Η Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης ενημερώνει όσους κατοικούν ή δραστηριοποιούνται στο τμήμα της πόλης της Κοζάνης που περικλείεται από τις οδούς Γκέρτσου και Φιλίππου και στις περιοχές Αγίου Γεωργίου και Κρεββατάκια ότι σήμερα, Σάββατο 6 Ιουνίου 2026, λόγω της διαρροής που προέκυψε στην οδό Μ. Θεοδωράκη σε κεντρικό αγωγό της ύδρευσης υπάρχει αναγκαστική διακοπή της υδροδότησης τους.
Η Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης φροντίζει ήδη για την αποκατάσταση της διαρροής, η επισκευή της οποίας εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σήμερα, αργά το βράδυ.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.
Από τη Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης




















































Για άλλη μια φορά μας δείχνει αυτός ο δήμαρχος και λοιποί εκεί μέσα ότι δεν κάνετε …. Παραιτηθείτε χωρίς φωνές και λοιπά
Δεν μπορειτε τίποτα ανίκανοι και όλα πάνε χάλια
Για ποιο λόγω κ κοκκαλιαρη και σια να μείνω εγώ χωρίς νερό;;;
Η δουλειά τάχα μου είναι εγώ ως δημότης που πληρώνω να τα έχω όλα αυτά εις πέραν
Έρχεστε εσείς αντί να τους βάλετε χέρι εκεί τους τεμπέληδες 5 κοιτάνε 2 δουλεύουν να γίνει άμεσα η ζημιά όσο πιο γρήγορα γίνεται εν έτη 2026
Μου λέτε ότι μέχρι αργά το βράδυ ;;;
Όσοι δεν μπορείτε εμπρός στα σπίτια σας
Όχι από τα δικά μας λεφτά θα κάνετε εσείς τους μάγκες
Δήμος Κοζάνης
Τόπος να μην ζεις
Είμαι σίγουρος ότι εσύ είσαι ο τεμπέλης αραχτός στο καναπέ ,και από αυτους τους “καλοπληρωτες “της δευακ ….και για να να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους η βλάβη έγινε άμεσα.ευχαριστω να πεις
Δε φτάνει σας έφερε θάλασσα να κάνετε κανένα μπάνιο, γκρινιάζετε κιόλας κορεάτες..
Αυτό πάντως δεν είναι διαρροή…..ο Αλιάκμονας είναι
Αυτό ακριβώς είμαι από αυτούς που πληρώνουν στην ώρα τους και δεν με ενδιαφέρει αν σου έθιξα τον δήμαρχο σου
Ή είτε εσύ είσαι ένας τεμπέλης του καναπέ που περιμένουν σχόλια για να ξέρουν και τι να κάνουν στην ζωή τους
Γνωρίζεις βλέπω πράγματα
Είσαι από αυτούς που ψήφισαν και την πληρώνουμε εμείς ;;;
Χαχαχαχα