Η Αμπελά Ελένη, μαθήτρια του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης, που αρίστευσε στις πανελλαδικές εξετάσεις, μιλά για την επιθυμία της να ακολουθήσει την Ιατρική Επιστήμη.
Η Αμπελά Ελένη, μαθήτρια του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης, που αρίστευσε στις πανελλαδικές εξετάσεις, μιλά για την επιθυμία της να ακολουθήσει την Ιατρική Επιστήμη.