Σήμερα, 27/4/2017 επισκεφθήκαμε το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στην Κοζάνη, με σκοπό να υποβάλλουμε τα χαρτιά μας για τον διαγωνισμό ΣΟΧ 2/2017 σύναψη Σύμβασης Εργασίας Ορισμένου Χρόνου, στο Γενικό Νοσοκομείο »Μαμάτσειο» – »Μποδοσάκειο». ( 68 θέσεις, φυλάκων, καθαριστριών, τραπεζοκόμων κτλ).

Όπως σε κάθε διαγωνισμό, ο κάθε συμμετέχων έχει χίλιες δυο απορίες. Ο κάθε υποψήφιος, θέλει να καταθέσει ‘ένα πλήρη και σωστό φάκελο ώστε να μην »κοπεί» και να διεκδικήσει τις όποιες ελπίδες έχει.
Έτσι και σήμερα, αρκετοί παρευρισκόμενοι στο χώρο, είχαν χίλιες δυο απορίες. Απάντηση όμως δεν έπαιρναν από κανέναν, καμία ερώτηση καμία απάντηση καμία απορία.
Και για να μην δείξω μια ισοπεδωτική τακτική προς το σύνολο των υπαλλήλων, η καταγγελία αφορά μόνο έναν υπάλληλο, που μονοπωλούσε »την επίλυση αποριών».
Ο συγκεκριμένος κύριος, προς τις δεκάδες ερωτήσεις των ενδιαφερομένων απάντησε το εξής απαράδεκτο : »εμείς εδώ, δεν μπορούμε να σας λύσουμε καμία απορία, πηγαίνετε σπίτια σας και με ηρεμία διαβάστε την προκήρυξη ώστε να την καταλάβετε» και συνέχισε »δεν βοηθάμε κανέναν γιατί το λάθος του ενός θα βοηθήσει τον άλλο στο να περάσει στο διαγωνισμό»!!!!!!!! Απάντηση ζούγκλας και Ουγκάντας!!
Σα να μας λέει, ότι είστε σε μια αρένα και όποιος επιζήσει!!!
Μα σε δεκάδες διαγωνισμούς, Δήμοι, ΔΕΗ κτλ, οι υπάλληλοι είναι απόλυτα εξυπηρετικοί, και βοηθούν τους διαγωνιζόμενους σε τυχόν απορίες!!!!!!!
Εξάλλου, κάποιες ειδικότητες, απευθύνονταν σε άτομα υποχρεωτικής εκαπιδευσης, που είναι λογικό και ανθρώπινο, να τους δυσκολέυει η κατανόηση της προκήρυξης του ΑΣΕΠ, δηλαδή σύμφωνα με την λογική του κύριου, πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να απευθυνθούν σε δικηγόρο για την κατανόηση του διαγωνισμού….αλλιώς δεν υπάρχει βοήθεια από κανέναν…….
Τώρα από που ξεφύτρωσε η συγκεκριμένη  λογική του »ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΩ», δεν γνωρίζω…. ΜΑ ΔΕ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΡΗ άνθρωπε μου!!!! ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ να εξυπηρετήσεις τον κάθε πολίτη που απευθύνεται στην υπηρεσία σου!!!!!
Μετά από διάλογο, που είχαμε μαζί του (ω ναι, είχαμε και διάλογο), άλλαξε το τροπάριο και δήλωσε άγνοια για όλα. Σε κάθε ερώτηση μας έλεγε απευθυνθείτε στον ΑΣΕΠ!!
Και σκέφτομαι : Μα καλά άνθρωπε μου, εσύ τι δουλειά κάνεις? Απλώς παραλαμβάνεις αιτήσεις? Και για αυτό και μόνο πληρώνεσαι από το Ελληνικό κράτος??? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
Γεννήθηκε μέσα μου η απορία: Δηλώνει ΑΓΝΟΙΑ? ή ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ να μας εξυπηρετήσει? Και τα δύο είναι μεμπτά!!
Και για κάποιο λόγο που δεν κατάλαβα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος, καθώς πηγαινοερχόταν στο χώρο, 3-4 φορές φώναζε από δω κι εκει, θυμίζοντας συνθήκες καφενείου μην έχοντας καμία αίσθηση ότι βρίσκεται σε μια Δημόσια Υπηρεσία και αποτελεί τη βιτρίνα αυτής.
Από τη στιγμή που δε βγηκε καμία άκρη, απευθυνθήκαμε στον Διευθυντή ή Υποδιευθυντή, δεν θυμάμαι ακριβώς συγχωρέστε με, ο οποίος με πολύ μεγάλη ευγένεια απάντησε σε όλες μας τις απορίες και των ευχαριστούμε θερμά!
Κρατήστε το αυτό : Απευθυνθήκαμε σε προϊστάμενο, για την δουλειά που έπρεπε να κάνει ένας υπάλληλος!! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!
Λυπάμαι πάρα πολύ, γιατί όλες αυτές οι συμπεριφορές μας πηγαίνουν δεκαετίες πίσω και υπενθυμίζουν στο νέο, τον άνεργο, το μορφωμένο , τον αδύναμο και τον δυστυχή , πόσο βαθιά άδικο είναι το κράτος μας…….
Με εκτίμηση Δ.Χ.