kozan.gr: Ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος ένας από τους υποψηφίους για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης

12 Ιουνίου 2020
06:49

 

Ένα από τα πρόσωπα που διεκδικεί τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης είναι ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη κι έχει καταγωγή από το Νυμφαίον Φλώρινας. Είναι διδάκτωρ του τμήματος Κλασικών Σπουδών του Kingʼs College University of London. Αντικείμενο της έρευνας του, η οποία πραγματοποιήθηκε με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση και του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, τα «Ταξίδια στη Θάλασσα στην Αρχαία Ελληνική Τραγωδία». Είναι αριστούχος απόφοιτος του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ενώ σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Σύγχρονου Θεάτρου Αθήνας Γιώργου Κιμούλη. Δίδαξε Ιστορία Θεάτρου στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου και Ανάλυση Παράστασης στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Από το 2018 διδάσκει ως εντεταλμένος διδάσκων το μάθημα της «Σκηνοθεσίας» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Έχει συνεργαστεί ως θεατρολόγος με το Εθνικό Θέατρο, το ΚΘΒΕ, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης και το ελεύθερο θέατρο ενώ έχει αναλάβει, μεταξύ άλλων, τη δραματουργική επεξεργασία σε παραστάσεις αρχαίου δράματος (Αγαμέμνων, Beton7, Σκην. Π. Μιχαηλίδης (2012)/ Αγαμέμνων, ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, Σκην. Ν. Κοντούρη (2013)/ Πέρσες, ΚΘΒΕ, Σκην. Ν. Κοντούρη, 2014). Από το 2008 μέχρι το 2017 ήταν μέλος της ελληνικής ερευνητικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Δικτύου Έρευνας και Τεκμηρίωσης των Παραστάσεων του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος ενώ αυτήν την περίοδο συμμετέχει στην τριμελή ερευνητική ομάδα με θέμα «Το φιλμ νουάρ στην Ελλάδα» στα πλαίσια της πράξης «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές». Ταυτόχρονα ασχολείται με τη μετάφραση και τη διασκευή διηγημάτων για το θέατρο. Έχει λάβει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα, έχει κάνει εισηγήσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια ενώ έχει δημοσιεύσει μελέτες για το νεοελληνικό θέατρο και την αρχαία ελληνική τραγωδία. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός και έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τις παραστάσεις: Μικρασία, (ΚΘΒΕ), Ο Μικρός Έγιολφ του Ibsen (Αγγέλων Βήμα), Τέλος του παιχνιδιού του Becket (Θέατρο Καρέζη), Κοντραμπάσο του Suskind (Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης), Σοφία του Ignacio Garcia May (Οικία Κατακουζηνού), Donna Abbandonata ή πολύ με στεναχωρήσατε κύριε Γιώργο μου της Γλυκερίας Μπασδέκη (Θέατρο Vault), Κτίριο της Πένυς Φυλακτάκη (Μερόπειον Ίδρυμα), Σημάδια στην Ομίχλη του Stephen Sachs (Θέατρο Vault).

Ένα σχόλιο

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι