Απάντηση στις αντιδράσεις που προκάλεσε η απόφαση απομάκρυνσης του Τμήματος Δυτικής Μακεδονίας του ΤΕΕ, θέμα που αποκάλυψε το kozan.gr, από χώρο του Διοικητηρίου Γρεβενών έδωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών Ιωάννης Τσακνάκης, φιλοξενούμενος στο West Chanel, υποστηρίζοντας πως η Περιφερειακή Ενότητα είχε προχωρήσει σε επανειλημμένες οχλήσεις προς το ΤΕΕ χωρίς να υπάρξει ανταπόκριση. Ο κ. Τσακνάκης ανέφερε ότι το συγκεκριμένο γραφείο παρέμενε ουσιαστικά ανενεργό επί μεγάλο χρονικό διάστημα, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «αν άνοιξε μία φορά στα 2,5 χρόνια, ήταν την ημέρα των εκλογών», ενώ επανέλαβε ότι υπήρχε ανάγκη αξιοποίησης του χώρου για τη στέγαση υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Περιφέρεια είχε προχωρήσει τόσο σε προφορικές όσο και σε γραπτές ενημερώσεις προς το ΤΕΕ, με σειρά εγγράφων που εστάλησαν το 2025 και το 2026, ζητώντας ουσιαστικά να ξεκαθαριστεί το καθεστώς χρήσης του χώρου. Όπως υποστήριξε, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας, δεν υπήρξε ανταπόκριση από την πλευρά του φορέα. Ο Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών σημείωσε ότι η απόφαση δεν ελήφθη αιφνιδιαστικά, αλλά αποτέλεσε αποτέλεσμα μιας διαδικασίας που διήρκεσε μεγάλο χρονικό διάστημα και κατά την οποία, όπως είπε, εξετάστηκαν οι ανάγκες των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας.
kozan.gr
Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα




















































