“Η Κοζάνη και η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται σ’ ένα πολύ καλό σημείο στο οποίο μπορεί κάποιος να προσγειωθεί για να ξεκουρασθεί από μια πτήση 3-4 ωρών, να ανεφοδιάσει το αεροσκάφος του και να συνεχίσει το ταξίδι του γύρω από την Ελλάδα”, ανέφερε,  ο Δημήτρης Λυμπεράκης, διευθύνων σύμβουλος της Egnatia Aviation, κατά την αρχή της τοποθέτησής του, στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης και συγκεκριμένα στη συζήτηση για τη λειτουργία κι αναβάθμιση του αεροδρομίου της Κοζάνης, θέμα που ήρθε στο Δ.Σ. Κοζάνης, κατόπιν εισηγήσεως της παράταξης του Λ. Ιωαννίδη.

Ο κ. Λυμπεράκης εξέφρασε τη πεποίθησή του ότι μπορεί να γίνει κάτι σημαντικό στο αεροδρόμιο της Κοζάνης. Παρά την κακή εμπειρία που είχε από τις επαφές του με την Πολιτική Αεροπορία, διηγήθηκε ένα ενδιαφέρον περιστατικό . Όπως είπε, η Πολιτική Αεροπορία είναι μια είναι μια υπηρεσία με 6.500 υπάλληλους, που είναι οι πιο καλοπληρωμένοι υπάλληλοι του ελληνικού δημοσίου, οι περισσότεροι εκ των οποίων φοβούνται τα αεροπλάνα  ενώ οι άλλοι δεν ξέρουν τι θα πει αεροπλάνα. “Τουλάχιστον με το 80% εξ αυτών που μίλησα, δεν ήξεραν ότι η Κοζάνη έχει αεροδρόμιο, ενώ αυτοί που γνώριζαν ότι έχει αεροδρόμιο, ομολογούσαν ότι στο κομμάτι αυτό η Κοζάνη είναι παραμελημένη”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Λυμπεράκης, συμπληρώνοντας, πως: “Από το 1970 έχει να γίνει συντήρηση στον αεροδιάδρομο. Προσγειωθήκαμε με τα αεροπλάνα (της εταιρείας μας) κι όλα είχαν χτυπήματα από τις πέτρες που ήταν πάνω στο διάδρομο, ενώ, επίσης, τα τελευταία 5-6 χρόνια δεν υπήρχε κονδύλιο να κουρευτούν τα χόρτα, γύρω από το διάδρομο. Τραγικά πράγματα, που τα κάναμε εμείς. Εγώ ξόδεψα αρκετές ώρες πάνω σε τρακτέρ, μαζί με τον αγρότη που ανέλαβε τη δουλειά, γιατί ήξερα που έπρεπε να κοπούν τα χόρτα και που όχι. “

Καταλήγοντας ο κ. Λυμπεράκης επισήμανε:  “Για να έρθει το αεροδρόμιο της Κοζάνης σε μια σοβαρά λειτουργική κατάσταση, απαιτούνται γύρω στα 4-5 εκατομμύρια ευρώ, μαζί με υποδομές που θα πρέπει να γίνουν για τους διαδρόμους, καθώς επίσης και σε κτηριακές εγκαταστάσεις για να στεγάσουμε τις δικές μας ανάγκες αλλά και στο να αναβαθμιστούν οι ανάγκες του πολιτικού αεροδρομίου, οι οποίες είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση”.

kozan.gr