Στην Αιανή μας εχει υποσχεθεί ο Δήμος Κοζάνης κάγκελα για την προστασία των πεζων . Ηρθαν απο τον δημο εβαλαν πορτοκαλί δίχτυ προσωρινά και εδω 8 μηνες δεν έχει έρθει κανείς! Το δίχτυ εχει χαλάσει και έχουν μείνει μόνο τα σίδερα! Κάθε μέρα περνάαν παιδιά και είαι πολυ επικίνδυνο διότι απο κάτω εχει 4,5 μέτρα τοιχείο! Σας στέλνω φωτογραφίες μπας κ φιλοτιμηθεί καποιος και τα βαλουν πριν πέσει κανένα παιδί!
























































