Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου, στο Φουαγιέ της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης, η καλοκαιρινή συναυλία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου Κοζάνης «Πανδώρα», στο πλαίσιο των 44ων Λασσανείων. Το κοινό που παρακολούθησε την εκδήλωση είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα μουσικό πρόγραμμα με καλοκαιρινό χαρακτήρα, γεμάτο γνωστές και αγαπημένες μελωδίες, τις οποίες απέδωσαν με ιδιαίτερη επιτυχία η Μπαντίνα και η Φιλαρμονική Ορχήστρα της «Πανδώρας».
Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η σύμπραξη των δύο μουσικών συνόλων, αναδεικνύοντας τη δημιουργική συνέχεια της ιστορικής Φιλαρμονικής, αλλά και τη σημαντική δουλειά που γίνεται στην εκπαίδευση και προετοιμασία των νεότερων μουσικών μέσα από την Μπαντίνα. Οι παρευρισκόμενοι αντάμειψαν τους μουσικούς με το θερμό τους χειροκρότημα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη διαχρονική σχέση της «Πανδώρας» με το κοινό της Κοζάνης. Η συναυλία αποτέλεσε μία ακόμη ξεχωριστή πολιτιστική εκδήλωση των φετινών 44ων Λασσανείων, προσφέροντας μια όμορφη μουσική βραδιά στους φίλους της φιλαρμονικής μουσικής.












































































