Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Κοζάνης, μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων, συγχαίρει τους μαθητές που πέτυχαν το στόχο τους, αλλά και όλους όσους συμμετείχαν σ’ αυτές!
Τίποτα δεν τελειώνει εδώ αλλά αντίθετα, τώρα έρχονται τα καλύτερα για όλους σας!
Καλή πρόοδο και καλό ξεκίνημα στη νέα σας πορεία!
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Κοζάνης


















































