Πέρασε μία ολόκληρη εβδομάδα από τότε που κάλεσα τη «Γραμμή του Πολίτη» — αυτήν τη μαγική τηλεφωνική υπηρεσία που υποτίθεται πως υπάρχει για να λύνει προβλήματα, να φροντίζει τον δημότη και να κάνει την πόλη πιο ανθρώπινη. Μόνο που, όπως φαίνεται, η γραμμή του πολίτη είναι μονόδρομος: εσύ μιλάς, αυτοί ακούνε… ή μάλλον δεν ακούνε.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ένας άνθρωπος έπεσε με το αυτοκίνητο του πάνω στα κάγκελα έξω από το μαγαζί μου — ένα ατύχημα που, ευτυχώς, δεν είχε χειρότερα αποτελέσματα, αλλά άφησε πίσω του στραβωμένα σίδερα, κίνδυνο για τους περαστικούς και μια αισθητική που θυμίζει «έργο υπό κατάρρευση».
Όπως κάθε σωστός πολίτης, πήρα τηλέφωνο, κατέγραψαν το περιστατικό,«θα επιληφθούμε άμεσα».
Και ύστερα… σιωπή. Απόλυτη.
Μια εβδομάδα μετά, τα κάγκελα είναι ακόμη εκεί, στραβά και επικίνδυνα. Ο μόνος που δείχνει ενδιαφέρον είναι η γάτα της γειτονιάς που βρήκε καινούργιο σημείο για να ξύνεται.
Αναρωτιέμαι — μήπως η «Γραμμή του Πολίτη» είναι στην πραγματικότητα μια γραμμή ψυχολογικής εκτόνωσης; Παίρνεις τηλέφωνο, τα λες, σε ακούνε (ή όχι), νιώθεις καλύτερα και μετά συνεχίζεις τη ζωή σου, χωρίς να αλλάξει τίποτα γύρω σου; Αν ναι, μπράβο. Στην εποχή της αδιαφορίας, τουλάχιστον μας προσφέρουν μια ψευδαίσθηση ενδιαφέροντος.
Γιατί προφανώς, στην Ελλάδα του 2025, δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα δηλώνεις ένα πρόβλημα. Σημασία έχει πόσο γρήγορα το ξεχνάνε οι άλλοι.
Μπασίνας Γιάννης
Προφανώς και η υπηρεσία αυτή πλέον είναι μόνο για τη βιτρίνα χώρις ουσία ύπαρξης. Σε συνδέουν με το υπερπέραν ΑΝ και ΌΤΑΝ σηκώσουν το τηλέφωνο. Τα προηγούμενα χρόνια κάτι έκαναν, όχι για όλες τις περιπτώσεις αλλά γινόταν μια δουλειά και μάλιστα κάθε τέλος του χρόνου παρουσίαζαν και τα αποτελέσματα τους στην ιστοσελίδα του Δήμου. Τα τελευταία χρόνια φαίνεται η μαγειρική δεν τους βγαίνει και πέρασαν και αυτοί σε άλλο επίπεδο την εξυπηρέτηση του πολίτη. Κρίμα πάντως
Πολύ καλύτερα ήταν παλιά!!!
Κριμα
σιγα τη ζημια…
καναμε την τρίχα τριχιά