«Όλα καλά κι όλα ωραία …» (της Βιολέττας Μπούσιου)

17 Νοεμβρίου 2017
21:37

«Όλα καλά κι όλα ωραία …» Προφανώς δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω με τι είδους αισθήματα αποχώρησαν χθες, από την αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κοζάνης, οι κατά νόμο αρμόδιοι φορείς για την ίδρυση του νέου καλλιτεχνικού σχολείου στην πόλη της Κοζάνης, μπορώ όμως να ισχυρισθώ με παρρησία ότι με την εν γένει συμπεριφορά τους, δεν τίμησαν ούτε τον έντιμο διάλογο ούτε τη δημοκρατία.
Γιατί δημοκρατία σημαίνει διάλογος με λογικά επιχειρήματα και όχι με επιχειρήματα του τύπου είμαι καθ’ ύλην αρμόδιος, αποφασίζω κατά το δοκούν … Γιατί ο σύλλογος καθηγητών, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων και η μαθητική κοινότητα του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης, δεν είναι ούτε αμελητέες ποσότητες ούτε απλά αριθμητικά δεδομένα. Είναι μια σχολική κοινότητα που δικαιούται να συναποφασίζει για τα θέματα που την αφορούν.
Γιατί το σχολικό περιβάλλον συνδέεται και με την εκπαίδευση των μαθητών και με την ασφάλεια των μαθητών και με την απρόσκοπτη άθληση των μαθητών. Γιατί η βιβλιοθήκη, τα εργαστήρια , το γυμναστήριο και η αυλή δεν είναι κομμάτια που χωρίζονται και μετακινούνται όπως τα τουβλάκια της προσχολικής ηλικίας.
Γιατί η συστέγαση των σχολείων προϋποθέτει προδιαγραφές που, όταν συντρέχουν δεν δημιουργούν προβλήματα, ούτε άμεσα ούτε μακροπρόθεσμα. Γιατί ο όρος «προσωρινά» από τους αρμόδιους φορείς, που συνοδεύει τη συστέγαση του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης με το υπό ίδρυση καλλιτεχνικό σχολείο Κοζάνης, αποτελεί έμμεση ομολογία της αποτυχίας του εγχειρήματος από τους ίδιους.
Γιατί νίκη αποτελεί η συνέπεια λόγων και έργων, η νομιμότητα της διαδικασίας στη λήψη αποφάσεων, η λογική τεκμηρίωση της βιωσιμότητας του υπό ίδρυση καλλιτεχνικού σχολείου και η απόδειξη του πολιτισμού μας στην πράξη.
Γιατί αυτοί που αγαπούν τον πολιτισμό επιδιώκουν το βέλτιστο, αγωνίζονται για το βέλτιστο και ουδέποτε επιλέγουν γρήγορες και προσωρινές λύσεις.
Γιατί τα οράματα δεν εμπεριέχουν ούτε ιδιοτέλεια ούτε μικρότητες.
Και γιατί εντέλει, χθες, οι αρμόδιοι φορείς για τη δημιουργία του νέου καλλιτεχνικού σχολείου , στην πόλη της Κοζάνης, κατάφεραν να απογοητεύσουν πλήρως με τη στάση και τα επιχειρήματά τους κάθε νοήμονα πολίτη που συμμετείχε ή παρακολουθούσε τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κοζάνης. Κρίμα….

18 σχόλια

  • Αντί να φροντίσουν οι αρμόδιοι να δημιουργηθεί ΓΥΜΝΆΣΙΟ στην περιοχή Αγίας Παρασκευής να συστεγαστει με το 1ο ΓΕΛ .Τα παιδιά μετακινούνται ως τον άγιο Γεωργιο στα γυμνάσια .

    ας φύγει ένα από τα δύο γυμνάσια και ναγινει εκεί καλιτεχνικο

    • Προφανώς αγαπητέ σχολιαστή εμφορείσαι από εμπάθεια προς ένα από τα δύο Γυμνάσια που συστεγάζονται αρμονικά εδώ και πολλά χρόνια.Επίσης είναι εμφανές πως είσαι εκπαιδευτικός ενός από τα δύο Γυμνάσια. Ανοίγεις ένα θέμα μόνο από προσωπικό συμφέρον αλλά δεν κατανοείς πόση ζημιά κάνεις και στο δικό σου Γυμνάσιο διότι αν αποφασιστεί να μετακινηθεί το ένα από τα δύο Γυμνάσια θα είναι βάσει νόμου εκείνο με τον μεγαλύτερο αριθμό. Σκέψου το πριν ξαναγράψεις παρόμοιο σχόλιο!

