ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, κ. Κώστα Καραμανλή
ΘΕΜΑ: «Μοχλός ανάπτυξης για την Κοζάνη το αεροδρόμιο Φίλιππος»
Κύριε Υπουργέ,
η απουσία στρατηγικού σχεδιασμού από τις πολιτικές ηγεσίες των περασμένων ετών για αναβάθμιση του αεροδρομίου Κοζάνης, οδήγησε στη σταδιακή του απαξίωση με συνεχή μείωση της επιβατικής κίνησης, προβλήματα στις εμπορικές πτήσεις σύνδεσης της Κοζάνης με την Αθήνα και επίταση των προβλημάτων υποδομής και εξοπλισμού.
Το κλίμα βελτιώθηκε αισθητά το 2018 όταν, μετά τις πρωτοβουλίες του Δήμου Κοζάνης, άρχισε να δραστηριοποιείται στο αεροδρόμιο η εταιρεία εκπαίδευσης πιλότων πολιτικής αεροπορίας Egnatia Aviation, η μεγαλύτερη σχολή εκπαίδευσης επαγγελματιών πιλότων στην Ελλάδα και η 5η μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Η εταιρεία διαθέτει βάση και εκπαιδεύει 120 σπουδαστές από κορυφαίες αεροπορικές εταιρίες και διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις μέσα στην πόλη της Κοζάνη, αφήνοντας ήδη πολύ θετικό οικονομικό αποτύπωμα στην περιοχή.
Λόγω γεωγραφικής θέσης ο Κρατικός Αερολιμένας Κοζάνης μπορεί να παίξει κομβικό ρόλο για τη Βόρεια Ελλάδα με την Ευρώπη και τα Βαλκάνια δημιουργώντας μια υπεραξία τόσο για την περιοχή όσο και την αεροπορία της χώρας. Αναδεικνύεται με έντονο τρόπο πλέον η ανάγκη για τον επαναπροσδιορισμό της χρήσης του αεροδρομίου και ο προσανατολισμός για την εναλλακτική αξιοποίησή του με χαρακτήρα Γενικής Αεροπορίας, στα πρότυπα πολλών περιοχών της Ευρώπης, χωρίς η δραστηριότητα αυτή να εμποδίζει ή να περιορίζει τη λειτουργία του αεροδρομίου ως εμπορικού αερολιμένα. Η ανάγκη εκμετάλλευσης κάθε αναπτυξιακής δυνατότητας καθίσταται ακόμη πιο επιτακτική δεδομένης και της μετάβασης της περιοχής στη μεταλιγνιτική εποχή, που θα σημάνει –μεταξύ άλλων- και την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε:
-
Ποιος είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός του Υπουργείου για την αναβάθμιση και περαιτέρω αξιοποίηση του αεροδρομίου «Φίλιππος» της Κοζάνης;
-
Η προοπτική αξιοποίησής του με χαρακτήρα Γενικής Αεροπορίας, λαμβάνοντας υπόψη και το έντονο ενδιαφέρον για επενδύσεις της εταιρείας που ήδη αναπτύσσει δραστηριότητες εκπαίδευσης, αποτελεί προτεραιότητα και θα διευκολυνθεί;
Ο ερωτών Βουλευτής
Βουλευτής Ν. Κοζάνης – ΝΔ
ΩΧ ΜΩΡΕ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗ. ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ. ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ. ΑΙΝΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
Ανώνυμε αυτό το συμπέρασμα το βγάζεις από την παραπάνω ανάρτηση; Εγώ πάντως αυτό που περιγράφει το λαμβάνω ως μια πρωτοβουλία της ανάπτυξης της περιοχής ως μετάβαση στη μεταλιγνητική εποχή. Η ΔΕΗ ήταν και τροχοπέδη ταυτόχρονα για την περιοχή μας όλα αυτά τα χρόνια. Πρέπει η περιοχή να τρέξει και όχι να κλαίει….
Δεν τρώγεσαι!Όταν οι βουλευτές,δήμαρχοι κλπ δεν προτείνουν,δεν προβληματίζονται,δεν κινούνται γενικώς ,τους καταδικάζεις,τους λοιδορείς και δικαίως! Τώρα δεν μπορείς να πεις,μακάρι να γίνει κάτι;
Μπράβο Γιώργο, ειμαι 40 χρόνων και ειλικρινά πιστεύω ότι η ψήφος μου σε σένα ήταν η πιο σωστή επιλογή βουλευτή που έχω κανει. Συνέχισε με την ουσία και να ξέρεις ότι είμαστε πολυ που το βλέπουμε.
καθυστερηστε την απολιγνιτοποιηση 10 χρονια δουλεψτε για υποδομες στην δυτικη μακεδονια και μετα ξαναμιλαμε.οι ανακοινωσεις τετοιου τυπου ειναι να μην πω…
Αξιολόγη τοποθέτηση και πρόταση. Μακάρι.
ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΌΣ ΌΤΙ Η ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΉΣ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ ΠΌΡΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ; ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΚΑΡΥΠΙΔΗ;
Θα κάνει ένα business plan για να απαντήσει για την έλλειψη business plan
ζήτω η ΑΝΚΟ, ζήτω η ΑΝΚΟ, ζήτω η ΑΝΚΟ
ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ (ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ), ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟ. Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΩΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΗΘΟΥΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΩΝ.