Χαρίσιος Γκοβεδάρος: «Η Δυτική Μακεδονία δεν μπορεί να περιμένει τον σιδηρόδρομο έως το 2044»

29 Οκτωβρίου 2025
16:01
Δεν έκρινε σκόπιμο χθες ο υφυπουργός Υποδομών να απαντήσει στα ερωτήματα δύο δημοσιογράφων περί μετατόπισης στο 2044 οποιασδήποτε κουβέντας για τον προγραμματισμό νέων χιλιομέτρων σιδηροδρομικής τροχιάς στη Δυτική Μακεδονία.
Οι απαντήσεις ήταν του τύπου “δεν είναι θέμα της ημέρας, σήμερα είναι 28η Οκτωβρίου”, “τελειώσαμε”, “δεν είναι στο αντικείμενό μου πλέον” παρότι ο ίδιος είχε προβεί στην ανακοίνωση περί 2044, πριν ενάμιση περίπου χρόνο.
Στην Π.Ε.Κοζανης σε ότι αφορά το σιδηρόδρομο:
α) Άμεση λειτουργία της γραμμής Πτολεμαΐδας-Αμυνταίου με εκσυγχρονισμό της.
β) Δημοπράτηση επιτέλους της γραμμής Κοζάνης-Πτολεμαΐδας με υποχρέωση χρηματοδότησης από τη Δ.Ε.Η.
γ) Έναρξη μελετών του τμήματος Βέροια-Κοζάνη (μέσω Σφηκιάς)-Σιάτιστα-Γρεβενά-Καλαμπάκα και διεκδίκηση και πίεση για εμπροσθοβαρές χρονοδιάγραμμα εκκίνησής του έργου το 2030 στα πλαίσια της “Δίκαιης” και “Αναπτυξιακής Μετάβασης”.
Άλλωστε ο ΟΣΕ επιμένει στην παραμονή του επιβατικού σταθμού εντός του αστικού ιστού της πόλης της Κοζάνης, κάτι το οποίο επικυρώνει η έναρξη κατασκευής του Cut and Cover αλλά και της δρομολογούμενης κατασκευής της γέφυρας του ΟΣΕ στην έξοδο της Κοζάνης προς Λάρισα, η οποία θα κατασκευαστεί από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εντός του έργου: “Βελτίωση οδικού άξονα Κοζάνη- Αεροδρόμιο” και με χρηματοδότηση από τον Πυλώνα ΙΙΙ.  Σε κάθε περίπτωση δε γίνεται αποδεκτός ο σχεδιασμός για αβέβαιη εκκίνηση για διαδικασιών του εν λόγω τμήματος μετά το 2044 και την πόλη της Κοζάνης για άλλα τουλάχιστον 25-30 χρόνια κομμένη στη μέση και χωρίς σύνδεση με Θεσσαλονίκη (μέσω Σφηκιάς-Βέροιας). Η Περιφερειακή Αρχή θεωρώ ότι έχει ήδη αναλάβει την πρωτοβουλία για την εύρεση χρηματοδότησης των μελετών του τμήματος Βέροια-Καλαμπάκα και εν συνεχεία θα προχωρήσει στη διεκδίκηση χρηματοδότησης και κατασκευής του μέσω αναθεώρησης-αύξησης κονδυλίων του ΠΔΑΜ με ορίζοντα εκκίνησης του έργου το 2030.

16 σχόλια

  • Αί σα πέρα Χάρη. Είχες θέση και έφυγες. Με δημοσιεύσεις στο Facebook δε διεκδικείς. Τράβα να πιείς κανένα τσίπουρο εκεί σε κάτι μαγαζιά που λέτε μασλάτια ( με σουρδους) και άσε την πολιτική για όσους την αντέχουν. Ήσουν λίγος

    • Σε τσούζει ακόμη το ΕΒΕ και το 60% υπομονή θα σου περάσει δεν πειράζει έρμε Καΐλαριώτη που μιλάς για τους Σούρδους

  • Ο μόνος που σπάει αυγά μη λογαριάζοντας πολιτικό κόστος και καρέκλες και κόντρα στον κομματικό του χώρο αυτόν άφησες να φύγει Αμανατίδη μάλλον δεν αντέχεις τις καθαρές φωνές

  • Όταν λες δεν γίνεται αποδεκτός ο σχεδιασμός τι εννοείς ακριβώς; Θα τους κάνεις ντα ή θα τους την λες από το πληκτρολόγιο. Κοιτάξτε να υλοποιήσετε έγκαιρα τα έργα που σας άφησε ο Κασαπιδης, γιατί από δουλειά εσείς μόνο στο Facebook.

  • Συμφωνούμε απόλυτα Χάρη!!!
    Αυτή η κυβέρνηση είναι η ταφόπλακα της περιοχής.
    Που είναι τα 7 δις που μας υποσχέθηκε η κυβέρνηση του Μητσοτάκη;
    Εδώ και τώρα εκλογές να φύγει η κυβέρνηση του ΟΠΕΚΕΠΕ και των ΤΕΜΠΏΝ!

  • Πίσω ολοταχώς. Ολοκληρώστε την καταστροφή του νότιου τμήματος της πόλης με έναν άχρηστο για το κοινό, και συχνά επικίνδυνο, συρμό. Μυαλό δεν βάλατε για τα τραίνα. Κάντε καλύτερα καμιά πλατεία στο σημείο εκείνο, που η πόλη την έχει ανάγκη.

  • 40+ χρόνια δεν φτιάξαμε έναν ασφαλή σύντομο δρόμο που να ενώνει την περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας με την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδαςς τη Λάρισα. Ο σιδηροδρομος μας λείπει;

    • Μα αν φτιάξουν το δρόμο για Λάρισα φοβούνται μη φεύγει ο κόσμος και για Λάρισα,γιατί εχει αγορά και για φτωχούς.Αυτοί δεν ενώνουν τα Πλατανια με την πόλη και δεν κανουν εδώ και τοσα χρονια περιφερειακο δρομο,περιμενεις να σου φερουν και τρένο;Να κοιμάσαι με τις ανακοινώσεις στα φεισμπουκια και να ελπιζεις,λαέ βασανισμένε.

  • Ο κάθε απίθανος διεκδικεί ότι του κατέβει για να φανεί καλός στα μάτια των άλλων. Μόνο θάλασσα δεν μας ταξαν ότι θα φέρουν.
    Τι να έρθει να κάνει το τραίνο στην Κοζάνη, έχουμε να το φορτώσουμε με τίποτα;

  • Μόνος απέναντι σε όλο το σύστημα ενοχλεί ο Γκοβεδάρος αλλά ο Αμανατίδης σε λίγο καιρό θα τον έχει πάλι σε θέση ευθύνης και κλααααααμα οι συστημικοι

  • Το τραίνο έφυγε και πάει και πίσω δεν ξαναγυρνάει κ Γκοβεδάρο ασχοληθείτε με πιο σοβαρά θέματα και κυρίως με την ανεργία που μαστίζει τους νέους της περιοχής.

  • Ο Χάρης Ο σωτηρ είπε να βγάλει και ένα δελτίο τύπου έτσι για να φανεί και να δείξει ότι στην θεωρία τουλάχιστον είναι πρώτος.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Μείνετε συντονισμένοι