    • Οι γονεις μας κυριε μετακινουνταν με τα ποδια πολλα χιλιομετρα απο τα γυρω χωρια για να φθασουν σε γυμνασιο αλλα η χαρα και η επιθυμια ηταν τοση που δεν αποτελουσε προβλημα. Τωρα θελουμε σχολειο σε καθε γειτονια και παλι να τα παμε με το αυτοκινητο. Σκεψου τις αποστασεις σε μεγαλουπολη,σκεψου αυτη η χωρα μ αυτη τη ασωτη γεωγραφια και μ αυτη την οιονομια και μ αυτη την εγωπαθεια πως ν αντεξει

  • Τυπικές ελληνικές επαρχιακές μικροπολιτικές!
    Ας κανουμε καλλιτεχνικό γυμνάσιο! Ακούγεται ωραίο,δείχνει οτι υποτίθεται κανουμε κάτι,μπορει να πεςει και καμια επιχορηγησουλα!
    Το πού,το πώς,υποδομές,σχεδιασμός;;;; Τίποτα! Τί τα θέλουμε αυτά!
    Το θεμα ειναι να κανουμε τα εγκαίνια,να βγουν οι φωτογραφίες!
    Προχειρότητα και έλλειψη οράματος και προγραμματισμού!

  • Δεν είμαι εκπαιδευτικός είμαι γονιός δεν έχω καμία εμπάθεια όπως λάθος έχετε συμπερανει και τα δύο γυμνάσια είναι εξαιρετικά. Όμως δεν μπορείτε να νιώσετε το εξής. Να φεύγουν τα παιδιά σου για το σχολείο από τηνβορεια περιοχή πχ ΑΛΕΞΗ ΜΙΝΩΤΗ και να πηγαίνουν τόσο μακριά να μην έχεις δικό σου μέσον με βροχή χιόνι παγωνια.

  • κ.Μπουσιου καλα τα λεγομενα σας αλλα μηπως ηρθε η ωρα να παρετε τη συνταξη σας…χορτασαμε μπουρου μπουρου τοσα χρονια.Πεταξατε μια φωτοβολιδα για ιδρυση ενος καλιτεχνικου σχολειου και περιμενετε να τσιμπησουν ολοι οι αμεσα εμπλεκομενοι..Υποδομες ειναι μια λεξη ομως που προφανως ειναι αγνωστη σε σας,για να μην αναφερουμε ολη τη ανακατωσουρα που θα δημιουργηθει,γιαυτο παρε τη συνταξουλα σου και αναπαυσου και ασε τις αμπελοφιλοσοφιες ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ !!

    • Εγώ κ. Ανώνυμε , δεν πρότεινα την δημιουργία καλλιτεχνικού σχολείου, δεν είμαι αρμόδια, εκείνος όμως που το προτείνει οφείλει να έχει εξασφαλίσει τη συναίνεση της στέγασης, την ανάληψη δαπάνης λειτουργικών εξόδων, την βεβαίωση δέσμευσης οικονομικών πιστώσεων. Επιπλέον η πρόταση που υποβάλεται για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο, πρέπει να αναφέρει και το κτηριο στο οποίο πρόκειται να στεγασθεί το υπό ίδρυση καλλιτεχνικό σχολείο.( βλ. το από 18-9-2017 με αριθμ. πρωτ. 154110/Δ1/ έγγραφο υπουργείου παιδείας). Και αγαπητέ αναγνώστη, έχεις κάθε επιλογή να με προσπεράσεις, κανένας όμως δεν μπορεί να μου υποδείξει τι να κάνω ή να μου στερήσει το δικαίωμα και την συνταγματική υποχρέωση να είμαι ενεργός πολίτης.

    • Η συνταξη τι σχεση εχει δημοκρατικε; δηλ οι συνταξιουχοι πεθαμενοι ειναι; ε τοτε και οι ανεργοι να μη μιλουν. Μονο οι βολεμμενοι εργαζομενοι κατα τη γνωμη σου εχουν αποψη; ποσοι πλεον χαρακτηρες απαραδεκτων θα αναδειχθουν αδιαντροπως ακομη;

