kozan.gr: Εξοργισμένοι οι κάτοικοι των Σερβίων και των γύρω περιοχών με την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στην Υψηλή Γέφυρα, μετά από απόφαση της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας (Φωτογραφίες)

10 Ιουνίου 2020
23:08

Εξοργισμένοι είναι οι κάτοικοι των Σερβίων και των γύρω περιοχών με την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στην Υψηλή Γέφυρα, μετά από απόφαση της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας. Όπως λένε κάποιοι: Πρώτα περνούσαν μεμονωμένα αυτοκίνητα διαφόρων τόνων με κάποια απόσταση και σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Τώρα περνούν όλα μαζί. Δεν θέλει μυαλό να σκεφτείς πού πάει αυτό το βάρος”.

 

Οι παρακάτω φωτογραφίες από μέλος της ομάδας “Σέρβια, οι ομορφιές του τόπου μας”

 

 

 

32 σχόλια

      • Ο Κασαπίδης είναι ο καλυτερος.
        Εργάζεται με μεγάλο φιλότιμο και ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ 15 ώρες το 24ωρο γιά τα προβλήματα που βρήκε και οχι μόνο.

        Γιά την Γέφυρα έφερε 3 Καθηγητές από διαφορετικά πολυτεχνεία . πράγμα πρωτόγνωρο γιά την Περιφέρεια .

        Δείτε την συζήτηση στο περιφερειακό Συμβούλιο της 3-2-2020 με τους Καθηγητές.

          • Λάθος, την. Πρωτιά έχουν η Αγγλία και η Ιταλία, η Ελλάδα είναι τελευταία με τα λιγότερα θύματα.

        • ήρθε ο Καθηγητής από το Δημοκρίτειο και τον άκουγαν σαν χάνοι Κασαπίδης και μαθητευόμενοι μάγοι. Ο άνθρωπος έιπε ότι όντως πρέπει να γίνουν κάποιες εργασίες συντήρησης και μελέτη στατικότητας αλλά όυτε για πανικό ούτε για φανάρια είπε. Οι κορώνες Κασαπίδη ότι θα γκρεμίσουμε τη γέφυρα και θα κάνουμε καινούργια θα μείνουν στην ιστορία. Τον πανικό που δημιουργησε ο ίδιος χωρίς λόγο πάει να δικαιολογήσει με τα φανάρια…αλλά την πληρώνουν τα Σέρβια δυστυχώς

  • Βάρος και επικίνδυνες μαζικές προσπεράσεις μετά τη γέφυρα, εκατέρωθεν. Ποιος φωστήρας τα σκέφτηκε αυτά πάνω σε εθνική οδό?

  • Τστστστσ όλοι γεφυρολογοι εκεί στα Σέρβια. Καλά κανουν και εξοργίζονται.με τι θα εξοργίζουν με τους απλήρωτους συμπολίτες τους που τράβηξαν τα πάνδεινα με την πανδημία;

  • Μενω στο βελβεντο και η δουλεια μου ειναι στην Κοζανη, εκτος το οτι περναω καθε μερα απο 2 αστυνομικα μπλοκα με οτι σημαινει αυτο ως καθυστερηση, μπορει οχι συχνα αλλα αρκετα τακτικα, τωρα προστεθηκε φαναρι καθυστερησης + 5 λεπτων απο την καθε πλευρα . Μου δημιουργει θλιψη η τοσο επιπολαιη αποφαση και συγχρονως αποτρεπει αρκετους να ερθουν στην ηδη απομωνομενη περιοχη μας αφου προσθετει εξτρα χρονο μετακινησης αραγε την καθιστα ακομη πιο μακρια απο το αστικο κεντρο της Κοζανγς. Γιατι να ερθει κανεις? Ιδου η απορια?

    • Πωπωπωπω!!!Αφού έβαλαν φανάρια στη γέφυρα δεν πρόκειται να πάω ποτέ στα Σερβια και στον Βελβεντό και ακόμα στη Λάρισα θα το σκεφτώ άν θα πάω!!!!!!

    • Τώρα θέλεις να μας πεις ότι σε σταματάνε κάθε μέρα εδώ και χρονια; δηλ δε σε έμαθαν οι αστυνομικοί της περιοχής; πλάκα μας κάνεις; κ Υπερβολικός απλά για να γράψεις κάτι.

  • Για να έχει λογική η τοποθέτηση των φαναριών θα πρέπει να συνοδευτεί με δημιουργία μιάς κεντρικής λωρίδας κυκλοφορίας στον άξονα της γέφυρας , για να μην επιπονούνται τα άκρα του καταστρώματος και καθορισμός μέγιστου φόρτου .

  • Ρωτήστε τους μηχανικούς της Περιφέρειας αν υπάρχουν στατικοί υπολογισμοί και μετρήσεις που δικαιολογούν την μονόδρομηση ?

    Δεν υπάρχουν !

    Να γίνουν το συντομότερο!

  • Αν θέλουν να εξετάσουν κάτι με τα φανάρια, θα έπρεπε να επιτρέπεται η διπλή διέλευση, αλλά η εναλλαγή κόκκινο-πράσινο σε κάθε πλευρά να γίνεται πυκνά ανά 30-40sec ώστε να μην έχει στη σειρά πάνω από τρία-τέσσερα οχήματα στο ίδιο τμήμα της γέφυρας.
    Αλλιώς ας αφήσουν την κυκλοφορία ελεύθερη ως είχε και να επιβάλλουν αυστηρά το όριο των 50 km/h πάνω στη γέφυρα (που δεν τηρήθηκε ποτέ ως τώρα) και να επιβάλλεται το ελάχιστο πρόστιμο από τα 55km/h στα Ι.Χ., ενώ στα μεγάλα οχήματα το όριο να είναι 40km/h.

  • ΡΕ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ;
    ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΕΙΧΑ 2 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ 3 ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΜΕ 3 Ι.Χ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ.
    ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΒΑΛΑΤΕ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΓΑΛΕΤΕ.
    ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΡΕ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ.

    • Δηλαδη αν υπολογισουμε 40 τονους μικτο καθε νταλικα μας κανει 200 τονους και τρια ιχ απο 1.5 τονο συνολο 205 τονους να πατανε πανω σε μια κολωνα. Μετα μας λενε οτι φταινε τα αρματα που περασαν πριν δεκα χρονια. Αιντε αιντε

  • Να επιβληθεί απόσταση μεταξύ των οχημάτων 100 μέτρα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ
    και ταχύτητα 40 χιλμ/ώρα μέγιστη.

    ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ !!

  • ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ
    ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ .
    ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ.

    ΑΚΟΥΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΔΟΥ

    • ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ; ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ;
      ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΝ;
      ΑΝΤΕ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!
      ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ! Η ΓΕΦΥΡΑ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΑΤΟΝΗΣΑΝ ΟΛΑ, ΤΩΡΑ ΦΑΝΑΡΙΑ!
      ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!
      ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΠΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ! ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ.

  • Να γίνει ο δρόμος όπως έχει σχεδιαστεί κ έχει μείνει στη μέση η διακλάδωση Εγνατίας από καρυδιτσα κήπο κεσαρια ρυμνιο μέχρι διασταύρωση τριγωνικό

  • Μπα… Διαμαρτυρονται και τα Σερβια τώρα;Έχουν ξεχάσει φαίνεται πως η γέφυρα έχει καταστραφεί από αυτούς και από το βελβεντο γιατί κάνανε διαμαρτυρίες με εκατοντάδες τρακτέρ με χιλιάδες τόνους βάρος επάνω στην γέφυρα που λογικό ήταν να μην αντέξει.

    • Χιλιάδες τόνους έχει το κεφάλι σου, που θα πεις ότι 20-30 τρακτέρ των 2-3 τόνων, ζυγίζουν χιλιάδες τόνους! Παρλαπίπα….!!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι