“Η Κοζάνη και η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται σ’ ένα πολύ καλό σημείο στο οποίο μπορεί κάποιος να προσγειωθεί για να ξεκουρασθεί από μια πτήση 3-4 ωρών, να ανεφοδιάσει το αεροσκάφος του και να συνεχίσει το ταξίδι του γύρω από την Ελλάδα”, ανέφερε, ο Δημήτρης Λυμπεράκης, διευθύνων σύμβουλος της Egnatia Aviation, κατά την αρχή της τοποθέτησής του, στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης και συγκεκριμένα στη συζήτηση για τη λειτουργία κι αναβάθμιση του αεροδρομίου της Κοζάνης, θέμα που ήρθε στο Δ.Σ. Κοζάνης, κατόπιν εισηγήσεως της παράταξης του Λ. Ιωαννίδη.
Ο κ. Λυμπεράκης εξέφρασε τη πεποίθησή του ότι μπορεί να γίνει κάτι σημαντικό στο αεροδρόμιο της Κοζάνης. Παρά την κακή εμπειρία που είχε από τις επαφές του με την Πολιτική Αεροπορία, διηγήθηκε ένα ενδιαφέρον περιστατικό . Όπως είπε, η Πολιτική Αεροπορία είναι μια είναι μια υπηρεσία με 6.500 υπάλληλους, που είναι οι πιο καλοπληρωμένοι υπάλληλοι του ελληνικού δημοσίου, οι περισσότεροι εκ των οποίων φοβούνται τα αεροπλάνα ενώ οι άλλοι δεν ξέρουν τι θα πει αεροπλάνα. “Τουλάχιστον με το 80% εξ αυτών που μίλησα, δεν ήξεραν ότι η Κοζάνη έχει αεροδρόμιο, ενώ αυτοί που γνώριζαν ότι έχει αεροδρόμιο, ομολογούσαν ότι στο κομμάτι αυτό η Κοζάνη είναι παραμελημένη”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Λυμπεράκης, συμπληρώνοντας, πως: “Από το 1970 έχει να γίνει συντήρηση στον αεροδιάδρομο. Προσγειωθήκαμε με τα αεροπλάνα (της εταιρείας μας) κι όλα είχαν χτυπήματα από τις πέτρες που ήταν πάνω στο διάδρομο, ενώ, επίσης, τα τελευταία 5-6 χρόνια δεν υπήρχε κονδύλιο να κουρευτούν τα χόρτα, γύρω από το διάδρομο. Τραγικά πράγματα, που τα κάναμε εμείς. Εγώ ξόδεψα αρκετές ώρες πάνω σε τρακτέρ, μαζί με τον αγρότη που ανέλαβε τη δουλειά, γιατί ήξερα που έπρεπε να κοπούν τα χόρτα και που όχι. “
Καταλήγοντας ο κ. Λυμπεράκης επισήμανε: “Για να έρθει το αεροδρόμιο της Κοζάνης σε μια σοβαρά λειτουργική κατάσταση, απαιτούνται γύρω στα 4-5 εκατομμύρια ευρώ, μαζί με υποδομές που θα πρέπει να γίνουν για τους διαδρόμους, καθώς επίσης και σε κτηριακές εγκαταστάσεις για να στεγάσουμε τις δικές μας ανάγκες αλλά και στο να αναβαθμιστούν οι ανάγκες του πολιτικού αεροδρομίου, οι οποίες είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση”.
kozan.gr
εμ τώρα τον έπιασε το ενδιαφέρον τον λευτέρη, που αυτά τα 4-5 εκατομμύρια πρέπει να τα βρει άλλος.
Ανέξοδος λαϊκισμός, το γνωστό του μότο.
Είπε ο Λευτέρης οτι πρέπει να τα βαλει ο δημος; σταματήστε επιτέλους με το ψέμα.. κοίτα τι πρότεινε και στα σχολίασε την πρόταση.. Για να γίνουν αυτά που πρότεινε πρεπει να κουνηθεί κάποιος να ψάξει και να παλέψει για να γίνουν.. Ποιος ομως;;
Δηλαδη εσεις ζητατε να βαλει το δημοσιο τα λεφτα για να εχετε καλυτερες εγκαταστασεις. Γιατι δεν τα βαεζετε εσεις;
εντάξει καλά τώρα. όπως τα 8 εκ ευρώ της επένδυσης της εταιρείας του στη Κοζάνη. να το πάρει το αεροδρόμιο, να το επανδρώσει και να το φτιάξει όπως θέλει.
