Σύμφωνα με πληροφορίες του Kozan.gr, συνδικάτα και φορείς εξετάζουν την πραγματοποιήση ενός μεγάλου συλλαλητηρίου στην Κοζάνη, πρωτεύουσα της Δ. Μακεδονίας, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, πιθανότατα την Τρίτη 30 Ιουνίου στις 21:00 στην κεντρική πλατεία. Τίποτα ακόμη δεν έχει “κλειδώσει” οριστικά σε ό,τι αφορά τη μέρα, όμως όλα δείχνουν πως η προαναφερόμενη ημερομηνία είναι εκείνη που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες, αν δεν αλλάξει κάτι. Παράλληλα ο Δήμαρχος Εορδαίας, Παναγιώτης Πλακεντάς, εντός της εβδομάδας και πιθανότατα την Πέμπτη θα έχει συνάντηση στο δημαρχειο με φορείς, εργατικά κέντρα και συλλόγους προκειμέου να οργανωθεί όσο γίνεται καλύτερα το συλλαλητήριο.
H Xύτρα






















































Οταν άρχιζαν όλα αυτά και γινόταν κάποια συλλαλητήρια ήταν τρεις κι ο κούκος. Οι υπόλοιποι κορόιδευαν ως συνήθως από τις καφετέριες. Και βάζω στοίχημα ότι το ίδιο θα γίνει και τώρα. Ο ελληνικός λαός είναι από τους χειρότερους πλέον. Χωρίς παιδεία και παρτάκιας
Αφού θα οργανώσει ο Παναγιωτακης συλλαλητηριο τα προβληματα μας λύθηκαν. Όπως εκείνο το ανεκδιήγητο συλλαλητήριο για το Μποδοσακειο με τους 10 νοματαιους που δεν οδήγησε πουθενα
Μόνο ΝΔ μην ξεχάσουμε να ψηφίσουμε! Τι; Αυτό δε μας έμαθε ο παππούς μας; Είναι δυνατόν εμείς, τόσο έξυπνος λαός να αλλάξουμε;;;
Μπουχτίσαμε απο τα συλλαλητήρια στην πλατεια της κοζανης. Οι ίδιοι και οι ίδιοι. Και χωρις αποτελεσμα Μηπως τελικα το όλο σκηνικό ειναι το βήμα κάποιων να βρίσκονται μονιμα στην επικαιρότητα??? Πάλι τα γνωστά πρόσωπα μπροστά μπροστά για τις φωτογραφιες