Ο Δήμος Σερβίων στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος Wifi4GR προχώρησε στην εγκατάσταση 21 νέων σημείων για δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο που καλύπτουν κοινόχρηστους χώρους σε όλες τις κοινότητες πλέον.
Στον αρχικό σχεδιασμό του έργου και σύμφωνα με τις οδηγίες που είχαν σταλεί, ο Δήμος Σερβίων προβλεπόταν να λάβει το μέγιστο 3 σημεία πρόσβασης και με έγγραφο της Δημοτικής Αρχής προς τον τότε Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Λιβάνιο Θεόδωρο στο οποίο τεκμηρίωσε την αναγκαιότητα εγκατάστασης τουλάχιστον ενός σημείου σε κάθε κοινότητα λόγω των αποστάσεων μεταξύ τους αλλά και της ορεινότητας της περιοχής μας, ο συνολικός αριθμός έφτασε τα 21. Ο τότε Υφυπουργός, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά, ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας και ενέκρινε κατ’ εξαίρεση 21 σημεία για τον Δήμο Σερβίων. Ευχαριστούμε επίσης τον τότε αλλά και το νυν Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Πιερρακάκη και κ. Παπαστεργίου αντίστοιχα.
Τα 21 νέα σημεία έρχονται να προστεθούν στα ήδη 15 υπάρχοντα που είχαν εγκατασταθεί με το πρόγραμμα Wifi4EU το 2020 και κάλυπταν τα Σέρβια και τη Νεράιδα. Πλέον υπάρχει τουλάχιστον ένα σημείο πρόσβασης σε κάθε κοινότητα του Δήμου Σερβίων.
Συνολικά, σε ολόκληρο τον Δήμο Σερβίων, λειτουργούν πλέον 36 σημεία δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο τα οποία έχουν αποτυπωθεί στον χάρτη σου συνδέσμου που ακολουθεί:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sKvOGIs7otGFyDiZyfMpvYn4WK4MgfE&usp=sharing


























































