kozan.gr: Λ. Μαλούτας: “Όνειρα θερινής νυκτός να έχουμε κλειστή λαική αγορά στο χώρο του ΟΣΕ στην Κοζάνη” – Το “καρφί” για τους χειρισμούς της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής του Λ. Ιωαννίδη

10 Δεκεμβρίου 2019
00:15

“O κανονισμός της λαϊκής αγοράς δεν μπορεί να εφαρμοστεί μονομερώς από το Δήμο Κοζάνης, όσο και να στέλνουμε τη Δημοτική Αστυνομία πρέπει να συμβάλουν και να τον εφαρμόσουν οι ίδιοι οι εκθέτες”, ανέφερε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δ.Σ. Κοζάνης, το βράδυ της Δευτέρας 10/12, ο Δήμαρχος Κοζάνης Λ. Μαλούτας, αφήνοντας και σοβαρές αιχμές,  για την προηγούμενη Δημοτική Αρχή του Λ. Ιωαννίδη, στο θέμα της δημιουργίας Κλειστής Αγοράς στο χώρο του ΟΣΕ. ” Όνειρα θερινής νυκτός να έχουμε κλειστή λαϊκή αγορά. γιατί κάποιοι φροντίσαν, όταν εκπονούνταν η πολεοδομική μελέτη για το χώρο του ΟΣΕ, να μην περάσει ούτε από τα κεραμίδια του Κοβενταρείου. Όταν θα εγκριθεί το πολεοδομικό του σιδηροδρομικού σταθμού ,να είμαστε καλά, να τα πούμε, αν μπορεί και πότε να γίνει κλειστή λαική αγορά”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαλούτας.

kozan.gr

20 σχόλια

  • Γιατί Λάζο σε πειράζει ο εξευρωπαϊσμός? Για εξήγησε μας το σκεπτικό σου..! Όλα τα ανεπτυγμένα κράτη έχουν κλειστές υπαίθριες μόνιμες ή μη αγορές (λαϊκές) ..

  • Όνειρα θερινής νυκτός κάνετε εσείς χωρίς να σας ενδιαφέρει τίποτε.. Στο Δημοτικό Συμβούλιο πριν 2 εβδομάδες ανέφερες ότι η Κοζάνη πρέπει να ακούγεται ότι είναι πρωτοπόρα και καινοτόμα, κάντε επιτέλους έργα που θα φέρουν και έσοδα και όχι μόνο λόγια και διασπάθιση δημοσίου χρήματος..του δικού μας χρήματος..

  • Για το χώρο του ΟΣΕ που ο Ιωαννίδης διεκδίκησε και πήρε για την πολη και ενέταξε 9 εκατομμύρια στο ΕΣΠΑ. Ούτε αυτό δεν μπορείτε να κάνετε;

      • Την έγκριση του Στρατηγικού Σχεδίου Βιώσιμης Αστική Ανάπτυξης ΒΑΑ του Δήμου Κοζάνης, ύψους 8.930.000 € καθώς και τον ορισμό του Δήμου Κοζάνης ως Ενδιάμεσου Φορέα του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020, υπέγραψε o Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης.

        Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κοζάνης έχει ως όραμα «Μια περιοχή βιώσιμη, πράσινη και φιλική προς τους κατοίκους και τις ανάγκες των επιχειρήσεων που θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή της πόλης».

        « Όπως γνωρίζετε το ΒΑΑ του Δήμου Κοζάνης περιλαμβάνει μια μεγάλη παρέμβαση σε ένα μεγάλο τμήμα της πόλης και κυρίως την ανάπλαση του χώρου του Σιδηροδρομικού Σταθμού. Είναι ένα σχέδιο το οποίο το είχαμε περιγράψει από την προεκλογική περίοδο και το οποίο βλέπουμε σήμερα να παίρνει σάρκα και οστά. Οι περισσότερες από τις παρεμβάσεις που υπάρχουν στο πρόγραμμα είναι ήδη σε φάση ωρίμανσης, κάποιες είναι ώριμες και έτοιμες να χρηματοδοτηθούν ενώ βρίσκεται ήδη στον «αέρα» ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για τον Σ.Σ. Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι μέρος του σχεδίου που έχουμε για την πόλη της Κοζάνης. Είναι σαφές πως θα επιδιώξουμε να αυξήσουμε τους πόρους ώστε να το χρηματοδοτήσουμε. Η Κοζάνη είναι η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας και αντιλαμβάνεστε όλοι πως οι ανάγκες δεν καλύπτονται από τη συγκεκριμένη πίστωση» τόνισε ο Δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης.

