Σύμφωνα με πληροφορίες του kozan.gr, η εταιρεία Κωνσταντίνος & Οδυσσέας Τράντος Ο.Ε. με έδρα τα Τρίκαλα, στο διαγωνισμό για το έργο ολοκλήρωσης ανάπλασης της ανατολικής εισόδου της πόλεως της Κοζάνης, κατέθεσε προσφορά με ποσοστό έκπτωσης 40,05% επί του συνολικού προϋπολογισμού 893.000 ευρώ κι αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου. Αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης κι η έναρξη των εργασιών για την έναρξη εκτέλεσης του έργου.
Το έργο φορά τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων του οδικού τμήματος Κοζάνης- Θεσσαλονίκης από τον κόμβο του super market Βασιλόπουλος έως τον κόμβο του LIDL περίπου 1,3 χλμ.. Λόγω της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της ΔΕΥΑ Κοζάνης το υπό μελέτη οδικό τμήμα είναι αρκετά επιβαρυμένο κυκλοφοριακά στις διαμπερείς κινήσεις του κι η αναγκαιότητα βελτίωσης της υφιστάμενης κατάστασης κρίθηκε επιβεβλημένη. Παράλληλα ας μην ξεχνάμε ότι εκεί κινούνται καθημερινά – περπατώντας στην άσφαλτο – και δεκάδες φοιτητές του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας καθώς τμήματα του Ιδρύματος βρίσκονται σε κτήριο πέριξ της εν λόγω περιοχής. Τα ανακατασκευαζόμενα πεζοδρόμια θα έχουν πλάτη της τάξεως των 2,25μ κι επί αυτών θα διαμορφωθούν διαβάσεις κατάλληλες για πρόσβαση ΑμεΑ καθώς κι οδηγός τυφλών. Επίσης η μελέτη περιλαμβάνει και τη δημιουργία νησίδας πλάτους όμοιας με την υφιστάμενη στη θέση που στεγάζεται η ΔΕΥΑΚ καθώς και μονοδρόμηση της οδού Καρυδίτσας από την συμβολή της με την οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή (πρώην Βερμίου) έως την Ανθοτόπου. Σε ό,τι αφορά την πρόσβαση στο κτίριο της ΔΕΥΑΚ από την πόλη της Κοζάνης αυτή θα γίνεται με αριστερή στροφή από την οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή προς των οδό Καρυδίτσας με σκοπό την κυκλοφοριακή αναβάθμιση και την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων από και προς το κτήριο. Λόγω της διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων προβλέπεται η κατασκευή νέων φρεατίων υδροσυλλογής στις θέσεις όπου υπάρχουν τα σημερινά φρεάτια. Να σημειωθεί επίσης πως το έργο χρηματοδοτείται από Ε.Α.Π. 2012-2016 έτους 2020.
kozan.gr
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΟΥΡΙ .
ΡΩΤΑΩ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ ?
Μοναδική ευκαιρία θα ελεγα, ισως στα πεζοδρόμια που θα ειναι μεγάλα να γινει ενα μέρος ποδηλατόδρομος.
Ρωτάς καλόπιστα οκ..αλλά τα εγκεκριμένα έργα και μελέτες + την χρηματοδότηση δεν είναι μπακαλοτέφτερα να γράφεις και να σβήνεις….
Εγκρίθηκε συγκεκριμένο έργο βάσει συγκεκριμένης μελέτης και έλαβε συγκεκριμένη χρηματοδότηση. Τέλος.
Προσθήκες και αλλαγές γίνονται σε έργα εκατομμυρίων και δις, το ότι δεν μπορεί να γίνει με πολύ ευκολία και άγνοια το λες σε ένα έργο μόνο λίγων χιλιάδων ευρώ, έχεις εμπειρία από έργα?
Έχεις έτοιμη μελέτη ποδηλατόδρομου? ή θα κάνεις σκίτσο σε χαρτί?
Ξέρεις τους κανόνες ασφαλείας των ποδηλατόδρομων? Στις διασταυρώσεις με οδούς τι προβλέπεται? ή θα το σκιτσάρεις και αυτό…?
Θα έπρεπε το σχόλιο σου να γινόταν επί Ιωαννίδη καθώς δικό του έργο είναι. Τώρα είναι αργά, απλά το τυπικό μέρος έγινε
Τα περί πανεπιστημίου δεν ισχύουν, σε ένα χρόνο θα έχουν φύγει. Το “πανεπιστήμιο” θα τους παστώσει στη ΖΕΠ.
Ευτυχώς που δόθηκε σε ελληνική εταιρεία και μάλιστα προερχόμενη από Δήμο που είναι πρότυπο καινοτομίας και τεχνολογίας
για εκεί το ενδιαφέρον συνδέεται με 100 φοιτητές που φεύγουν σε ένα χρόνο για το τμήμα Κοζανη ΤΕΙ-Πανεπιστήμιο στα Κοίλα που ανεβοκατεβαίνουν μέσα από τα χόρτα χιλιάδες φοιτητές δεν σας νοιάζει καθόλου.
Συμφωνώ και εκεί πρέπει να γίνει, τα παιδιά κινδυνεύουν. Όπως συμφωνώ και με το κύριο στην αρχή ότι πρέπει παράλληλα να γίνουν και ποδηλατοδρομοι όχι του ενός μέτρου πλάτους αλλά παραπάνω. Σε όλες τις εισόδους-εξόδους της πόλης, δηλαδή διπλοί ένας σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας.
Μπράβο Λευτέρη. Το έργο σου φαίνεται κάθε μέρα που περνά όλο και περισσότερο.