Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, υπάρχει δρόμος και για την Google, αλλά για όλα τα GPS! Μένω στα Πλατάνια και μου έχει τύχει να συναντήσω ξένα αυτοκίνητα να βρίσκονται στο πάνω μέρος και να συναντούν μια κλειστή πόρτα! Με λίγα λόγια, καταχρηστικώς και κακώς ο δήμος κλείνει τον δρόμο και μάλλον κι ο ΟΣΕ παλιότερα έκανε το ίδιο! Μάλλον πάντα υπήρχε δρόμος! Φυσικά θα επικοινωνήσω και με την Google!
Μάλλον κατά το Ζάλογγο πάει ο δρόμος. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Google ανακαλύπτει ανύπαρκτο δρόμο, δεν είναι πρώτη φορά που τα GPS σε στέλνουν όπου να ‘ναι.
ΑΜΕΣΑ κ.ΣΗΜΑΝΔΡΑΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΙΚΙΑΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΚΑΙ Ν` ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ Ο ΔΡΟΜΟΣ.ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ Σ`ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
Ο δρόμος πρέπει να ανοίξει αλλά θα αυτό θα γίνει με την ανάπλαση της περιοχής σε 3-5-8 χρόνια περίπου.Όπως και όλα τα άλλα, πεζογέφυρα, σκουπίδια,χόρτα κ.α.
προφανως και ΔΕΝ υπαρχει (ουτε υπηρχε) εκει δρομος, εκει ειναι οι ραγες των τρένων. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να υπάρχει ομως 100%.
Ολο το κατω αριστερα μερος της πολης (Πλατανια, Μακρυγιαννη, αγιος αθανασιος κτλ) εξυπηρετειται απο 2 δρομους στην ουσια. Δεν υπαρχει καμια ενωση του τεραστιου μερους της λαϊκης με το γειτονο τμημα.
φυσικά και υπάρχει ο δρόμος (ελαφρύς χωματόδρομος). αν ανοιχτεί απ’ τον ΟΣΕ και απ΄τον ΚΡΗΤΙΚΟ (τώρα τελευταία κατεβάζουν τη μπάρα επειδή στην καραντίνα υπήρξε μεγάλη ανευθυνότητα) ειναι πλήρως λειτουργικός και θα πάρει αρκετό φορτίο απ’ τους άλλους δυο που εξυπηρετούν όλο το νότιο κομμάτι της πόλης. αλλά μάλλον πρέπει να λυθεί κάποιο νομικό – ιδιοκτησιακό καθεστώς και μετά θα αναπτυχθεί όλη η περιοχή που κακώς αργεί.
Για να γίνει δρόμος, που δεν υπάρχει, ΠΡΕΠΕΙ!!!! να γίνουν πεζοδρόμια, διαβάσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται προκειμένου να εξασφαλίζεται ασφάλεια. Όχι, επειδή υπάρχει ένα άνοιγμα που χρησίμευε για φορτώσεις – εκφορτώσεις στα τρένα να λέμε ότι υπάρχει και δρόμος. Αν γίνει ατύχημα την ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ποιος την αναλαμβάνει σε μια οδό χωρίς όνομα;;;;
Η πόρτα που είναι κλειστή, ορθώς είναι μέχρι να πράξουν οι αρμόδιοι τα δεόντα για ένα δρόμο.
Έτσι, λοιπόν Αγαπητοί “Πλατανιώτες”, να κάνετε τον κύκλο.
Ο χώρος είναι ενιαίο ιδιωτικό οικόπεδο (της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.) και δεν υπάρχει κανένας δημόσιος δρόμος εκεί.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να ανοίξει ένας δρόμος για τα αυτοκίνητα διαμέσω του Σταθμού. Αυτό που πρέπει είναι να αποκατασταθεί η διασύνδεση των πεζών πολιτών εκατέρωθεν, και αυτό θα γίνει με την ανάπλαση της περιοχής. Μακριά τα ΙΧ. Κανένα σχέδιο (ούτε η πιλοτική του ΕΜΠ για το ΣΒΑΚ, ούτε το νέο χωροταξικό του Σταθμού) δεν προκρίνει την εξυπηρέτηση του ΙΧ, μάλλον γίνεται ρητή αναφορά στην αποφυγή διάσχισης με δρόμους. Τα αυτοκίνητα δεν βαριούνται να κάνουν τον γύρο, μόνο οι άνθρωποι βαριούνται.
Αν το GPS ταλαιπώρησε τον άνθρωπο, αναζητήστε τις σωστές ευθύνες και προτείνετε αλλαγή στα λογισμικά, που τις περισσότερες φορές έχουν πλατφόρμες υποδείξεων από τους χρήστες.
Σιγουρα δεν εισαι κατοικος της περιοχης.Εισαι και ασχετος η κανεις τον ασχετο γιατι μαλλον εχεις καποιο συμφερον στην περιοχη της Γκερτσου η στην Ιωνιας η στη Μακρυγιαννη.Λεω ασχετος γιατι η Γαιοσε παραχωρησε το χωρο του ΟΣΕ για 99 χρονια στο Δημο.Κατι τετοιοι σαν και εσενα δεν θελουν την αναπτυξη της Κοζανης.Ντου αρα λυκους.
Τι δρόμος μωρέ; Άντε να προχωρήσει η ανάπλαση να πεζοδρομηθεί. Τέτοιο κομμάτι φοβερή βόλτα
Η ταλαιπωρία των αυτοκινήτων στην Κοζάνη είναι πραγματικά μεγάλη.
Δεν είναι δυνατόν να έχεις αγοράσει ολόκληρο αυτοκίνητο και να χρειάζεται να κάνεις κύκλους για να πας σπίτι σου ή στο σουπερ μέρκετ ή σε μία δημόσια υπηρεσία.
Αλλωστε η πόλη με την τεράστια έκταση που καταλαμβάνει καθιστά την χρήση των αυτοκινήτων απολύτως απαραίτητη.
Ολοι οι κοινόχρηστοι χώροι άλλωστε είναι γνωστό ότι υπάρχουν για να εξυπηρετούνται τα αυτοκίνητα.
Τι λέτε τώρα. Από εκεί περνά το τρένο της Καλαμπάκας θελτε να έχουμε κάνα ατύχημα;
Τα σχόλια αποδεικνύουν γιατί η Κοζάνη είναι απο τις πιο άσχημες πόλεις. άντι να πεζοδρομηθεί το κομμάτι, όπως λέει και η μελέτη της ανάπλασης,κάποιοι θέλουν δρόμο! Ένας πεζόδρομος που θα απογειώσει την περιοχη. Με τα πόδια σε δέκα λεπτά είσαι από τον σταθμό στην πλατεία πόση ώρα θες με αμάξι; Να παρκάρεις; Άσε που μεγάλο κομμάτι της κίνησης των ιχ οφείλεται ακριβώς στο ότι δεν υπάρχει πρόσβαση για τους πεζούς του κομματιού της Παναγίας Φανερωμένης και πισω με το κομμάτι πάνω από τις γραμμές. Παράδειγμα: εάν υπήρχε πεζογέφυρα η πεζόδρομο τα παιδιά το πρωί θα έφταναν στα γυμνάσια και λύκεια που είναι πάνω από τις γραμμές σε πέντε λεπτά με τα πόδια.
Έτσι, καταργήσαμε το τρένο, σβήσαμε τα εργοστάσια της ΔΕΗ, περιμένετε όπου να ‘νε έρχεται η ανάπτυξη στις … αναπλάσεις.
Να ξηλώσουμε και όλες τις ράγες τώρα του ΟΣΕ, για να κάνουμε δρόμο, σύμφωνα με τα λεγόμενα της google.
είσαι σκέτη κατάθλιψη ανώνυμε
Μα δε βλεπετε πως στην Κοζανη πρωτα κοιτανε αν επηρεαζονται απο ενα εργο καποια οργανωμενα συμφεροντα και αν οχι μονο τοτε προχωρανε σε καποιο εργο διαφορετικα μην τον ειδατε τον Παναγη.
Κοζανη: η μονη πολη χωρις περιφερειακο δρομο.
αυτο τα λεει ολα.
Αν δεν κάνω λάθος, την τελευταία φορά η Εγνατία περνούσε έξω από την Κοζάνη. Επιπλέον υπάρχει και ο περιφερειακός Κοίλα – Βατερό !
Μάλλον δεν εχεις ιδεα τι σημαινει περιφερειακος δρομος.