Έναν χρόνο συμπλήρωσε στη διοίκηση του Μαμάτσειου Νοσοκομείου Κοζάνης η Ευτυχία Καπάτου και το επισήμανε με μια συμβολική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας: «Στιγμές, επιτυχίες, εντάσεις… Ένας κοινός στόχος. Συνεχίζουμε δυναμικά… γιατί όλοι μαζί μπορούμε!».
Πέρα από τον απολογισμό που μπορεί να κάνει ο καθένας για τη διοίκηση ενός νοσοκομείου, υπάρχει κάτι που αξίζει α σημειωθεί. Μέσα σε αυτόν τον έναν χρόνο, η κα. Καπάτου έδωσε την εικόνα μιας διοικήτριας που δεν κλείστηκε στο γραφείο της. Βρέθηκε δίπλα στους εργαζόμενους, άκουσε προβλήματα, συζήτησε με πολίτες και φορείς κι έδειξε διάθεση να βρίσκεται σε διαρκή επαφή με όσους έχουν σχέση με το νοσοκομείο.
Αυτό, από μόνο του, δεν λύνει τα χρόνια προβλήματα του Εθνικού Συστήματος Υγείας ούτε εξαφανίζει τις ελλείψεις που αντιμετωπίζει το Μαμάτσειο. Είναι όμως μια προϋπόθεση για να μπορεί να υπάρξει πρόοδος. Γιατί όταν ένας διοικητής ακούει, συνομιλεί , δημιουργεί τις προϋποθέσεις για καλύτερες αποφάσεις και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.
Οι προκλήσεις παραμένουν πολλές. Το ίδιο και οι απαιτήσεις των πολιτών. Όμως η εικόνα μιας διοίκησης που επιλέγει να βρίσκεται σε ανοιχτή επικοινωνία με την κοινωνία είναι σίγουρα ένα θετικό στοιχείο, το οποίο αξίζει να αναγνωριστεί.



















