        Η περιοχή παρέμβασης, συνολικής έκτασης 450.000 τ.μ. εκτείνεται στο εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πόλης της Κοζάνης και την περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού και περικλείεται από τις πλατείες Νίκης (κεντρική) και 28ης Οκτωβρίου και τις οδούς Τσιμινάκη – Ολύμπου – Θεσσαλονίκης – Τριών Δένδρων – Κασομούλη – Γερμανού Καραβαγγέλη – 3ης Σεπτεμβρίου – Μακρυγιάννη – Εμ.Μπενάκη – Κακριδή Ι. – Πρωταγόρα – Καρέλη Ζ. – Κρόκου – Α. Φακίνου – Κυκλάδων – Αριστοτέλους – 11ης Οκτωβρίου – Βενιζέλου – Αρχελάου – Ολύμπου – Ερμού – Βενιζέλου – Πλατεία 28ης Οκτωβρίου.

        Μια παρέμβαση στο πλαίσιο του Στρατηγικού σχεδιασμού του Δήμου Κοζάνης για μία ολοκληρωμένη βιώσιμη ανάπτυξη με όραμα τη μετάβαση σε ένα αειφόρο, πολυδιάστατο, εξωστρεφές και κοινωνικά δίκαιο παραγωγικό μοντέλο, με ισόρροπη αξιοποίηση όλων των πόρων (φυσικών, οικονομικών και ανθρώπινων), με γνώμονα τον σεβασμό στις επόμενες γενιές και έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των δημοτών, αξιοποιώντας το πλουτοπαραγωγικό, επιχειρηματικό και πολιτιστικό κεφάλαιο του Δήμου.

        Επιγραμματικά στο ΕΣΣΒΑΑ προβλέπονται οι εξής συγκεκριμένες παρεμβάσεις :
        – Ανάπλαση της περιοχής της πλατείας Λασσάνη, και διαμόρφωση των πέριξ της πλατείας Λασσάνη δρόμων, ήτοι τμήματος της οδού Κωστή Παλαμά, τμημάτων της οδού Αρχελάου, τμήματος της οδού Ολύμπου, της οδού Ιερολοχιτών και της οδού Πολυζούλη, με γνώμονα τη βελτιστοποίηση των χρήσεων, καθώς και δημιουργία παιδικής χαράς.
        – Διαμόρφωση της οδού Ολύμπου, από το ύψος της πλατείας Λασσάνη και μέχρι την περιοχή του ΟΣΕ, καθώς επίσης και τμήματος των οδών Βεροίας και Θεσσαλονίκης.
        – Ανάπλαση της περιοχής του ΟΣΕ, με τη δημιουργία βιοκλιματικού πάρκου με εκτενείς χώρους πρασίνου, πάρκο αναψυχής και περιβαλλοντικής αγωγής, και ήπιες παρεμβάσεις πολιτισμού, αθλητισμού και αναψυχής. Παράλληλα θα προβλεφθούν χώροι για τις λειτουργικές ανάγκες του σταθμού και διαμόρφωση στεγασμένης λαϊκής αγοράς με κλειστές υποστηρικτικές εγκαταστάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος μικρής κλίμακας για την εξυπηρέτηση της εβδομαδιαίας κεντρικής λαϊκής αγοράς Κοζάνης, περιοδικών εκθέσεων τοπικών προϊόντων και άλλων δραστηριοτήτων.
        – Διαμόρφωση της οδού Αριστοτέλους, και των κοινόχρηστων χώρων που υπάρχουν γύρω από αυτή, από τον χώρο του Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι την διασταύρωση της με την οδό 11ης Οκτωβρίου, με ανάπτυξη διαδρομών πρασίνου, κίνησης πεζών και ποδηλάτων καθώς και τμημάτων των οδών 11ης Οκτωβρίου, Βενιζέλου και Αρχελάου.
        – Ενισχύσεις σε επιχειρήσεις και ανέργους για την τόνωση της επιχειρηματικότητας και την κοινωνική οικονομία.
        – Προγράμματα κατάρτισης και απασχόλησης ανέργων και ατόμων ΕΚΟ.
        – Λειτουργία νέων δομών πρόνοιας.
        – Αναβάθμιση εφαρμογών ΤΠΕ Αστικής Αρχής
        – Χωροθέτηση πράσινου σημείου (κέντρο ανακύκλωσης) περίπου 600τ.μ.

