Εξοργισμένοι είναι οι κάτοικοι των Σερβίων και των γύρω περιοχών με την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στην Υψηλή Γέφυρα, μετά από απόφαση της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας. Όπως λένε κάποιοι: “Πρώτα περνούσαν μεμονωμένα αυτοκίνητα διαφόρων τόνων με κάποια απόσταση και σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Τώρα περνούν όλα μαζί. Δεν θέλει μυαλό να σκεφτείς πού πάει αυτό το βάρος”.
Οι παρακάτω φωτογραφίες από μέλος της ομάδας “Σέρβια, οι ομορφιές του τόπου μας”
Αυτός που έβαλε ΑΥΤΑ τα φανάρια ειναι πολύ έξυπνος .
Και αυτός που συνηγόρησε ακόμη πιο πολύ .
Ο Κασαπιδης είναι ο πιο ανεπαρκής παράγοντας που πέρασε τα τελευταία χρόνια από την Κοζάνη!
Ο Κασαπίδης είναι ο καλυτερος.
Εργάζεται με μεγάλο φιλότιμο και ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ 15 ώρες το 24ωρο γιά τα προβλήματα που βρήκε και οχι μόνο.
Γιά την Γέφυρα έφερε 3 Καθηγητές από διαφορετικά πολυτεχνεία . πράγμα πρωτόγνωρο γιά την Περιφέρεια .
Δείτε την συζήτηση στο περιφερειακό Συμβούλιο της 3-2-2020 με τους Καθηγητές.
Πρώτη στον κορονοιο η Δυτική Μακεδονία!
Λάθος, την. Πρωτιά έχουν η Αγγλία και η Ιταλία, η Ελλάδα είναι τελευταία με τα λιγότερα θύματα.
ήρθε ο Καθηγητής από το Δημοκρίτειο και τον άκουγαν σαν χάνοι Κασαπίδης και μαθητευόμενοι μάγοι. Ο άνθρωπος έιπε ότι όντως πρέπει να γίνουν κάποιες εργασίες συντήρησης και μελέτη στατικότητας αλλά όυτε για πανικό ούτε για φανάρια είπε. Οι κορώνες Κασαπίδη ότι θα γκρεμίσουμε τη γέφυρα και θα κάνουμε καινούργια θα μείνουν στην ιστορία. Τον πανικό που δημιουργησε ο ίδιος χωρίς λόγο πάει να δικαιολογήσει με τα φανάρια…αλλά την πληρώνουν τα Σέρβια δυστυχώς
Βάρος και επικίνδυνες μαζικές προσπεράσεις μετά τη γέφυρα, εκατέρωθεν. Ποιος φωστήρας τα σκέφτηκε αυτά πάνω σε εθνική οδό?
θα τοποθετηθούν και κώνοι που θα απαγορεύουν την προσπέραση .
Τστστστσ όλοι γεφυρολογοι εκεί στα Σέρβια. Καλά κανουν και εξοργίζονται.με τι θα εξοργίζουν με τους απλήρωτους συμπολίτες τους που τράβηξαν τα πάνδεινα με την πανδημία;
Εσείς που γκρινιάζετε τι λύση προτείνετε;
Να φτιάξω αλλη γέφυρα
Μενω στο βελβεντο και η δουλεια μου ειναι στην Κοζανη, εκτος το οτι περναω καθε μερα απο 2 αστυνομικα μπλοκα με οτι σημαινει αυτο ως καθυστερηση, μπορει οχι συχνα αλλα αρκετα τακτικα, τωρα προστεθηκε φαναρι καθυστερησης + 5 λεπτων απο την καθε πλευρα . Μου δημιουργει θλιψη η τοσο επιπολαιη αποφαση και συγχρονως αποτρεπει αρκετους να ερθουν στην ηδη απομωνομενη περιοχη μας αφου προσθετει εξτρα χρονο μετακινησης αραγε την καθιστα ακομη πιο μακρια απο το αστικο κεντρο της Κοζανγς. Γιατι να ερθει κανεις? Ιδου η απορια?
Ναι Μανώλη.
Πωπωπωπω!!!Αφού έβαλαν φανάρια στη γέφυρα δεν πρόκειται να πάω ποτέ στα Σερβια και στον Βελβεντό και ακόμα στη Λάρισα θα το σκεφτώ άν θα πάω!!!!!!
Τώρα θέλεις να μας πεις ότι σε σταματάνε κάθε μέρα εδώ και χρονια; δηλ δε σε έμαθαν οι αστυνομικοί της περιοχής; πλάκα μας κάνεις; κ Υπερβολικός απλά για να γράψεις κάτι.
Για να έχει λογική η τοποθέτηση των φαναριών θα πρέπει να συνοδευτεί με δημιουργία μιάς κεντρικής λωρίδας κυκλοφορίας στον άξονα της γέφυρας , για να μην επιπονούνται τα άκρα του καταστρώματος και καθορισμός μέγιστου φόρτου .
Θα βάλουν κωνους
Ρωτήστε τους μηχανικούς της Περιφέρειας αν υπάρχουν στατικοί υπολογισμοί και μετρήσεις που δικαιολογούν την μονόδρομηση ?
Δεν υπάρχουν !
Να γίνουν το συντομότερο!
Αν θέλουν να εξετάσουν κάτι με τα φανάρια, θα έπρεπε να επιτρέπεται η διπλή διέλευση, αλλά η εναλλαγή κόκκινο-πράσινο σε κάθε πλευρά να γίνεται πυκνά ανά 30-40sec ώστε να μην έχει στη σειρά πάνω από τρία-τέσσερα οχήματα στο ίδιο τμήμα της γέφυρας.
Αλλιώς ας αφήσουν την κυκλοφορία ελεύθερη ως είχε και να επιβάλλουν αυστηρά το όριο των 50 km/h πάνω στη γέφυρα (που δεν τηρήθηκε ποτέ ως τώρα) και να επιβάλλεται το ελάχιστο πρόστιμο από τα 55km/h στα Ι.Χ., ενώ στα μεγάλα οχήματα το όριο να είναι 40km/h.
Με αυτη τη “λυση” που εφαρμοζουν θα ριξουν τη χαριστικη βολη στο γιοφυρι
ΡΕ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ;
ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΕΙΧΑ 2 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ 3 ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΜΕ 3 Ι.Χ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ.
ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΒΑΛΑΤΕ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΓΑΛΕΤΕ.
ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΡΕ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ.
Δηλαδη αν υπολογισουμε 40 τονους μικτο καθε νταλικα μας κανει 200 τονους και τρια ιχ απο 1.5 τονο συνολο 205 τονους να πατανε πανω σε μια κολωνα. Μετα μας λενε οτι φταινε τα αρματα που περασαν πριν δεκα χρονια. Αιντε αιντε
Να επιβληθεί απόσταση μεταξύ των οχημάτων 100 μέτρα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ
και ταχύτητα 40 χιλμ/ώρα μέγιστη.
ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ !!
ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ .
ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ.
ΑΚΟΥΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΔΟΥ
ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ; ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ;
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΝ;
ΑΝΤΕ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!
ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ! Η ΓΕΦΥΡΑ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΑΤΟΝΗΣΑΝ ΟΛΑ, ΤΩΡΑ ΦΑΝΑΡΙΑ!
ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!
ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΠΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ! ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ.
Γιατί δεν κάνουν εκτροπή των βαρέων οχημάτων στην γέφυρα του Ρύμνιου ;
Μέχρι να σκεφτεί ο Κασαπιδης………….. καληνύχτα!
όλοι οι ανευθυνο-υπεύθυνοι εδώ μαζεύτηκαν να λένε την γνώμη τους…
κι έφκιασιν τον Κούκο Μπούφο ο Κασαπίδης….
Να γίνει ο δρόμος όπως έχει σχεδιαστεί κ έχει μείνει στη μέση η διακλάδωση Εγνατίας από καρυδιτσα κήπο κεσαρια ρυμνιο μέχρι διασταύρωση τριγωνικό
Μπα… Διαμαρτυρονται και τα Σερβια τώρα;Έχουν ξεχάσει φαίνεται πως η γέφυρα έχει καταστραφεί από αυτούς και από το βελβεντο γιατί κάνανε διαμαρτυρίες με εκατοντάδες τρακτέρ με χιλιάδες τόνους βάρος επάνω στην γέφυρα που λογικό ήταν να μην αντέξει.
Χιλιάδες τόνους έχει το κεφάλι σου, που θα πεις ότι 20-30 τρακτέρ των 2-3 τόνων, ζυγίζουν χιλιάδες τόνους! Παρλαπίπα….!!