Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Κοζάνης «Ορίζοντες», σε συνεργασία με το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας, διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση με θέμα την πρόληψη των εξαρτήσεων, την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και τη σημασία της έγκαιρης παρέμβασης. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026, στις 19:00, στο Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας και είναι ανοιχτή για το κοινό. Σε δήλωσή της στο kozan.gr, η πρόεδρος του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Κοζάνης «Ορίζοντες», Ελένη Χονδροματίδου, απευθύνει κάλεσμα στους πολίτες να συμμετάσχουν στην εκδήλωση, υπογραμμίζοντας πως η πρόληψη αποτελεί την πιο ουσιαστική επένδυση για την προστασία των νέων και της κοινωνίας απέναντι στις σύγχρονες μορφές εξάρτησης.
















































