Mε ανάρτησή της στο facebook (κλικ εδώ), η λυρική σοπράνο Άννα Παπαδοπούλου, σύζυγος του βουλευτή Γ. Ντζιμάνη, εκφράζει το παράπονό της για την απόρριψή της από οντισιόν του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης και του Δ.Ω.Κ.: “Αγαπητές συμπολίτισσες, αγαπητοί συμπολίτες. Θέλω να αναφερθώ σε ένα θέμα που αφορά τόσο εμένα σαν λυρική σοπράνο και γυναίκα, όσο και το δημοτικό ωδείο Κοζάνης και γενικότερα την πόλη μας. Φέτος το Δ.Ω.Κ. (Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης) σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. (Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο) αποφάσισε να ανεβάσει τον Μάιο την οπερέτα του Θ.Σακελαρίδη «Ο Βαφτιστικός». Στο έργο αυτό θα συμμετάσχουν η ορχήστρα και η χορωδία του Δ.Ω.Κ. υπό τη διεύθυνση του κ. Χρήστου Κτιστάκη. Για την εξεύρεση φωνών και ηθοποιών έγινε μία οντισιόν η οποία δεν έθετε κανένα περιορισμό για την ηλικία αυτών που θα επιλεγούν. Στην οντισιόν προσήλθαν για το ρόλο της πρωταγωνίστριας τρείς σοπράνο μεταξύ των οποίων και εγώ.
Η επιτροπή απαρτίζονταν από δύο εκπροσώπους του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. και από το Δ.Ω.Κ. συμμετείχαν ο μαέστρος της ορχήστρας και χορωδίας κ. Χρήστος Κτιστάκης και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Δ.Ω.Κ. κ. Γεώργιος Τζούκας. Κατά την ακρόαση η επιτροπή έμεινε κατενθουσιασμένη και από τη μουσική ερμηνεία μου και από το παίξιμό μου. Άλλωστε δέκα χρόνια σπουδών ηθοποιίας και φωνητικής στη Σοβιετική Ένωση δεν κρύβονται! Μετά από μία εβδομάδα περίπου μου ανακοίνωσαν ότι απορρίφθηκα λόγω ηλικίας, όρος που δεν περιλαμβανόνταν στην ανακοίνωση για την επιλογή των σολίστ – ηθοποιών.
Αυτός ο λόγος αποκλεισμού, πέραν του ότι δεν υπήρχε στην προκήρυξη,δεν στέκει επιστημονικά, διότι οι λυρικές φωνές βρίσκονται στην μέγιστη απόδοσή τους στην ηλικία άνω των 40 ετών και επιπλέον ο ηθοποιός στη σκηνή δεν έχει ηλικία! Επίσης, θέλω να τονίσω ότι η δικαιολογία για τον αποκλεισμό μου είναι απαράδεκτη και με προσβάλλει σαν γυναίκα και μέσα από το προσωπό μου όλες τις γυναίκες! Τελικά, ο ρόλος δώθηκε σε μία σοπράνο από τη Λάρισα, η οποία μαζί με μία ομάδα ηθοποιών από άλλες πόλεις θα ανεβάσουν το έργο. Εδώ έχουμε το εξής παράδοξο, να ανεβάζει παράσταση το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. σε συνεργασία με το Δ.Ω.Κ. και να μην υπάρχει ούτε ένας ηθοποιός από το Δ.Ω.Κ. και από την Κοζάνη γενικότερα.
Και ναι μεν, ο κ. Χρήστος Κτιστάκης ανεβάζει παράσταση μέσω του Δ.Ω.Κ. καλώντας φίλους και γνωστούς, και καλά κάνει, ο δε διευθυντής του Δ.Ω.Κ. κ. Γεώργιος Τζούκας παρακολουθεί την εξέλιξη αμέτοχος!!! Ως γνωστόν η σχέση εργασίας μου με το Δ.Ω.Κ. είναι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και με μειωμένο ωράριο. Πράγμα που σημαίνει ότι για να συμπληρώσω το εισόδημά μου μπορώ να διδάσκω και σε άλλα ωδεία της πόλης. Αυτό δεν το έκανα ποτέ για ηθικούς και μόνο λόγους.
Η τελευταία όμως εξέλιξη και ο τρόπος συμπεριφοράς απέναντί μου, με απελευθερώνει ηθικά να συνεργασθώ και με άλλα ωδεία της πόλης.
Κλείνοντας, θέλω να υπενθυμίσω ότι εδώ και είκοσι χρόνια στο Δ.Ω.Κ. λειτουργεί τάξη μονωδίας, την οποία ίδρυσα εγώ, και η οποία έχει δώσει διαχρονικά πάμπολλες συναυλίες. Αν υποθέσουμε ότι το Δ.Ω.Κ. έψαχνε για νέες φωνές και ηθοποιούς για να πλαισιώσουν την παράσταση και δεν επέλεξε εμένα λόγω ηλικίας, θα μπορούσε να εμπιστευθεί φωνές από το ωδείο και την πόλη οι οποίες προσήλθαν στην ακρόαση. Όμως ούτε και αυτό έγινε και νομίζω ότι αποτελεί προσβολή για την πόλη”.
Άρχισαν τα (ωδειακά) όργανα!
το Δηπεθε ειναι καιρος να κλεισει.
Πληρωνουμε δημοτικα τελη αυξημενα για να παιρνει το θεατρο επιχορηγησεις καθε χρονο,εις βαρος του κοσμου της Κοζανης!!!
Επίσης:
– Να κλείσουμε τα γήπεδα, γιατί εγώ που δεν παίζω δεν θέλω να πληρώνω για να βάζει ο άλλος καλάθια και γκολ.
– Να σταματήσουμε τα έξοδα για τις Αποκριές, Μωμοέρια, Λαζαρίνες, Λασσάνεια κτλ, γιατί προσωπικά ντιπ δεν μαρέσουν και δεν θέλω τα δημοτικά μου τέλη να ξοδεύονται.
– Να μην ανοίξει ποτέ η βιβλιοθήκη γιατί άκουσα πως είναι πολύ ακριβή η συντήρηση της και δεν θέλω να πληρώνω δημοτικά τέλη, καθώς ούτε απέξω δεν θα περάσω.
Είναι πολλά που πρέπει να κλείσουμε, νισάφι με τους κουλτουριάρηδες που θέλουν θέατρα και πολιτισμούς.
Βολεμένος στο δηπεθε;
Τα άλλα που αναφέρεις έχουν ανταπόδοση, το δηπεθε τι έχει;;;
Μισθό δεν περνούν αυτοί που ασχολούνται με τις αποκριες , μωμοερια , λαζαρινες κλπ και τα καλάθια , σουτ τα κάνω τσάμπα δεν πληρώνω εισιτήριο . Εσείς πληρώνεστε πολύ καλα
Οτ με οτ λες
“…για να συμπληρώσω το εισόδημά μου…”, δηλαδή τη σύνταξη του απόστρατου και νυν εφταχίλιαρου (και βάλε) βουλευτή.
Στους καιρούς που έχουμε, αυτό ακούγεται, τουλάχιστον, ως κακόγουστο αστείο.
Απο όλη το κείμενο εσύ κρατάς αυτο δηλαδή. IQ απογοητευτικό.
Δεν κατάλαβες τίποτα γίδι..
Αν το σχολιο μου δημοσιευονταν αυτουσιο θα σου ελεγα εγω ποιος ειναι γιδι και ποιος γιδοβοσκος
για κάποιο λόγο κόπηκε.
Είναι πολύ μεγάλη πρόκληση
Καλα θα κάνουν ο πρόεδρος και ο αντιδήμαρχος ειδικά που ειναι και μουσικός να ψάξουν λίγο τα εσωτερικά θέματα. Γιατί η ιστορία δεν ειναι τόσο πρωτότυπη, εχει ξαναγίνει στη Λάρισα παλιότερα με αποτέλεσμα “κάποιος συντελεστής” να κηρυχθεί ανεπιθύμητος πλέον εκει.
Απο την αλλη ποια ειναι η θέση του κ. Τζούκα; Γιατί κωφεύει;
Γιατί δεν έκανε αναφορά στον προϊστάμενό της και την κάνει δημοσίως; Αν εγώ που δουλεύω στο Δημόσιο έγραφα δελτίο τύπου κάθε φορά που συνάδελφος με αδικούσε θα ήμουν κάθε μήνα στην τηλεόραση. Δεν έχουν διαδικασίες εκεί στο Ωδείο;
ΣΥΓΓΝΩΜΗ, Η ΚΥΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤ. ΩΔΕΙΟ,ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ,ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ, ΤΟΝ κ.ΤΖΟΥΚΑ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ. ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΎ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΤΙ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
τίποτε δεν κατάλαβες από το κείμενο …. επιστροφή στο δημοτικό …
Σαν τι δηλ. δεν κατάλαβα;; Απλά πράγματα ρωτώ.Σχέσεις μεταξύ τους δεν έχουν εκεί στο Ωδείο; Τα αυτονόητα να λέμε;
Στην τέχνη υπάρχει όριο ηλικίας …;;;
Η τεχνη γενικώς όχι. Το όριο όμως το θέτει ο ίδιος ο ρόλος.
στην έμμισθη ναι.
καληνύχτα Κοζάνη, καληνύχτα Δυτική Μακεδονία…
Ούτε την κυρία ξέρω, ούτε από οπερετες ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι όσο καλή ηθοποιός και αν ήταν η Βασιλειαδου, δεν έκανε για τους ρόλους που έπαιξε η Βουγιουκλάκη. Ισχύει φυσικά και το αντίθετο.
Γι’ αυτό γίνεται η οντισιόν. Για να διαλέξει ο σκηνοθέτης αυτόν που θεωρεί καταλληλότερο συνολικά.
Σωστόοος!!
“Το Μαξίμου ακούει;”