Κάθε μέρα στο σχολείο μου αλλά και σε άλλες δραστηριότητες που συμμετέχω, παρατηρώ το κάθε άτομο ξεχωριστά, θέλοντας να κατανοήσω τι είναι αυτό που μας κάνει διαφορετικούς και τι σημαίνει τελικά η διαφορετικότητα.
Πολλοί γονείς μπορεί να είναι περήφανοι για τα παιδιά τους αν είναι αριστούχοι, έξυπνοι ή έχουν μεγάλη επιτυχία στα κορίτσια, ωθώντας τα και οι ίδιοι να κάνουν αυτό που θα τους κάνει περήφανους.
Δύσκολα όμως μπορούν να αντιληφθούν ότι ένα άτομο είναι άξιο θαυμασμού και αγάπης, για αυτό που είναι και κάνει, χωρίς να βλέπουν στο πρόσωπο του τον «άριστο» τον οποίο ονειρεύονται, αλλά το ίδιο τους το παιδί.
Κανένας δεν υποχρεούται να ακολουθήσει κανένα πρότυπο! Ένα παιδί με σύνδρομο down, ένας πιτσιρικάς απ΄ την Αλβανία ή ένας άλλος με μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να μας διδάξουν πολλά περισσότερα και να μας δώσουν περισσότερη υπερηφάνεια μέσω του αγώνα τους, σε σχέση με ένα παιδί όπου ακολουθεί την επιθυμητή τελειότητα!
Ας καταλάβουμε λοιπόν όλοι οι νέοι, πως ο χοντρός, ο σπασίκλας και ο Πακιστανός πρέπει να κρίνονται με βάση τη συμπεριφορά τους, τις προσπάθειες τους και όχι τα «διαφορετικά» στοιχεία όπου έχει ο κάθε ένας τους από εμάς!
Καμιά κοινωνία δεν θα μπορούσε να συγκροτηθεί αν όλοι ήμασταν πανομοιότυποι, κανένα σύνολο δεν μπορεί να λειτουργήσει εάν όλα τα κομμάτια του είχαν το ίδιο σχήμα. Για αυτό θα ήταν θεμιτό να καταλάβουμε και να αρχίσουμε να μεταδίδουμε την αγάπη για τη διαφορετικότητα!
Γιώργος Τριανταφύλλου – Μαθητής Λυκείου.
Οι εκπαιδευτικοι κατα κανονα εχουν το κομπλεξ της αριστειας των δικων τους μονο παιδιων ,
Οι γονείς γενικότερα έχουν το κόμπλεξ της αριστείας των παιδιών τους. Ο καθένας με τον τρόπο του και με τη δουλειά που κάνει.
Βασιλη εχεις κανει το καλυτερο σχόλιο που εχω διαβασει εδω μεσα .
Τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο δυστυχώς μερικοί δεν το καταλαβαίνουν αυτό κρίμα πολύ κριμα
Μπράβο Γιώργο μας διδάσκεις τη διαλεκτική σχέση των πραγμάτων , μέσα από τη σύνθεση της διαφορετικότητας με τον πιο απλό παραστατικό βιωματικό σου παράδειγμα καλύτερα από εμάς τους μεγάλους ,γονείς και εκπαιδευτικούς ..!
Τα χρήματα, η ομορφιά κ τα πτυχία δυστυχώς δν σε κάνουν άνθρωπο, κ όλα προέρχονται από το σπίτι αν μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον κυριαρχεί το χρήμα ή το ότι εμείς είμαστε κάποιοι κ κανένας άλλος αυτό βγαίνει και προς τα έξω στην κοινωνία μας.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟΝ ΥΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ “ΠΡΟΟΔΕΥΣΟΥΜΕ”.
ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ; ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!
ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΙΑ ΤΙΜΙΑ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΑ ΞΥΛΟΚΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ.
ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΛΑΣΤΑΡΙΑ ΣΑΣ!!!
Σαν έμαθε τη λέξη καλησπέρα
ο παπαγάλος, είπε ξαφνικά:
«Είμαι σοφός, γνωρίζω ελληνικά.
…
Τί κάθομαι δω πέρα;» Ο παπαγάλος βήχει, ξεροβήχει…
μα τί να πη; Ξανάπε: «καλησπέρα».