Νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης αναδείχθηκε ο Βασίλης Μυριανθόπουλος (Χορογράφος, Σκηνοθέτης). Με οριακή διαφορά (0,2) από το δεύτερο Γιώτη Βασιλειάδη.
Η ψηφοφορία, ανάμεσα σε 15 υποψηφίους, έγινε με τα παρακάτω πέντε κριτήρια:
Aντικειμενικά κριτήρια (ποσοστό 50%)
1) Οι τίτλοι σπουδών – ειδικά προσόντα με ποσοστό 10% (βαθμολογία από 1 έως 5)
2) Το καλλιτεχνικό έργο με ποσοστό 20% (βαθμολογία από 1 έως 5)
3) Διοικητικός και οργανωτικές ικανότητες με ποσοστό 20% (βαθμολογία από 1 έως 5)
Υποκειμενικά κριτήρια (ποσοστό 50%)
4) Καλλιτεχνικός προγραμματισμός με ποσοστό 20% (βαθμολογία από 1 έως 5)
5) Συνέντευξη με ποσοστό 30% (βαθμολογία από 1 έως 5)
Σύντομο βιογραφικό του νέου καλλιτεχνικού Διευθυντή Βασίλη Μυριανθόπουλου
Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 26 Μαίου 1965. Έχει σπουδάσει θέατρο στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και του Πειραϊκού Συνδέσμου, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια του Richard Cislac και της Σχολής Le Coq, έχει μαθητεύσει στο εργαστήριο ζωγραφικής του Γιώργου Μπουρναζάκη και έχει σπουδάσει χορό με τους Ζουζού Νικολούδη, Γιάννη Μέτση και Konrad Bukes.
Εργάζεται ως σκηνοθέτης, ηθοποιός, χορευτής, χορογράφος, στιχουργός και συγγραφέας και στόχος του πάντα είναι ένα θέατρο που έχει σχέση με το σώμα, το ρυθμό και την κίνηση.
Από το 1992 μέχρι σήμερα, έχει σκηνοθετήσει έργα για θέατρο, μιούζικαλ, θεατροχορευτικές ομάδες, παιδικές παραστάσεις, μουσικές παραστάσεις και ταινίες μεγάλου μήκους. Έχει παραδώσει σεμινάρια για την κίνηση στην Ικαρία, Μάνη, Αθήνα. Το 2010 υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής του Backstage Theatre Festival του θεάτρου Badminton. Από το 1995 μέχρι και σήμερα ασχολείται με θέατρο με παιδιά, στο Λεόντειο Λύκειο και στα Εκπαιδευτήρια Δούκα. Το 1997 ίδρυσε την Ομάδα “Δράσις”, όπου είναι καλλιτεχνικός διευθυντής μέχρι και σήμερα και έχει ανεβάσει από το 1998 έως το 2015 τα έργα, Αδαμ + Εύα = For Ever, Μόλις Χώρισα, Μπλε, Ο Κόσμος Της Πάττυ, Black Out, O Tαλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ, Δείπνο Εκ Προμελέτης, Τρεις Κόρες Εν Καμίνω, Η Τύχη Του Οινοποιού, Un Fil Ά La Patte, πάντα με έντονο το κινησιολογικό και το εικαστικό στοιχείο.
Έχει συνεργαστεί με τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Ρόδου, Βορείου Αιγαίου, Ρούμελης, Λάρισας, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Εθνική Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Εθνικό Θέατρο, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Κολλέγιο Αθηνών, θέατρα Λαμπέτη, Μελίνα, Βεάκη, Ορφέας, Πειραιώς 131, Αποθήκη, Βρετάνια, Αθηνών, Badminton, Πόρτα, Βέμπο, Μουσούρη, Παρκ, Τζένη Καρέζη, Ιλίσια, Στούντιο Ιλίσια, Ριάλτο, Αθηνά, Μπρόντγουαιη, White Elephant, μουσικές σκηνές Συρμός, Αυλαία, Shamone, +SODA, Βαριετέ, Half Note, Άγκυρα. Με τον Θεατρικό Οργανισκό Κύπρου είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζεται, μετά την παράσταση «Τρελαντώνης» της Πηνελόπης Δέλτα το 2013.
Από το 2008 ασχολείται και με τον κινηματογράφο, όπου έχει σκηνοθετήσει τις κωμωδίες Μόλις Χώρισα (2008), Σούλα Έλα Ξανά (2009), Απόψε Τρώμε Στης Ιοκάστης (2015).
Να φύγει ο Κέφαλος
Χαχαχα τώρα να δούμε τι πονοκέφαλος θα πέσει στο ΔΗΠΕΘΕ. Χαχαχαχχααχα
Υπάρχουν άνθρωποι που τιμούν το λόγο τους και υπάρχουν και οι άλλοι… Με αυτούς τους άλλους δεν αξίζει να ασχολείται κανείς. Κρίμα που τους δίνεται βήμα να μιλάνε και ρόλος να μεθοδεύουν ύπουλα και με όλους τους κανόνες της συνωμοσίας… Κρίμα κι άδικο.
Η απόλυτη ητττα του Μαλουτα.
Από τις εξαιρετικές παραστάσεις του κυρίου Γιοβανίδη στο….Σούλα έλα ξανά…
Γλυτώσαμε όμως μια flat και κλειστή περίοδο για το θέατρο. Δεν μπορείς να είσαι καλλιτεχνικός διευθυντής ενός περιφερειακού ΔΗΠΕΘΕ και να προσφέρεις παραστάσεις στο κοινό ενώ δεν έχεις συνεργασίες με την κεντρική σκηνή και γνωστούς καλλιτέχνες. Ο Γιοβαννιδης για αυτό ξεχώρισε, είχε παραστάσεις σαν άνθρωπος, είχε όραμα, είχε γνωριμίες. Δείτε τι κάνει στον Πειραιά που είναι τώρα. Δείτε εάν έμπαινε ο εκλεκτός τους που θα ήμασταν. Ας ευχηθούμε καλή θητεία στον νέο κ δ.
Αγαπητέ, συμφωνώ απόλυτα με όσα λέτε για τον κ. Γιοβανίδη..Δεν έπρεπε να φύγει!Έφυγε και ευτυχώς γι’ αυτόν.. και πολύ δυστυχώς για εμάς…και με πολύ άσχημο τρόπο..Από το βιογραφικό του νέου κ. δ. δεν βλέπω και πολύ όραμα.
Τελικά δεν ήταν προκαθορισμένη η επιλογή ? Η ανοιχτή επιστολή των Βαρδάκα Αλεξανδρίδη χλιαρά φιλημεγκα τσοτουλιδη, ήταν φούμαρα? Ο διαγωνισμός δεν ήταν προσχηματικος? Δεν ήταν ειλημμένη απόφαση και προσυμφωνημένη ανάθεση? Περιμένω με ενδιαφέρον και αγωνία νέα επιστολή- αποστολή των πέντε. Ανοιχτή φυσικά.
Ευτυχώς που την είχαν στείλει και ταρακουνηθηκαν καποιοι.
μήπως εστάλη τεχνηέντως για να πληγεί το συγκεκριμένο άτομο?
πολυ καλη επιλογη η οποια πιστευω οτι με τη στηριξη του ΔΣ θα ανεβασει κιαλλο το επιπεδο στο ΔΗΠΕΘΕ
η γαργαρα για δηθεν συμφωνημενη θεση στο Βασιλειαδη παει. που ειναι αυτοι που στελναν επιστολες για δοσμενη θεση στο Γιωτη. τσιμουδια
ΔΕν καταλαβες καλά, το παλεψαν αλλα δεν τους βγηκε
Mε οριακή διαφορά 0,2
Ματς τεταρτης εθνικης : “Φυλακας δεη” vs “Ξοφλιμενος προ δεκαετίας” σημειωσατε 2.
Θεός
Κεφάλε είσαι μεγάλος τελικά. Τώρα μένει μετά τον Γιοβανιδη και τον Βασιλειαδη να “φας” και το Μαλουτα.
Μπράβο