        Το Σχέδιο του Δήμου Κοζάνης, με τίτλο «Η πόλη κινείται…Κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα» είχε αποσπάσει την καλύτερη βαθμολογία στον Πίνακα Επιλογής Προσχεδίων ΕΣΣΒΑΑ στο Ε.Π. Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020 (5/12/2017) από την επιτροπή αξιολόγησης Τελικών Επιχειρησιακών Σχεδίων Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης.

        • Aφήστε τις θεωρίες κύριοι της προηγούμενης δημοτικής αρχής.Μέρος αυτών που γράφετε ήταν η πλατεία ΛΑΣΣΑΝΗ,έτοιμη με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2014 !!!Γιατί δεν υλοποιήθηκε το έργο ???Περιμένω απάντηση.

          ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΛΑΣΣΑΝΗ

          • Από ποιον περιμενεις εδω να σου απαντήσει; Πλατεια νικης 1 τεχνική υπηρεσία

          • Λευτέρης Ιωάννιδης Απρίλιος 2019

             Η πλατεία Λασσάνη εντάχθηκε το 2011, αλλά χωρίς μελέτη,

            η προγραμματική για την εκπόνηση της μελέτης, με την ΑΝΚΟ υπογράφηκε τον Μάρτιο 2013 και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο τον Αύγουστο του 2014 (4 μέρες πριν την αλλαγή της διοίκησης…).

            όμως 
            Όταν εγκρίθηκε η μελέτη τον Αύγουστο του 2014 δεν υπήρχαν οι αναγκαίες αδειοδοτήσεις και θετικές γνωμοδοτήσεις για το έργο, με συνέπεια να μην μπορεί να υλοποιηθεί στο ΕΣΠΑ 2007 – 2013 με ευθύνη της προηγούμενης διοίκησης.

            Σήμερα
            με λυμένα μια σειρά από προβλήματα, μόλις άνοιξε η νέα πρόσκληση του ΕΣΠΑ, το έργο υποβάλλεται προς ένταξη, στο πλαίσιο της εμβληματικής μας παρέμβασης στην περιοχή του Σταθμού, την ανάπλαση της Ολύμπου και τα υπόλοιπα που περιλαμβάνει το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης

  • Όραμα μηδέν. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι δεν θα γίνει τίποτα τα επόμενα χρόνια. Άντε να αλλάξει θέση καμία φάτνη και να μπουν παντού σταυροί

  • ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΙΔΑΜΕ.ΜΟΝΟ ΦΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ.ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΖΑΝΙΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ.

  • Και για πείτε τι άλλα νέα ; Δεν βαριέστε να γράφετε στα ποστ ! Αλλά εσείς όλοι γίνατε συνταξιούχοι νωρίς και άλλη δουλειά δεν έχετε ! Ως νέος άνθρωπος βλέπω όραμα μόνο στην παράταξη Μαλουτα !

    • Άντε εμείς συνταξιούχοι αργοσχολοι. Εσύ νέο παιδί στις 8.55 το καλύτερο που είχες να κάνεις ήταν να γράψεις σχόλιο για το όραμα της παράταξης Μαλουτα; Α και πες μας λίγο ποιο είναι το όραμα. Μοιάζει με εκείνο το παλιό της ΖΕΠ που θα γινόταν το τοπ προάστιο της Κοζάνης;

  • Ο πιο παληοσ και γερασμένος συνδυασμός είναι του Μαλουτα ‘ εσυ που παριστάνεις τον νέο που το είδες το όραμα ..!

