Με ευρεία συμμετοχή εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, των εργατικών κέντρων, των συνδικάτων, παραγωγικών φορέων και συλλόγων πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου, στο Δημαρχείο Εορδαίας, σύσκεψη με αντικείμενο τις εξελίξεις γύρω από τη λειτουργία των λιγνιτικών μονάδων, την ενεργειακή πολιτική και τις επιπτώσεις της απολιγνιτοποίησης στη Δυτική Μακεδονία, με σκοπό τη διοργάνωση συλλαλητηρίου. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης διατυπώθηκε κοινός προβληματισμός για τις επιπτώσεις που έχουν οι εξελίξεις στην απασχόληση, την οικονομία και τη δημογραφική πορεία της περιοχής, ενώ υπογραμμίστηκε η ανάγκη να αναδειχθεί το ζήτημα όχι μόνο ως τοπικό αλλά και ως εθνικό, με έμφαση στην ενεργειακή ασφάλεια της χώρας και στην ανάγκη διατήρησης θέσεων εργασίας. Παράλληλα, επισημάνθηκε ότι απαιτείται κοινή στάση όλων των φορέων, με συγκεκριμένα αιτήματα και ενιαίο πλαίσιο διεκδίκησης. Στη συζήτηση κατατέθηκαν προτάσεις για τη συγκρότηση συντονιστικής επιτροπής, η οποία θα αναλάβει την προετοιμασία των επόμενων κινήσεων, την οργάνωση της κινητοποίησης, τον συντονισμό των εμπλεκόμενων φορέων και τη διαμόρφωση κοινού πλαισίου αιτημάτων. Έγινε επίσης αναφορά στην ανάγκη συμμετοχής όλων των κοινωνικών και επαγγελματικών φορέων, ώστε οι όποιες πρωτοβουλίες να έχουν μαζικό χαρακτήρα και ευρεία εκπροσώπηση. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενημέρωσης της κοινωνίας για τις συνέπειες της απολιγνιτοποίησης, καθώς και στην κλιμάκωση των διεκδικήσεων πέρα από μία μόνο κινητοποίηση, με παρεμβάσεις σε κυβερνητικό επίπεδο, συντονισμό των δήμων, των συνδικάτων και των παραγωγικών φορέων και ανάδειξη του ζητήματος σε πανελλαδικό επίπεδο.
Στο τέλος της σύσκεψης αποφασίστηκε η πραγματοποίηση μεγάλου συλλαλητηρίου την Πέμπτη 9 Ιουλίου στην Κοζάνη, ενώ τις επόμενες ημέρες θα οριστικοποιηθούν η ώρα, το τελικό πλαίσιο των αιτημάτων και οι λεπτομέρειες της διοργάνωσης από τη συντονιστική επιτροπή που θα συγκροτηθεί.





















































Μπράβο δεν πιάσαμε Χριστούγεννα!!!!