Ενημέρωσα την ΔΕΥΑΚ πριν μια εβδομάδα για μια βλάβη που υπάρχει στο χωριό μου, η πρώτη ερώτηση που μου έκανε η υπάλληλος ήταν εάν το χωριό έχει νερό, της είπα ότι δεν έχει πρόβλημα αλλά να φροντίσουν για την αποκατάστασή της. Μετά από δύο ημέρες σε νέα επικοινωνία μου είπαν ότι θα στείλουν συνεργείο την επόμενη εβδομάδα. Τα συμπεράσματα δικά σας.


















































Αν θέλετε να με ακούσετε πάρτε τηλέφωνο τον κ.Κορωνιδη των πρώην αντιπρόεδρο της ΔΕΥΚ και χωρίς υπερβολές το πρόβλημα θα το λύση άμεσα.. Δεν ξέρω πως αυτό το παιδί βρίσκει άμεσα τις λύσεις αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι τις βρίσκει…