Εκδήλωση με τίτλο: «Ο κόκκινος Οκτώβρης φωτίζει τον αγώνα μας σήμερα» με αφορμή τα 100 χρόνια από την Μεγάλη Οκτωβριανή Σοσιαλιστική Επανάσταση του 1917 στη Ρωσία, διοργάνωσε σήμερα Τετάρτη 22 Νοέμβρη στην αίθουσα της Ευξείνου Λέσχης Κοζάνης, η Τομεακή Οργάνωση Κοζάνης του ΚΚΕ. Στην εκδήλωση μίλησε ο Ζήσης Λυμπερίδης μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ.
Θανάσης Τέγος
Για τους φίλους ή “φίλους” κομμουνιστές…
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΕΡΝΤΙΑΓΕΦ Ορθόδοξος Ρώσος φιλόσοφος
1874: Γέννηση 1894: Noμική Σχολή. Γίνεται μαρξιστής, χωρίς να προσχωρήσει στην αθεία και στον υλισμό. 1897: εξορίζεται για ανατρεπτική πολιτική δραστηριότητα.1917 : χαιρετίζει τη Ρωσική επανάσταση 1922: Λόγω της κριτικής του στην αθεία και στην ανελευθερία εξορίζεται από τη Ρωσία.
Μια αληθινή συμφιλίωση Ανατολής και Δύσης είναι αδύνατη και ασύλληπτη, στη βάση ενός υλιστικού Κομμουνισμού, ή ενός υλιστικού Καπιταλισμού, ή και ενός υλιστικού σοσιαλισμού.
Μόνο ένας «θρησκευόμενος» Σοσιαλισμός μπορεί να εμποτίσει τη σύγχρονη κοινωνία με μια τέτοια δυναμική, αν και αντιλαμβάνομαι ότι αυτό είναι περισσότερο ένα όνειρο παρά απτή πραγματικότητα-ένα όνειρο που δεν μπορεί να γίνει κατανοητό παρά μόνον αν ο κόσμος βιώσει μια πλήρη πνευματική αναγέννηση.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο αξιοθρήνητο από τις απόπειρες να χρησιμοποι-ηθεί ο Χριστιανισμός σαν στήριγμα του θνήσκοντος αστικού κόσμου.
Οι Χριστιανοί έχασαν τη θέληση που πιστεύουν στο θαύμα της μετα-μόρφωσης της ζωής.
Η πλήρης πραγματικότητα της Ρωσίας δεν μπορεί να ταυτιστεί ούτε να εξαντληθεί στην αντίληψη μιας κομμουνιστικής κοινωνίας. Η ζωή του Ρωσικού λαού είναι πολύ πιο περίπλοκη από τα στερεότυπα των μαρξιστών θεωρητικών.
Αρχιεπίσκοπος Κριμαίας Λουκάς
Ο άγιος Αρχιεπίσκοπος Κριμαίας Λουκάς Βόινο –Γιασενέτσκι (1877-1961) κορυφαίος χειρούργος, εξορίστηκε μεν επί Λένιν, τιμήθηκε όμως το 1946 με το βραβείο Στάλιν πρώτης κατηγορίας για το επιστημονικό του έργο.
Σε μια ανάκριση : «Ποιός είστε λοιπόν ; Φίλος ή εχθρός μας»; Απάντησα: «Και το ένα και το άλλο. Αν δεν ήμουν χριστιανός , πιθανόν να είχα γίνει κομμουνιστής. Αλλά επειδή διώκετε τον χριστιανισμό , βεβαίως και δεν είμαι φίλος σας».
Συγγνώμη,έχεις κάποιες πηγές γι΄αυτα που ειπε στην ανακριση ο Λουκας, πχ απο την Κα-γκε-Μπε ή αλλες μυστικες υπηρεσιες Ή ΚΑΤΑ το γνωστο “ειπαν”, “άκουσα”, “καπου το διαβασα”;; Προφανως σε καποιο συναξαρι οπου εκει γινεται το ελα να δεις απο ατεκμηριωτα πραγματα της φαντασιας. Μπουρδες κοινως θα τις ελεγα εγω.
«Ταξιδεύοντας μέσα στο πόνο» είναι ο τίτλος της αυτοβιογραφίας του Αγίου Λουκά Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως.
Τίτλος πρωτοτύπου : “ Voyages a travers la souffrance” (ed. Cerf)
Tην αυτοβιογραφία του υπαγόρευσε κατά το έτος 1958, τρία χρόνια πριν την κοίμησή του στη γραμματέα του, γιατί ο ίδιος ήταν τυφλός.
Τη μετάφραση του βιβλίου επιμελήθηκε ο Πανοσιολ. Αρχιμ. Π. Εφραίμ Τριανταφυλλόπουλος, Πρωτοσύγκελλος της Ι.Μητροπόλεως Σισανίου και Σιατίστης. Ο συγκεκριμένος διάλογος είναι στη σελ. 69.
Άλλη φορά να είσαι πιό ευγενικός. Δεν αρκέστηκες μόνο στο να ζητήσεις πηγές, και καλά έκανες-για μη μακρύνω το σχόλιο δεν έβαλα πηγή-, αλλά προχώρησες περισσότερο από όσο έπρεπε και αποκάλυψες το χαρακτήρα σου. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σου.
Σημερα τους ειδαμε ολους . Κομματισμενους παντος χρωματος και “Χριστιανους”. Ανθρωπους του Θεού δε βλεπουμε. Κι ας τιμουμε παραδειγματα προς μιμηση του παρελθοντος. Μιμητες υπαρχουν;
Ο ορισμός τις προπαγάνδας ότι ειπώθηκε και ότι έντυπο κυκλοφορούσε εκεί