  • Αλήθεια υπάρχει έτοιμη μελέτη για όλα αυτά ή είναι πραγματικά όνειρα θερινής νυκτός, ας μας τη δείξουν και ας μας πουν αν είναι ενταγμένη. Αλλιώς έχει απόλυτο δίκαιο ο κος Μαλούτας

    • https://www.grtimes.gr/diafora/perivallon/dimos-kozanis-quot-parko-ose-quot-kai-anaplasi?_route_=diafora/perivallon/dimos-kozanis-quot-parko-ose-quot-kai-anaplasi

      Με την έγκριση της Ειδικής Πολεοδομικής Μελέτης Ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης καθώς και των περιβαλλοντικών όρων, από την Επιτροπή Μεγάλων Έργων Υποδομής, περνάει στην επόμενη φάση ένα πολύ σημαντικό έργο του Δήμου Κοζάνης, το οποίο αφορά την ανάπλαση μίας περιοχής 145 στρεμμάτων.

      Με την Αρχιτεκτονική μελέτη έτοιμη, την χρηματοδότηση εξασφαλισμένη και τη μελέτη υπογειοποίησης μίας σιδηροδρομικής γραμμής που θα διατηρηθεί, το Έργο είναι πρακτικά έτοιμο να ξεκινήσει μόλις υπογραφεί το Προεδρικό Διάταγμα, άλλωστε, θα πρέπει να ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2023 καθώς είναι ενταγμένο χρηματοδοτικά στο ΕΣΠΑ 2014-2020.

      Το έργο που αναλήφθηκε από την απερχόμενη διοίκηση του Δήμου και το οποίο αναμένεται να υποστηριχθεί και από τη νέα, θα αλλάξει ολότελα μία μεγάλη περιοχή που βρίσκεται πέριξ του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης, ο οποίος από χρόνια δεν χρησιμοποιείται, αλλά και δεν έχει αποκλεισθεί η επαναλειτουργία του ως επιβατικού.

      Συνεργασία ΟΣΕ/ΓΑΙΑΟΣΕ και Δήμου Κοζάνης

      Για το έργο αυτό, σε μία ξεχωριστή για τα ελληνικά πράγματα περίπτωση, γρήγορα υπήρξε συνεννόηση μεταξύ ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και Δήμου, ενώ η Ειδική Πολεοδομική Μελέτη εκπονήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Επιπλέον, έγινε πανελλήνιος αρχιτεκτονικός διαγωνισμός ο οποίος ολοκληρώθηκε ενώ , υπάρχει εξασφαλισμένη και η χρηματοδότηση ως μέρος του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κοζάνης, που εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020 με ποσό συνολικού προϋπολογισμού 8.930.000 € και άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων. Οι εργασίες της ανάπλασης σημειώνεται πως θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2023.

      Στο πλαίσιο αυτού του μεγάλου έργου που αφορά μία εκτεταμένη περιοχή, αναδείχθηκε και ο οριστικός ανάδοχος για τη μελέτη κατασκευής ενός Cut&Cover (τούνελ) σε μήκος περίπου 270 μέτρων, που χωροθετείται ανατολικά της οδού Ιωνίας στη γέφυρα προς Κρόκο.

      Κατασκευή τούνελ και σύνδεση αστικών περιοχών

      Το έργο θα ενοποιήσει δύο μεγάλα τμήματα της πόλης, τις συνοικίες Πλατάνια- Άγ. Αθανάσιος και Κόμβος Πανόραμα, καλύπτοντας αφ’ενός υφιστάμενο όρυγμα βάθους περίπου 6 μέτρων και, αφ’ ετέρου, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου με την υπογειοποίηση της γραμμής. Μάλιστα με την κάλυψη του ορύγματος δημιουργείται επιφάνεια 6.000 τ.μ. στην οποία θα δημιουργηθούν ανοικτές αθλητικές εγκαταστάσεις.

      Όλα τα ανωτέρω προωθούνται στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Γ.Π.Σ. Κοζάνης και του ΣΒΑΚ της πόλης και αφού επιτεύχθηκε προηγουμένως, πριν δυόμισι χρόνια συμφωνία με τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ, για την παραχώρηση εκτάσεων ιδιοκτησίας του, χωρίς όμως να αποκλείεται σε επόμενο χρόνο η επαναλειτουργία του Σταθμού, ως τερματικού επιβατικού.

