Οι μαθητές της Τάξης Κλασικής Κιθάρας, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Γιώργου Γεωργούλα, παρουσιάζουν ένα απόγευμα γεμάτο μουσική, στο οποίο αποτυπώνεται η πρόοδος, η προσπάθεια και η καλλιτεχνική τους διαδρομή μέσα στη χρονιά.
Η εκδήλωση αποτελεί μια ανοιχτή πρόσκληση προς το κοινό να σταθεί δίπλα στους μαθητές, να στηρίξει την προσπάθειά τους και να μοιραστεί μαζί τους τη χαρά της μουσικής δημιουργίας.
Φουαγιέ Πολιτιστικού Κέντρου Σερβίων | Σάββατο 27 Ιουνίου | 17:30




















