  • Ως απόφοιτος του 1ου ΓΕΛ θα ήθελα να απομυθοποιήσω κάποια πράγματα σε σχέση με τη λειτουργία του σχολείου. Δεν θα αναφερθώ στο γεγονός αν συμφωνώ η όχι με το συστεγασμό του 1ου ΓΕΛ με το Καλλιτεχνικό σχολείο. Έχω να πω όμως τα εξής, λυπάμαι κυρία Μπούσιου που χρησιμοποιείτε ως επιχείρημα τη χρήση των εργαστηρίων τα οποία στα 3 χρόνια σπουδών μου στο 1ο ΓΕΛ Κοζάνης δεν χρησιμοποιήθηκαν ουδέποτε ως εργαστήρια παρά μόνο σαν τυπικές αίθουσες διδασκαλίας. Λυπάμαι κυρία Μπούσιου που χρησιμοποιείτε ως επιχείρημα την έλλειψη χώρου στο προαύλιο όταν η πίσω αυλή του σχολείου δεν χρησιμοποιήθηκε πότε στα 3 αυτά χρόνια παρά μόνο για ένα διάστημα λιγότερο της μίας εβδομάδας μετά από έτοιμα της κατάληψης των μαθητών. Λυπάμαι κυρία Μπούσιου που χρησιμοποιείτε ως επιχείρημα τη λειτουργία της βιβλιοθήκης η οποία λειτουργούσε για μία ώρα την ημέρα 12-1 το μεσημέρι, ώρες μαθημάτων δηλαδή όπου δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές ούτε ως δανειστική βιβλιοθήκη αλλά το κυριότερο ούτε ως αναγνωστήριο. Λυπάμαι κυρία Μπούσιου που σε ένα τεράστιο σχολείο με περισσότερες αίθουσες από όσες απαιτούνται για την κάλυψη των μαθημάτων ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ κάνετε λόγο για διατάραξη της απρόσκοπτης λειτουργίας του σχολείου ενώ υπάρχει άπλετος χώρος για τη φιλοξενία και του καλλιτεχνικού σχολείου. Τέλος λυπάμαι κυρία Μπούσιου διότι επαληθεύεται τη λαϊκή ρήση <> καθώς στο σχολείο, το σχολείο μου, το 1ο ΓΕΛ Κοζάνης μου μάθανε πως μια σύγχρονη κοινωνία ανοίγει σχολεία, δεν τα κλείνει.

    • Μάλλον στα 3 χρόνια των σπουδών σου στο 1ο ΓΕΛ περί άλλων ενδιαφερόσουν, πλην της Ορθογραφίας. Στο μάθημα της γλώσσας ήσουν απών. Τούτο αποδεικνύει το σχόλιό σου. Δεν έμαθες παιδάκι μου στις 3 καταλήψεις που έκανες πως οι μαθητές έχουν αιτήματα με αι και η αντί του “έτοιμα” που έγραψες; Δεν σε έσωσε ούτε ο ορθογραφικός έλεγχος του Η/Υ; Αλλά υποθέτω πως θα πέρασες κι εσύ κάπου πολιτικός μηχανικός.

  • Οι καθηγητές έχουν συνέχεια παράπονα του στυλ “δεν έχουμε αρκετούς χώρους” σε ένα κτήριο με 40 αίθουσες μπας και βάλουν μυαλό.

    Χαλάνε και τους μαθητές. Έχουν ταράξει τον κόσμο στα ιδιαίτερα, δεν βαράνε μία μέσα στα σχολεία και το παίζουν και ιστορία. Στο τέλος τέλος να μην γίνει καλλιτεχνικό, δεν χρειάζεται. Κι εκεί μέσα τέτοιοι θα είναι, θα γκρινιάζουν για τις μπογιές στην πρώτη ευκαιρία.

    Ιδιωτικά σχολεία τώρα, να κοπούν τα ιδιαίτερα και να αρχίσουν τα άγχη για τις οργανικές και τις συγχωνεύσεις, μπας και δουλέψουν ποτέ. Αν και δεν το βλέπω.

    • Εχεις παρανοια με τους εκπαιδευτικους κι αν ποτε ενας δεν εκανε καλα τη δουλεια του δε μπορεις να τους τσουβαλιαζεις ολους μαζι. Ας γινοσουν εκπαιδευτικος . Αλλα ξεχασα επρεπε να διαβαζεις. Μονο που κι εσενα ενας εκπαιδευτικος σου εμαθε να γραφεις , μονο το εκανες για αρλουμπες και κακιες. Τα ιδιωτικα ειναι για φαρδειες τσεπες. Υπαρχουν και σημερα. Στειλε εκει τα παιδια σου. Αλλα απ τη μια το τζαμπα, απ την αλλη ας ειναι με τρεις κι εξηντα οι εκπαιδευτικοι, μονο να βγαζεις εσυ ευκολα το χρημα και να θαβεις καθε τι καλυτερο απο σενα

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι