Σύμφωνα με πληροφορίες του kozan.gr, που αποκαλύπτει τη συγκεκριμένη εξέλιξη, με εντολή από τα κεντρικά της ΔΕΗ σταματούν οι ανατινάξεις εκσκαφέων κι άλλων μηχανημάτων που ήταν προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν σήμερα και αύριο σε λιγνιτικές εγκαταστάσεις της περιοχής. Η εντολή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, προβλέπει την αναστολή των διαδικασιών μέχρι νεωτέρας. Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν πρόκειται για μια οριστική απόφαση ή για μια προσωρινή παύση, που ενδεχομένως θα οδηγήσει σε νέο προγραμματισμό των εργασιών σε μεταγενέστερο χρόνο. Πάντως, η συγκεκριμένη εξέλιξη φέρεται να συνδέεται άμεσα με τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν σε τοπικό αλλά και πανελλαδικό επίπεδο μετά την εκτίναξη τριών παροπλισμένων εκσκαφέων στο Ορυχείο Μαυροπηγής. Οι εικόνες από την κατεδάφιση των μηχανημάτων προκάλεσαν ευρεία συζήτηση, εκατοντάδες σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρεμβάσεις από αυτοδιοικητικούς, συνδικαλιστικούς και πολιτικούς παράγοντες, καθώς για πολλούς οι εκσκαφείς δεν αποτελούν απλώς παροπλισμένο εξοπλισμό, αλλά σύμβολα μιας ολόκληρης εποχής για τη Δυτική Μακεδονία.
Μένει να φανεί αν η απόφαση αναστολής αποτελεί μια προσωρινή κίνηση εκτόνωσης του κλίματος ή αν σηματοδοτεί επανεξέταση του συνολικού σχεδιασμού της ΔΕΗ γύρω από την αποξήλωση παλαιού λιγνιτικού εξοπλισμού. Οι επόμενες ημέρες αναμένεται να δώσουν σαφέστερη εικόνα για τις προθέσεις της επιχείρησης.





















































Μπα? Τι πάθανε οι σαμποτέρ και έκαναν πίσω?