κομβο του Κροκου.Δεν το βλεπει κανείς δημοτικος αρχοντας;Επομενως, δικαια η Κοζανη κατεχει την πρωτη θεση ως η χειροτερη πολη της Ελλαδας.48η στις 48 πρωτευουσες των Π.Ε εξαιτιας των προηγουμενων Δημοτικων αρχων..Ελπιζουμε πως με την αναδειξη του θεματος ο νεος Δημαρχος Κοζανης,που μεχρι στιγμης δειχνει πως βελτιωνει την καθημερινη ποιοτητα ζωης των κατοικων με μικροπαρεμβασεις οπου χρειαζεται θα ανοιξει το δρομο σε πεισμα των προηγουμενων που το αγνοησαν.
Απάντηση στον υπογράφοντα ανώνυμο Νο 1,η ιδιότητα του καταγγγέλοντος σε πείραξε και το σχολιάζεις.Ας ήσουν και σύ τέτοιος και να μη την χρησιμοποιούσες. Οσο για το κυρίως θέμα,εσείς όλοι που γράφετε για το μακρύ και το κοντό σας,έπρεπε να μένετε σ’εκείνη την περιοχή ,για να δείτε πως θα κυκλοφορούσατε.Οπως και ο άλλος μας διευκρίνησε ότι πρέπει να περνάμε απο τη γέφυρα της οδού Ιωνίας,χαρήκαμε να είναι καλά που μας άνοιξε τα μάτια.
Αυτά τα τραγελαφικά δεν μπορεί να συμβαίνουν σήμερα!!!
Ο ΠΡΩΗΝ ΣΣ σταθμός και το ΠΡΩΗΝ ΞΕΝΙΑ είναι ανοιχτές πληγές μέσα στην πόλη της Κοζάνης που προσπαθεί “κάτι” να δείξει σε όποιον επισκέπτεται την πόλη και δυστυχώς είναι γεγονός ότι δεν υπάρχουν πολλά…
Δεν μπορεί να υπάρχει ούτε να υπάρξει στο μέλλον ούτε καν σκέψη να λειτουργεί σταθμος τραίνου μέσα σε πόλη!!!!
Ο χώρος αυτός πρέπει να αποδοθεί για χρήση σε αυτούς που τους ανήκει και τον είχαν παραχωρήσει στον ΟΣΕ δηλαδή το Ελληνικό κρατος τους Έλληνες πολίτες ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ και όχι ως περιουσιακο στοιχείο και το ίδιο ισχύει και για τις γραμμές και το έδαφος που διέρχονται!!!
Αυτά πρέπει να απαιτηθούν σθεναρά από τον Δήμο και τους δημότες με κάθε μέσο χωρίς σκοπιμότητες κομματικά τερτίπια και αναβολές!!!
Η περιοχή του σταθμού είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης αφού με την ανάπλαση της εκεί θα μεταφερθουν διάφορες δραστηριότητες που υπολειτουργούν ή δυσλειτουργούν σε άλλους χωρους πχ νιάημερος παζάρι κτλπ. και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων που θα μπορούσαν αναπτυχθούν εκεί!!!
Εγώ θα πω οτι ζούμε σε μια πόλη που πάσχει από πολλά όπως: δρόμους πεζοδρόμια ανεργία πόλους έλξης για κάποιον που θέλει να επισκεφθεί τον τόπο μας και πολλά άλλα! Έτσι λοιπόν θα πρέπει να λειτουργούμε με συνοχή.
Ο κάθε δημότης στην γειτονιά του στην πόλη του έχει το όραμα να είναι περήφανος για τον τόπο του. Η περιοχή του ΟΣΕ λοιπόν πέραν το οτι ενώνει το κέντρο με την υπόλοιπη πόλη είναι και μια τεράστια ευκαιρία για την πόλη μας με την σωστή ανάπλαση της όπως πχ να γίνει ένα υπέροχο μουσείο με πάρκα και χώρους αναψυχής με τρενάκι να αναδεικνύει την πελώρια αυτή έκταση ίσως να φτάνει και μέχρι το κουρι! Ο καθένας μας λοιπόν και με αρχή απο αυτούς που εκλέχτηκαν από τους πολίτες να δουλέψουμε για την πόλη και τον τόπο μας.
Τα πλατάνια θεωρούνται υποβαθισμενη περιοχή εδώ και χρόνια.Μονο τα ηπειρώτικα ,η σκ”ρκα ,ο Ξενίας θεωρούνται Κοζάνη,οι υπόλοιποι είμαστε χωριάτες ,έτσι μας αποκαλούν.Ας σκεφτούν ότι περνάνε καθημερινά μαθητές για το σχολείο και το φροντιστήριο.Ο κάθε δήμαρχος κοιτάει την δική του περιοχή.Τουλαχιστον μέχρι να γίνει η ανάπλαση όπως λένε,(σε καμία εικοσαετία ),ας στρώσουν λίγο τσιμέντο,τόσο απλά.Αλλα φταίμε όλοι εμείς που ήρθαμε Κοζάνη,γιατί οι Κοζανίτες είναι πολλοί λίγοι πλέον.
Δημαρχε,ανοιξε το δρόμο τη Δευτερα να σε ψηφίσει ολη η γειτονια και να σκασουν οι οχτροι.
Με τοσα σχολια που εγιναν, αυτο σημαινει πως εδω υπαρχει σοβαρο θεμα.Αρα ο Δημαρχος πρεπει να απαντησει με εργα.
Ξεχάσατε το τούνελ από δέντρα που περνάει κόσμος στην γέφυρα του αι Θανάση στον φούρνο της κορκα.
Στα Πλατάνια ο σύλλογος μόνο για το πανηγύρι και τα μπρε – μπρε είναι;Το κυκλοφοριακό στην Ιωνίας και στον δήθεν περιφερειακό δεν το βλέπει;Τις ξεβαμμένες διαγραμμίσεις στις διαβάσεις του σχολείου ,της εκκλησίας και τις υπόλοιπες δεν τις βλέπει;Τι κάνει για όλα αυτά;