Χριστούγεννα στο Φως! Ένα οπτικό υπερθέαμα έκπληξη!!! Παρουσιάζει ο Γιώργος Χατζηπαύλου! Κεντρική πλατεία Κοζάνης, Τρίτη 4 Δεκεμβρίου.
Χριστούγεννα στο Φως! Ένα οπτικό υπερθέαμα έκπληξη!!! Παρουσιάζει ο Γιώργος Χατζηπαύλου! Κεντρική πλατεία Κοζάνης, Τρίτη 4 Δεκεμβρίου.
Απευθείας ανάθεση και αυτό;
η μια απευθειας αναθεση μετα την αλλη απο τη δημοτικη αρχη. κ διακοσμος απο επαγγελματια εκτος Περιφερειας κ ηθοποιοι εκτος περιφερειας λες και δεν εχουμε αξιολογο ντοπιο δυναμικο. το απαξιωνει συνεχως ο δημαρχος Κοζανης
Η Κοζάνη έχει μεγάλη παράδοση στον πολιτισμό, από την παραδοσιακή κοζανίτικη αποκριά με το ιδιαίτερο χρώμα μέχρι τα υπαίθρια πανηγύρια του καλοκαιριού. Τέτοιου είδους εκδηλώσεις δεν έχουν καμία σχέση με την ταυτότητα του τόπου, είναι μια ξενόφερτη μόδα που γίνεται στην Αθήνα και πάει πακέτο με το άχρωμο, άοσμο, αδιάφορο έμβλημα τρανσφόρμερς που εμπνεύστηκε η παρούσα δημοτική αρχή. Αλήθεια, που εξαφάνισαν το τοπικό ιδίωμα; Και αυτό το Δηπεθέ, μονίμως παραστάσεις σαιξπηρικές που όλοι ξέρουμε ότι βασίζονται στην αρχαία ελληνική τραγωδία. Η Κοζάνη πρέπει να έχει δική της ταυτότητα, όχι να είναι αντίγραφο.
Κάποιοι δήθεν “προοδευτικοί” που το παίζουν ευρωπαίοι και διεθνιστές, έχουν μπερδέψει την ευρωπαϊκη ιδέα με τον πολιτιστικό αχταρμά, το άχρωμο και το άοσμο. Προφανώς δεν έχουν βγει προς τα εξώ σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για να δούν πως κάθε πόλη αναδεικνύει με έξυπνο τουριστικό τρόπο τα πολιτιστικά της χαρακτηριστικά, την παράδοση και την ιστορία της, και πως τιμά και προβάλει τις ιστορικές προσωπικότητες τους. Νομίζουν ότι ευρωπαϊκή αντίληψη, εξέλιξη και εξωστρέφεια σημαίνουν απαλοιφή της ιστορίας και του πολιτισμού. Άσχετοι ημιμαθείς ψευτοκουλτουριάρηδες!
Στην νέα βιβλιοθήκη δεν υπάρχει η παραμικρή απεικόνιση, προβολή ή αναφορά σε ιστορικές προσωπικότητες, λόγιους και συγγραφείς. Γενικά απουσιάζει η διακόσμηση. Ας ελπίσουμε πως θα υπάρξει μέριμνα.
Διακοσμηση;;;;;;;;;;!!!
Αν πας σε δημόσιες βιβλιοθήκεςτου εξωτερικού όπου γίνονται και εκδηλώσεις θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι άδειες αίθουσες αλλά είναι κατάλληλα διακοσμημένες.
Εσυ ο σχετικος που γραφεις και ξαναγραφεις ως πραγματικα μορφωμενος και κουλτουριαρης για πες μας τι παραδοση ειχε η Κοζανη στη γιορτη αναμματος του Χριστουγεννιατικου δενδρου; τι πολιτιστικα χαρακτηριστικα;τι οσμη και τι χρωμα; ποιο ιστορικο στοιχειο απαλοιφεται;ποια η ταυτοτητα; ποιο ιδιωμα θαθελες να εχει η γιορτη στην πλατεια; εσυ γιατι δεν φορας τσαρουχια αλλα παπουτσια που δεν εχουν παραδοση;μιλας με τοπικο ιδιωμα;οχι;γιατι;αλλα μιλαμε για να μιλαμε. Ξερεις κι απο ευρωπαικες πρωτευουσες…οταν στο φεστιβαλ του Ενδιβουργου το καστρο αφηγειται την ιστορια του με ηχο και φως παραδοση ειναι; ποιο φυτο εχει μονο ριζες χωρις ανθους;
Αυτό ακριβώς, εσείς κόψατε τελείως τις ρίζες!!!
Και μόνο που δεν ξέρεις τα χριστουγεννιάτικα έθιμα της Κοζάνης σημαίνει ότι δεν το κατέχεις το άθλημα. Και φυσικά ούτε περνά από το μυαλό σου πως να προβάλεις το τοπικό χρώμα με σύγχρονα μέσα και τεχνολογία. Παράτα το και άσε να αναλάβει κάποιος πιο σχετικός!
Όχι ανάθεση ρε παιδιά. Χορηγία. Αυτός είναι ο νέος όρος. Τέτοιος δημος είναι πόλος έλξης για τους χορηγούς.
Μπραβο σ ολους! Ετσι να χαρουμε και λιγο!
Χαρείτε όσο προλαβαίνετε, στο τέλος θα έρθει ο “λογαριασμός”…
μπιστερα
16.11 και 16.18 δηλαδη ιδιε : ποιοι εμεις κοψαμε ριζες; κουφα λογια επιπολαια. Οσο για εθιμα αναμματος δενδρου στην πλατεια σε προκαλω να τα αναφερεις. Το “δεν κατεχεις το αθλημα” δειχνει τι εισαι μεγαλε πρωταθλητη. Εγω γιατι να προβαλω τοπικο χρωμα με συγχρονα μεσα και τεχνολογια;απλος πολιτης ειμαι που διαβαζω τις τοπικες ειδησεις και που με κατι σχολιαστες “τουρσια” κουφαινομαι. Γι αυτο δεν εχω να παρατησω τιποτα ξινολαχανε.
Αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά του βλαχομπαρόκ από τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και μιλάς για τσαρούχια κλπ. δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθώ μαζί σου. Εσύ πετάχτηκες να σχολιάσεις αυτό που έγραψα και πήγες να το παίξεις έξυπνος, δεν ασχολήθηκα εγώ μαζί σου. Κάθε φορά που θα με σχολιάζεις, θα παίρνεις την απάντηση σου!
Μονο που οι μπουρδες δεν αποτελουν απαντηση. Χα
Βλαχομπαροκ ειναι οι εκφρασεις που χρησιμοποιεις 22.10 . Η επιθετικοτητα της κριτικης σου σε απαξιωνει.