1. Είναι ευτυχής συγκυρία που αυτήν την εποχή προβάλλεται στις αίθουσες των ελληνικών κινηματογράφων η ταινία με τον τίτλο : Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΩΡΑ. Αναφέρεται στην επίμαχη περίοδο στην Αγγλία που ο ορισθείς ως Πρωθυπουργός Ουίνστον Τσόρτσιλ, μετά την οδυνηρή παραίτηση του προκατόχου του Νέβιλ Τσάμπερλεν ένεκα του διασυρμού του εκ της ηττοπαθούς πολιτικής του έναντι του ακαθέκτως προελαύνοντος εντός του εσωτερικού της Ευρώπης Χίτλερ, «βασανίζεται» εσωτερικώς και ψυχικώς, για το αν θα πρέπει να προβεί σε έναν επώδυνο και εξευτελιστικό, για τη ΧΩΡΑ και το ΛΑΟ του, συμβιβασμό με τον Χίτλερ – λόγω α) των εγγενών αδυναμιών του απροετοίμα- στου και μη ετοιμοπόλεμου στρατού του (σε ξηρά, γη, θάλασσα) να αντισταθεί στην πανίσχυρη γερμανική πολεμική μηχανή και β) των εντόνων και αφόρητων πιέσεων των εσωκομματικών του αντιπάλων για υπογραφή ενός επαίσχυντου – κάτι μου θυμίζει αυτό σχετικά με το σκοπιανικό θέμα – σχεδίου συμβιβασμού, αλλά αναγκαίου κατά τους ίδιους τους εσωτερικούς του αντιπάλους, με τον Χίτλερ ή για το αν θα πρέπει να προβεί σε έναν ολομέτωπο αγώνα αντίστασης κατά του Χίτλερ.
2. Είναι συγκλονιστική η στιγμή της ταινίας κατά την οποία ο ίδιος ο Τσόρτσιλ θέλει να αφουγκρασθεί το ΛΑΟ του. –Κάτι μου θυμίζει πάλι αυτό με τα δύο δικά μας πρόσφατα συλλαλητήρια. Η δική μας πολιτική ηγεσία και τα εν γένει κόμματα της Βουλής αφουγκράστηκαν, πήραν το μήνυμα των συλλαλητη- ρίων που ήταν και βαρύγδουπο; – Μπαίνει, λοιπόν, ο Τσόρτσιλ -αναπάντεχα για τους ανυποψίαστους και αμέριμνους επιβάτες- στον υπόγειο σιδηρόδρομο του Λονδίνου. Οι επιβάτες αιφνιδιάζονται, μένουν άναυδοι, αλλά παραλλήλως δεν θέλουν να φανερώσουν την αμηχανία τους, για να μην φέρουν τον πρωθυπουργό τους σε δύσκολη θέση. Δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν πως, ένας ΟΛΟΚΛΗ- ΡΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΣ, καταδέχεται – έτσι πρέπει να είναι ο ΠΡΑΓΜΑ- ΤΙΚΟΣ ηγέτης – να συνταξιδεύσει με απλούς πολίτες σε υπόγειο σιδηρόδρομο. Οι επιβάτες όμως δεν γνωρίζουν ότι ο πρωθυπουργός τους όχι απλώς θέλει να συνταξι- δεύσει με απλούς πολίτες, αλλά κατά βάση δεν γνωρίζουν ότι αναζητεί «κάτι ακόμη». Ότι δηλ. θέλει να τους βολιδοσκοπήσει, να τους «ακτινογραφήσει», «ψαρεύοντας» σε θολά νερά. Ο Τσόρτσιλ, ως πονηρή αλεπού, ευρηματικός, πολυσχιδής και πολυπράγμων καθώς είναι, ως άλλος Οδυσσέας, προσεγγίζει με δεξιοτεχνικό τρόπο την ψυχοσύνθεση των επιβατών-συνεπιβατών του, όπως αυτή διαμορφώνεται υπό το πρίσμα της ορατής και πραγματικής απειλής-επίθεσης του Χίτλερ κατά της Αγγλίας, αφουγκράζεται τα μηνύματα που εκπέμπει το βλέμμα τους, και ανιχνεύει, ανακαλύπτει και αποκαλύπτει τη βαθύτερη ψυχική δύναμη των συνεπιβατών του, και μέσω αυτών του ΛΑΟΥ του, για απόφαση ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ, κατά του εισβολέα Χίτλερ.
