Την ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής του ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας «Μποδοσάκειο», Γιάννης Κετικίδης. Όπως αναφέρει, η συνεχής εκπαίδευση και η διαρκής εξέλιξη αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας και την αποτελεσματικότερη διοίκηση ενός δημόσιου νοσοκομείου, επισημαίνοντας ότι η γνώση, όταν συνδυάζεται με την εμπειρία και την καθημερινή επαφή με τις ανάγκες του συστήματος υγείας, μπορεί να μετατραπεί σε ουσιαστικό έργο προς όφελος των πολιτών. Ο κ. Κετικίδης σημειώνει πως, ως Διοικητής του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου, συνεχίζει με συνέπεια και προσήλωση την προσπάθεια για ένα σύγχρονο, ανθρώπινο και αποτελεσματικό δημόσιο σύστημα υγείας. Παράλληλα, ευχαρίστησε τους καθηγητές του προγράμματος, τους συμφοιτητές και την οικογένειά του για τη στήριξη που του παρείχαν κατά τη διάρκεια των σπουδών του, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον Διοικητή της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Δημήτρη Τσαλικάκη, για τη συμμετοχή του στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα και τη συμβολή του μέσω διαλέξεων στον τομέα της διοίκησης υπηρεσιών υγείας.

























































Καλά διοικητής νοσοκομείου χωρίς τα στοιχειώδη προσόντα; Με ποια κριτήρια δηλαδή τον τοποθετήσανε;
Στο Ελλάντα πρώτα τους δίνουμε την θέση και μετά σπουδάζουν αυτήν…
Καλή σταδιοδρομία λοιπον!!
Με το καλο να πάρει κ ο Λαζαρίδης ενα πτυχίο που να έχει σχέση με την πολιτική κ τα υπουργεία.
Μήπως δικαιολογήσει τη θέση του κι αυτος ο άνθρωπος..
Λίγο ανάποδα είναι τελευταια τα πραμματα, η απλα φαινονται ετσι;!
Ο διοικητής στο Μποδοσακιο έγινε διοικητης χωρίς μεταπτυχιακό; Ήρεμα ρωτάω.ωωωω
Την ίδια απορία έχω και εγω….εκτος και αν εχει κανει και άλλο σε άλλη ειδικότητα….
Συγνώμη, υπάρχουν τόσοι και τόσοι που έχουν τελειώσει το αντίστοιχο μεταπτυχιακό ή/και έχουν κάνει και διδακτορικές σπουδές πάνω στο αντικείμενο κι εμείς δώσαμε την ευθύνη σε έναν άνθρωπο πριν αποκτήσει τα αναμενόμενα;;; Βοήθειά μας!
Κατά τα άλλα, μπράβο του αν τον ενδιαφέρει το πεδίο!
Προφανώς σπέκτησε δεύτερο τίτλο , συγχαρητηρια και σε ανώτερα. !!!
Ισχύει. Είχε ήδη κι άλλο μεταπτυχιακό στον τομέα που έχει σπουδάσει. Μηχανολόγος μηχανικός είναι.
Κι εγώ εχω πτυχίο σουβλατζή και σπούδασα μεταπτυχιακό ψαροντουφεκά και ο μπάρμπας μου με έβαλε διοικητή σε νοσοκομείο….ζούμε ανεπαναληπτες εποχές αλλα του χρόνου έρχεται η ωρα του μαύρου…
Είναι από τους άριστους και αυτός . Γνήσιο τέκνο της δεξιάς