και να απολύσει κάποιους που κάθονται εκεί ψηλά..
Πρεπει να το δουν σοβαρά το θέμα οι αρμόδιοι αφού η εταιρεία είναι διατεθειμένη να αναπτυχθεί εδώ.
Θα πάει αλλού και θα κλαίμε…
Ο,τι πληρωνεις παιρνεις…. Ας μας πει τι πληρωνει ο κ.Λυμπερακης στο αεροδρομιο και στην Πολιτικη αεροπορια , για τις υπηρεσιες που του προσφερει…..ο κ.Ιωαννιδης μιλησε για επενδυσεις εκατομμυριων, εκτος απο μερικα σπιτια που νοικιαζει η Εγνατια Aviation, που ακριβως εχει επενδυσει στην Κοζανη?
Αριστερές ιδεοληψίες. Μακάρι η επιχείρηση να αναπτυχθεί αλλά βλέπω πως καποιοι προτιμούν να φύγει η εταιρεία μην τυχόν και χρειαστει να πουν καλό λόγο για τον Ιωαννίδη
μη να τον αποζημιώσουμε κιόλας για τις πετριές;
Το αεροδρόμιο δεν είναι της Εγνατίας, είναι του Δημοσίου. 4-5 εκατ. δεν είναι πολλά, η Περιφέρεια και οι ενεργειακοί δήμοι έχουν πολλά λεφτά απ’ τον Τοπικό Πόρο. Αν είναι να αναδειχθεί η περιοχή μέσω του αεροδρομίου, καλό είναι να το δουν οι αρμόδιοι. Αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρουμε τι παίρνουμε μ’ αυτά τα 4-5 εκατ.
Ποιος είναι ενεργειακός Δήμος ότι θυμάστε χαίρεστε φαίνεται τα φράγκα να τα βάλετε εσείς σαν τοπικός Δήμος άντε.
Αν ένας επιχειρηματίας επενδύσει 5 εκατομμύρια θα πρέπει να κερδίσει πολλά περισσότερα. Αν το κράτος επενδύσει στο αεροδρόμιο της Κοζάνης ή της Καστοριάς τι θα κερδίσει! Πρέπει άμεσα να γίνει ένας πρωτεύον σχεδιασμός για το μέλλον των αερομεταφορών στην Δυτική Μακεδονία.
Αν ένας επιχειρηματίας επενδύσει 5 εκατομμύρια θα πρέπει να κερδίσει πολλά περισσότερα. Αν το κράτος επενδύσει στο αεροδρόμιο της Κοζάνης ή της Καστοριάς τι θα κερδίσει! Πρέπει άμεσα να γίνει ένας πρωτεύον σχεδιασμός για το μέλλον των αερομεταφορών στην Δυτική Μακεδονία.
Να χαρώ εγώ φιλοεπιχειρηματικα και φιλοαναπτυξιακά σχόλια
Αυτό που ξαφνικά ανακαλύψατε ότι υπάρχει αεροδρόμιο στην Κοζάνη και έχετε και άποψη με ξεπερνά.
να πάρει ο Δήμος το αεροδρόμιο, να το φτιάξει, να το επανδρώσει, να το ξεχιονίζει και να το παραχωρήσει στην Εγνατία να κονομάει και να τελειώνουμε. αμ πως..!!!
Είναι κατανοητό ότι εάν κάποιος που παίρνει 3 με 4 χιλιάρικα το μήνα και δουλεύει 3 ώρες ημερησίως(και αν), να δυσανασχετεί εάν πρέπει τώρα να δουλέψει ένα max φυσιολογικό 8ωρο.
Εάν πάνε κόντρα οι αιώνιοι καλοπληρωμένοι ‘κηφήνες’ της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας οι οποίοι έχουν μετατρέψει την ΥΠΑ σε Υπηρεσία Παρακώλησης Αεροπορίας, θα δουν και αυτοί μια μέρα τους εαυτούς τους να κάνουν εκ των υστέρων αγώνες για τη δουλειά τους, αλλά τότε θα είναι αργά. Ξυπνάτε… η Αεροπορία θέλει ξύπνιους ανθρώπους, όπως οι Αεροπόροι.