3. Πεπεισμένος για το ΠΑΘΟΣ των συνεπιβατών του, το οποίο προιόντος του χρόνου και στα πλαίσια της «ακτινογραφίας», αρχίζει να ξεχυλίζει και να απλώνεται σ΄ όλον τον υπόγειο σιδηρόδρομο, και μέσω αυτών όλου του ΛΑΟΥ του, ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ, πεπεισμένος για την ΟΜΟΘΥΜΙΑ, την ΟΜΟΨΥΧΙΑ, την ΕΝΟΤΗΤΑ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ των απλών πολιτών-συνεπιβατών του και ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ όλου του ΛΑΟΥ του, μπαίνει στη συνέχεια στο Βρετανικό Κοινοβούλιο. Ομιλεί στους Βουλευτές και στους εσωκομματικούς του αντιπάλους, οι οποίοι «αναλώνονται» στην προσπάθεια ολοκλήρωσης της σύνταξης του Σχεδίου Συμβιβασμού με τον Χίτλερ, με διαμεσολαβητή κάποιον γείτονά μας, στενό φίλο, συνεργάτη και ομοιδεάτη του Χίτλερ. Η λέξη «διαμεσολαβητής» σας θυμίζει τίποτα; Μήπως τον κ. Νίμιτς, που δεν είναι αντικειμενικός, που ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ,¨που πασχίζει με νύχια και με δόντια το συντομότερο να κλείσει το σκοπιανικό ζήτημα, και που φλέγεται άρον άρον να τελιώσει το θέμα και δη κατά τρόπο που προσβάλλει βάναυσα ΚΑΙ κατάφωρα τα εθνικά μας δίκαια και τα απολύτως ταυτόσημα μ΄ αυτά εθνικά μας συμφέροντα;
4. Ο Τσόρτσιλ κατά την συγκλονιστική, παραστατική και αφοπλιστική έναντι πάντων ομιλία του ενώπιον του Κοινοβουλίου, ΛΕΓΕΙ στο ακροατήριο ΠΩΣ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΔΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ. Ο ίδιος με χειμαρρώδη πολιτικό ΛΟΓΟ, σαν ΤΣΟΥΝΑΜΙ, ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ, ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΝΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ τους αντιπάλους του και ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ δημόσια την ΑΠΟΦΑΣΗ του ΓΙΑ ΠΑΛΛΑΙΚΗ ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ κατά του εισβολέα.
Γι΄ αυτό έμεινε ο ίδιος στην ΙΣΤΟΡΙΑ ως ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ, ως ο ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κατά της Τυραννίας.
5. Την ταινία, για την οποία ομιλούμε, την παρακολουθήσαμε δύο φορές και θα μπορούσαμε να τη δούμε άλλες …. χίλιες. ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΜΕ τους πολίτες της χώρας να την δουν. Αξίζει.. Η ταινία εξυμνεί το πνεύμα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ κατά της τυραννίας. Ως εκ τούτου η ταινία ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ και για όσα γράφουμε για το σκοπιανικό ζήτημα, και για τα μηνύματα που εκπέμπει για τη ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ επί του σκοπιανικού θέματος αλλά και για το μαχητικό ΠΝΕΥΜΑ και ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝ, όπως το έδειξε ο λαός μας διαχρονικά.
6. Τέτοιον ΗΓΕΤΗ, σαν τον ΤΣΟΡΤΣΙΛ, θέλει ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΜΑΣ και το ΕΞΕΠΕΜΨΕ δυνατά με τα δύο συλλαλητήρια. Δεν χρειάζεται κανείς να «ανιχνεύσει» τη βούληση του ΛΑΟΥ ΜΑΣ, ως … δεύτερος Τσόρτσιλ; Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΦΩΝΑΞΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ. Αφού αδυνατούν να οδηγήσουν τον ΛΑΟ στο πεπρωμένο του, τουλάχιστον ας κάνουν αυτό το ….. …..ελάχιστο. Άς τον ακολουθήσουν..
Τέτοιον ΗΓΕΤΗ θέλει ο μη ηττοπαθής, ο μη ενδοτικός και μη υποχω- ρητικός, αλλά ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, και δη σε ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΛΑΟΣ ΜΑΣ.
