Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, που αποκαλύπτει τη συγκεκριμένη εξέλιξη, αλλαγή ηγεσίας δρομολογείται στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας. Ο μέχρι σήμερα Διευθυντής του Λιγνιτικού Κέντρου, Α. Νίκου, ολοκλήρωσε την τριετή θητεία του στη συγκεκριμένη θέση κι απ΄ότι φαίνεται θα συνεχίσει ως ειδικό στέλεχος του Αναπληρωτή Διευθύντος Συμβούλου της ΔΕΗ Α. Παΐζη.
Μέχρι την προκήρυξη και την επιλογή νέου στελέχους από τη ΔΕΗ για τη θέση του Διευθυντή, καθήκοντα αναλαμβάνει η Ε. Παπακώστα, η οποία μέχρι σήμερα υπηρετούσε ως Ορυχειάρχης στο Ορυχείο Μαυροπηγής.
Η Χύτρα




















































Οι Διευθυντές δεν βγαίνουν σύνταξη όταν τελειώσει η θητεία τους;;;;;;;;;Γιατί να γίνονται ειδικά στελέχη, υπάρχει ελλείψει…….