Ευχαριστώ θερμά τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και υδιαιτερα τον Προϊστάμενο κύριο Η.Γ. επίσης τον Αντιπεριφεριαρχη κύριο Γκερεχτε για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας για τον φωτισμό στην διασταύρωση [γέφυρα] Ροδιανης. Σίγουρα το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί αναμένουμε την ολοκλήρωση του.Να σημειωθεί ότι στον αρχικό σχεδιασμό δεν προβλεπόταν ούτε ένα φωτιστικό. Ενα αίτημα πολλών χρόνων επιτέλους θα ολοκληρωθεί






















































Μην αγχώνεστε κ. Ζαρκάδα! Ακριβώς τα ίδια φωτιστικά που μπαίνουν στο νομό Κοζάνης έχουν μπει και στο Νομό Λάρισας και στο νομό Μαγνησίας και σίγουρα και σ’ άλλους νομούς.
Εκεί δεν ηταν να γίνει κόμβος παλι ξήλωμα μεττα