7. Εμείς ως μετριοπαθείς συνειδητοί πατριώτες- πολίτες αγαπάμε την πατρίδα μας. Πρόκειται για απλή, αγνή, ανιδιοτελή, λογική και δικαιογημένη αγάπη, χωρίς υπερβολές και ακρότητες. «Μέτρον άριστον» (= η μετριοπάθεια είναι το άριστον, η μέση οδός είναι η ασφαλεστέρα). Κλεόβουλος Ι 63, 2. «Η με- σότης εν πάσιν ασφαλέστερον»(=σεόλα τα πράγματα η μεσαία οδός είναι η ασφα- λεστέρα. Οι ακρότητες κι οι υπερβολές πρέπει να αποφεύγονται). Μένανδρος. Παράλληλα στον ίδιο βαθμό και με τον ίδιο τρόπο αγαπάμε και τις άλλες πα- τρίδες. Υπό την έννοιαν αυτήν είμαστε ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ, όπως ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩ- ΡΑΚΗΣ. Προσοχή. Επειδή πήγαμε στα συλλαλητήρια, μας χαρακτηρίζουν.. ακραί- ους και .. απληροφόρητους. Αυτά μας πληγώνουν αφάνταστα, και θα το λέμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ, γιατί μας πονάνε, όσο τίποτα άλλο. Θα προτιμούσαμε άλλες ύβρεις, ακόμη και χυδαίες. Αυτοί όμως οι χαρακτηρισμοί μας κομματιάζουν την καρδιά, μας κουρελιάζουν την ψυχή… «Ξίφους πληγή κουφοτέρα γλώσσης, το μεν γαρ σώμα, η δε την ψυχήν τιτρώσκει» (= Η γλώσσα πληγώνει πιο βαθειά από το ξί- φος, διότι εκείνο πληγώνει το σώμα, ενώ αυτή πληγώνει την ψυχή). Πυθαγόρας.
8. Επαναλαμβάνουμε.
Είμαστε ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ.
Υπό έναν όμως και απαράβατον όρον: Οι άλλες πατρίδες ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΛΥΤΡΩΤΙΚΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ, ΥΦΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΕΔΑΦΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ, ΚΛΟΠΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΛΛΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝ.
Είμαστε ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ, όπως η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, Ο ΠΑΓΚΟ- ΣΜΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ , Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, τον οποίο τιμούμε και σεβόμαστε και ο οποίος αποτελεί τη σημαία του αγώνα μας.
9. ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΗΓΕΣΙΑ, τον εμβριθή και οξυδερκή Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλο, στον οποίο δηλώνουμε a priori (=εκ των προτέρων) ότι σεβόμαστε απεριόριστα. Προσέτι του ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΤΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝ. ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ : ΩΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗ – ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ – ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, να μεταφέρει, με σύνεση και πραότητα, – στοιχεία άλλωστε που τον χαρακτηρίζουν – και πάντα αν κρίνει ο ίδιος ότι εντάσσονται στα ΥΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ οριζόμενα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του – στα κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου και την κυβέρνηση, τα εξής, τα οποία εκφέρουμε ως απλοί πολίτες πάντα καλόπιστα :
α. ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΑΡΧΗΓΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑ- ΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΠΙ- ΣΥΝΕΒΗ- ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ 13ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1992 . Τότε υπό την Προεδρία του πρώην Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, του αειμνήστου Κωνσταντίνου Καραμανλή, και των αρχηγών των κομμάτων, ήτοι του αειμνήστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, του αειμνήστου Ανδρέα Παπανδρέου, της κ. Αλέκας Παπαρήγα, και της κ. Μαρίας Δαμανάκη συντελέστηκε σύσκεψη, η οποία κατέληξε στην έκδοση απόφασης, η οποία όριζε : το νεοσύστατο κράτος των Σκοπίων θα γίνει δεκτό στους διεθνείς Οργανισμούς ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΑΝ δεν περιέχεται ο όρος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ή παράγωγό της) στην ονομασία του. Αφού λοιπόν δεν ακολούθησε άλλη όμοιά της (σύγκληση) με «νέα» απόφαση που να ΑΝΑΙΡΕΙ την «παλαιά» (απόφαση), ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ Η ΑΠΟΦΑΣΗ της 13-4-1992. Και ο ΛΑΟΣ δεν εγκρίνει, δεν αποδέχεται ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Η ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ στο μέλλον (σύντομο ή απώτερο) οιαδήποτε άλλη γραμμή ή οιαδήποτε απόκλιση της προαναφερομένης από 13-4-1992 αποφάσεως. Εύχομαι να μην γίνει ποτέ άλλοτε -στο διηνεκές- και –ες αεί- σύγκληση αρχηγών πολιτικών κομμάτων υπό Πρόεδρο Δημοκρατίας με επιδίωξη την έκδοση απόφασης διαφορετικής από αυτήν του έτους 1992, η οποία εκφράζει απόλυτα το ΛΑΟ ΜΑΣ. Αν αυτό ποτέ συμβεί, θα πρόκειται περί πράξεως εθνικής μειοδοσίας..
β. Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΙΟ ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ μέσω των δύο προσφάτων συλλαλητηρίων, όπως και προηγουμένων αυτών, ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΠΕΡΙ ΜΗ ΕΚΧΩΡΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΙΟ ΗΧΗΡΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΜΗ ΕΚΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ.
γ. ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ -ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΚΠΕΦΡΑΣΜΕΝΗΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΚΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ- ΩΣ ΠΑΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΣ ΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ- Η ΜΗ ΕΚ- ΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ Η ΑΔΙΡΗΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΙΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. «Σιγάν την αλήθειαν χρυσόν εστι θάπτειν»(=το να αποσιωπάς την αλήθεια είναι σαν να θάβεις χρυσό). Πυθαγόρας.
δ. Στην ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, οποτεδήποτε αυτή ήθελε επισυμβεί, ΚΑΤΑ ΛΑΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ το ως άνω με αριθμ. γ σύμβολο, ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ, είπαμε, ΗΘΕΛΕ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ε. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΑΣ, ΤΟ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΤΟ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ, κάθε 5 ή 10 ή 20 χρόνια να κατεβαίνει στους δρόμους για να επαναλαμβάνει την ΙΔΙΑ θέση στο ΙΔΙΟ θέμα. Ποιος δηλ. είναι ο απώτερος στόχος; να καμφθεί το φρόνημα του ΛΑΟΥ ΜΑΣ ; Το λέμε με λύπη και πόνο ψυχής. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ δηλ. να βρούμε τον λαό εν υπνώσει; ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΘΕΥΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΝΩΤΤΕΙ; Δηλ. πρέπει ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ πρέπει να είναι πάντοτε εν εγρηγόρσει ;
ΕΛΕΟΣ !!……..
Ρητώς και κατηγορηματικώς σας δηλώνουμε Αξιότιμε κύριε Πρό- εδρε, κύριε Παυλόπουλε, πως ότι καυτηριάζουμε δεν αγγίζει παντελώς ΕΣΑΣ, αλλά ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
ΓΙΑΤΊ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ ΤΟ ΛΑΟ ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΥΝ ; ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ;
ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ :
Πρώτα ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Ας μας συμπαθεί γι αυτό ο άξιος υπολήψεως Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρα- τίας, κ. Παυλόπουλος, τον οποίο υπεραγαπάμε, αλλά έτσι πιστεύουμε ότι είναι. Θεωρούμε ότι κι ο ίδιος ο κ. Πρόεδρος συμφωνεί μαζί μας. Οι εξουσίες, κατά το Σύνταγμα, το οποίο υπηρετεί ο ίδιος πιστά και καμαρώνουμε εμείς οι πολίτες γι αυτό, απορρέουν, πηγάζουν από το ΛΑΟ και ασκούνται υπέρ ΑΥΤΟΥ, ή τουλάχιστον θα «έπρεπε» να ασκούνται υπέρ αυτού.
Μετά ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ τον ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ.
Ακολούθως ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΗΣ.
ΚΟΖΑΝΗ 12-2-2018
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κ. Ε. Λαμπριανίδη.
1. 7 Nov 2016 ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑΣ Γ. : Κάποιοι δεν θέλουν να είναι Έλληνες.
2. Μαχάτμα Γκάντι : «κανείς δεν μπορεί να είναι καλός διεθνιστής, αν ταυτόχρονα δεν είναι καλός πατριώτης».
3.Για τα συλλαλητήρια
Όσο, όμως, καιρό οι Έλληνες θα κατεβαίνουν μαζικά στους δρόμους για να εκφράσουν τη γνώμη και τη θέλησή τους πάνω σε θέματα που υπερβαίνουν τα επί μέρους ατομικά και συλλογικά υλικά συμφέροντά τους, τόσο θα υπάρχει ελπίδα για το μέλλον του ελληνισμού.
Αφού “τέτοιους ηγέτες θέλει ο λαός”…
-Αναρωτιέμαι τι τον εμποδίζει?…Νομίζω αυτό είναι το ζητούμενο και εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε αν θέλουμε κάτι να αλλάξουμε…
Με όλο το σεβασμό.
Για το Αιγαιο θα κατεβει ο κοσμος σε συλλαλητηριο;