Καθησυχαστικός εμφανίστηκε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Αμανατίδης, σχετικά με το μέλλον του Γηροκομείου Κοζάνης, απαντώντας σε ερωτήσεις του kozan.gr μετά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν, στο kozan.gr, τις τελευταίες ημέρες αλλά και σήμερα Τρίτη από συγγενείς φιλοξενούμενων για τα ζητήματα πυρασφάλειας που έχουν εντοπιστεί στις εγκαταστάσεις και για τα οποία υπήρχε αδυναμία κάλυψης – τακτοποίησης από την πλευρά του Γηροκομείου. Όπως αποκάλυψε, το μεσημέρι της Τρίτης 23/6, πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στην Περιφέρεια με τη συμμετοχή του Δήμου Κοζάνης, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, εκπροσώπων της Εκκλησίας, της Διαχειριστικής Αρχής και υπηρεσιακών παραγόντων, με αποκλειστικό αντικείμενο την εξεύρεση λύσης για τα προβλήματα που διαπιστώθηκαν κατά τον πρόσφατο έλεγχο της Πυροσβεστικής. Ο κ. Αμανατίδης αναγνώρισε ότι οι παρατηρήσεις της Πυροσβεστικής ήταν βάσιμες και οδήγησαν στην επιβολή προστίμου, ωστόσο τόνισε ότι ήδη έχει κατατεθεί ένσταση από τη διοίκηση του ιδρύματος, ενώ παράλληλα ξεκινούν άμεσα οι διαδικασίες για την αποκατάσταση των ελλείψεων. «Το γηροκομείο συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Δεν υπάρχει θέμα διακοπής λειτουργίας. Από αύριο κιόλας ξεκινούν οι ενέργειες ώστε να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα που έθεσε η Πυροσβεστική», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη, το κόστος των απαιτούμενων παρεμβάσεων εκτιμάται μεταξύ 150.000 και 200.000 ευρώ, με την Περιφέρεια να αναλαμβάνει τη χρηματοδότησή τους ώστε οι εγκαταστάσεις να λειτουργούν με πλήρη ασφάλεια. Παράλληλα γνωστοποίησε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη και η διαδικασία σύνδεσης του Γηροκομείου με το κεντρικό δίκτυο αποχέτευσης, έργο που χρηματοδοτείται μέσω της Περιφέρειας και υλοποιείται από τον Δήμο Κοζάνης. Όπως ανέφερε, εκτιμάται ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση. Ο Περιφερειάρχης αποκάλυψε επίσης ότι έχει ήδη προχωρήσει σε επαφές για την εξασφάλιση χρηματοδότησης με στόχο την αποκατάσταση και αξιοποίηση των παλαιών κτιρίων του συγκροτήματος, του πέτρινου και του ξύλινου κτιρίου, ώστε συνολικά η δομή να αναβαθμιστεί και να αποκτήσει καλύτερες συνθήκες λειτουργίας. Το βασικό μήνυμα που προέκυψε από τη σύσκεψη, όπως υπογράμμισε ο κ. Αμανατίδης, είναι ότι το Γηροκομείο Κοζάνης θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την άμεση επίλυση των προβλημάτων που καταγράφηκαν.




















