      Oι δύο φορείς συνεργάσθηκαν σε επίπεδο μελετητικό, όπως και με το Ε.Μ.Π. και πλέον, ο δρόμος για το μεγάλο αυτό έργο ανοίγει, μόλις το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος περάσει από το ΣτΕ και στη συνέχεια υπογραφεί.

      Το μεγάλο αυτό έργο, οργανώνει πολεοδομικά και αναμορφώνει μία μεγάλη περιοχή που αποτελεί «αστικό κενό» και στην οποία, σύμφωνα με το Γ.Π.Σ. του Δήμου και το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας , αυξάνονται οι κοινωφελείς χώροι, δημιουργείται βιοκλιματικό πάρκο, ανοικτοί χώροι άθλησης, υποδομές για τη φιλοξενία πολιτιστικών αλλά και εκδηλώσεων, στεγασμένη δημοτική αγορά, αναδιατάσσεται η λειτουργία των ΜΜΜ και δημιουργούνται χώροι στάθμευσης οχημάτων.

      Πρόταση ανάπλασης του Σ.Σ. Κοζάνης

      Περιοχή ΟΣΕ στη Κοζάνη

      Τα οφέλη για την περιοχή

      Πιο αναλυτικά, η Ειδική Πολεοδομική Μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Κοζάνης, την ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. και με την υποστήριξη ερευνητικής ομάδας του ΕΜΠ, δημιουργεί σημαντικά οφέλη για την τοπική κοινωνία από την αξιοποίηση χώρων, όπως:

      1. Τετραπλασιάζονται οι κοινόχρηστοι κοινωφελείς χώροι

      2. «Απελευθερώνεται» η οδός Αριστοτέλους και οι κάθετοι σε αυτήν δρόμοι και ανασχεδιάζεται ως οδός ήπιας κυκλοφορίας ή και πεζόδρομος, στο νότιο τμήμα της .

      3. Διατηρείται ζώνη για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του ΟΣΕ και την εν γένει σιδηροδρομική λειτουργία, για την επαναλειτουργία του επιβατικού σταθμού.

      4. Δημιουργείται κοινωφελής χώρος πρόνοιας για τις ανάγκες του δήμου.

      5. Προβλέπεται η δημιουργία χώρου στάθμευσης για τα αστικά λεωφορεία.

      6. Οργανώνονται:

      α) Βιοκλιματικό πάρκο σημαντικής επιφάνειας.

      β)Νέες πολιτιστικές, αθλητικές λειτουργίες και λειτουργίες αναψυχής.

      γ) Πολεοδομικά σε ενιαίους χώρους, χρήσεις που έχει ανάγκη η πόλη (στέγαστρα για ανάπτυξη της δημοτικής λαϊκής αγοράς και μικρές κλειστές υποστηρικτικές εγκαταστάσεις).

      δ) Οι απαραίτητοι χώροι στάθμευσης ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των χωροθετούμενων χρήσεων.

  • Το σχέδιο πέρασε με τη μεγαλύτερη βαθμολογία από ολα οσα κατατέθηκαν. αυτές οι φωτοβολίδες του Λάζου πρεπει να αποδειχτούν. Να έχεις αλλη αποψη για το σχέδιο ειναι θεμιτό. Να το απορρίπτεις και να γυρίζεις την Κοζάνη 5 χρονια πισω επειδή το έκαναν κάποιοι άλλοι ειναι εμμονή. έγιναν διαγωνισμοί. Αναζητήθηκαν οι πόροι. Και λες οτι δεν θα γίνει τιποτα; θα αρχίσεις δλδ παλι απο την αρχη; έλεος κύριοι.. έλεος..

  • Εσείς εκεί στα πλατάνια καταλάβατε ότι δεν θα γίνει τίποτα μην τυχόν και χρειαστει να πουν ότι το εκανε ο Ιωαννίδης;

  • Το σχέδιο Μαλούτα ΑΝΟΙΓΕΙ την πόλη και ΕΝΩΝΕΙ τα δυο τμήματα που χωρίζουν οι γραμμές του τρένου. Το σχέδιο Ιωαννίδη απλά προσθέτει δραστηριότητα σε ένα άλλο μέρος της πόλης που την αφαιρεί από το κέντρο – πολύ φασαρία για το τίποτα.

  • Η υπογειοποίηση των γραμμών και η ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου δίχως πρόσθετη οικονομική δραστηριότητα.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι