Για να αποδοθεί η τιμή στο ’21 (του Ιωάννη Γκουντιού)

15 Σεπτεμβρίου 2020
22:04

 

Επισκέπτεται την πόλη μας η κυρία που ορίστηκε πρόεδρος μια επιτροπής για τα 200 από την Ελληνική Επανάσταση, της οποίας πολλά από τα μέλη της και η ίδια εκφράστηκαν υποτιμητικά, απαξιωτικά, διεθνιστικά και σε καμιά περίπτωση τιμώντας όλους αυτούς που πριν 200 χρόνια επαναστάτησαν, πολέμησαν και θυσιάστηκαν για «του Χριστού την πίστη την Αγία και για της πατρίδος την ελευθερία».

Την υποδέχονται στο βιοκλιματικό σχολείο αντί να την υποδεχθούν μπροστά στην προτομή του Παύλου Μελά (τον πρωτεργάτη της απελευθέρωσης της Μακεδονίας από τους Τούρκους) για να αποτίσει φόρο τιμής με κατάθεση στεφάνου και με μεγάλη σεμνότητα.

Πολύ καλά κάνουν να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά την ξενάγησή της στη βιβλιοθήκη (όχι τυπικά αλλά ουσιαστικά ελπίζω) εκεί, όπου με εμφατικό τρόπο αποκαλύπτεται περίτρανα ο αγώνας και η συμμετοχή των Μακεδόνων στην ελληνική επανάσταση και η κοιτίδα της ελληνικής παιδείας στα δύσκολα χρόνια της σκλαβιάς, μήπως και αναθεωρήσει κάποιες από τις απαράδεκτες δικές της δηλώσεις καθώς και των μελών της επιτροπής της.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων θα μπορούσαν να το παρουσιάσουν στο σπίτι του Γεωργίου Λασσάνη και να της δωρίσουν τη βιογραφία του και μέρος από το συγγραφικό έργο του επιφανούς Κοζανίτη και στενότατου συνεργάτη του Αλέξανδρου Υψηλάντη και αργότερα του Νικολάου Υψηλάντη στις επιχειρήσεις της Στερεάς Ελλάδας.

Την ξεναγούν στην τηλεθέρμανση, αντί να την οδηγήσουν στο μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα όπου αποδεικνύεται η πορεία των αγωνιστών προς τη θυσία για την λευτεριά αφού πρώτα την περάσουν από το Μουσείο της Αιανής για να αφουγκραστεί την αέναη ελληνικότητα της Μακεδονίας.

Τέλος αποχαιρετώντας την ας της δώσουν μια πλακέτα με το τετράστιχο του εθνικού ύμνου:

Εφωνάξανε ως τ’ αστέρια του Ιονίου και τα νησιά,
κι εσηκώσανε τα χέρια για να δείξουνε χαρά,

μ’ όλον πού ‘ναι αλυσωμένο το καθένα τεχνικά,
και εις το μέτωπο γραμμένο έχει: «Ψεύτρα Ελευθεριά»”.

Ίσως έτσι οι τοπικοί άρχοντες να αποδώσουν την ελάχιστη ΤΙΜΗ ΣΤΟ ’21.

11 σχόλια

  • Το θεμα ειναι αν της κ. προεδρου της μιλησαν και για τους Φανους.Για να συμπεριληφθουν στις εκδηλωσεις και οι ΦΑΝΟΙ,γιατι στους φανους μεταδιδονταν τα μυστικα του αγωνα.

  • Χωρίς καμία ειρωνία. Μπράβο σου. Ουσιαστικό το σχόλιο σου. Έχεις απόλυτο δίκιο.
    Αυτός ο συντάκτης του προγραμματος της επίσκεψης, δεν ντρέπεται λίγο; Από το ένα φάουλ στο άλλο είναι.
    Συνεργάτες σου λένε μετά.

  • Την Μακεδονία κανένας Μελάς δεν απελευθέρωσε. Ο Μακεδονικός Άγωνας είχε άλλο στόχο και καμία σχέση δεν είχε με την απελευθέρωση. Την Μακεδονία την απελευθέρωσαν οι Βαλκανικοί Πόλεμοι. Αν κατι δεν το ξερετε μην γράφετε μια μπαρούφα έτσι για εντυπωσιασμό

    • Προφανώς και δεν την απελευθέρωσε ο Παύλος Μελάς (με την καθαυτή έννοια του όρου, δηλαδή την είσοδο του ίδιου ως ελευθερωτής και την ανύψωση της ελληνικής σημαίας) αφού σκοτώθηκε το 1904 μετά από προδοσία. Κανείς όμως εχέφρων δεν αμφισβητεί ότι ο Παύλος Μελάς είναι πρωτεργάτης της απελευθέρωσης της Μακεδονίας από Τούρκους και Βούλγαρους κομιτατζήδες, αφού η θυσία του αφύπνισε το σύνολο του ελληνισμού για την συνέχιση του απελευθερωτικού αγώνα ειδικά μετά τον ατυχή πόλεμο του 1897.
      Η άποψη αυτή καθώς και πολλές άλλες παρόμοιες εντάσσονται στην σχολή «σκέψης» εκείνων των ελληνόφωνων που προσπαθεί με κάθε τρόπο να υποβαθμίσει και να αλλοιώσει το νόημα των αναμφισβήτητων γεγονότων και τη συνέχειά τους μέσα στο χρόνο, τις θυσίες ηρώων, την αδιάληπτη προσπάθεια του ελληνισμού για την απαλλαγή από τον τουρκικό ζυγό και την υπεράσπιση της ελληνικότητας ως αξία και τρόπο ζωής. Η «επιχειρηματολογία» είναι πολύ ρηχή.
      Παραβλέπω την απαράδεκτη φρασεολογία σου η οποία επιβεβαιώνει την οργανωμένη προσπάθεια για διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας χάριν ιδεοληψιών.

    • Και ο Ρήγας Φεραίος δεν ζούσε κατά την επανάσταση αλλά η επανάσταση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον Ρήγα. Τι δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;

    • Όλες οι επαναστάσεις είτε κοινωνικές είτε απελευθερωτικές είχαν κάποιο υπόβαθρο και πραγματοποιήθηκαν η Ελληνική συγκεκριμένα να βασίστηκε πέρα από το προφανές που ήταν η δίψα των Ελλήνων για ελευθερία, στην Γαλλική Επανάσταση και στον Γαλλικό Διαφωτισμό και κατ’ επέκταση στον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό, στα κηρύγματα του Ρήγα και στον νεοελληνικό Διαφωτισμό.

  • Ανωνυμε 12.29! Συγχαρητηρια!τα ειπες ολα μια και εξω!η γαλλικη επανασταση και ο ευρωπαικος διαφωτισμος,προπομποι της ελληνικης επαναστασης!
    Αν περιμενε ο χειμαζομενος λαος την δεσποτοκρατια και τους κοτσαμπασιδες να βοηθησουν,ακομα οι τουρκοι θα αλωνιζαν μεχρι την θεσσαλια!
    Τιμη και δοξα στους κοραη και φεραιο!

    • Βεβαίως και ο Ρήγας δικαιούται μέγιστης τιμής. Ήταν γνήσιος εκφραστής της ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ (ως τρόπος ζωής και αξιακό ελληνορθόδοξο ήθος). Είχε όραμα να ενώσει όλους τους ορθόδοξους λαούς των Βαλκανίων για να διεκδικήσουν την απελευθέρωσή τους τους από τον οθωμανικό ζυγό. Και σε μεγάλο βαθμό το κατάφερε. Βεβαίως και γνώριζε τον Γαλλικό διαφωτισμό τον οποίο όμως δεν πρόταξε όπως νόμιζαν οι αριστεροί εκσυγχρονιστές και ονομάστηκαν “ρηγάδες”. Όταν όμως κατάλαβαν ότι ο Ρήγας πρέσβευε Χριστό (δεν είναι τυχαίο που όταν συνελήφθη είχε πάνω του την Αγία Γραφή) και Ρωμανία (Βυζάντιο), ήταν αργά και απλά το υποβάθμισαν στα μέτρα τους.
      Όσο για τον Κοραή, που όντως ήταν μεγάλος στα γράμματα, η στάση του και η θέσεις που εξέφρασε μετά τον αγώνα για τη σύσταση του νέου Ελληνικού κράτους, επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά από αδιάληπτη ιστορική διαδρομή 3500 ετών, οι Έλληνες έγιναν μιμητές άλλου ξενόφερτου τρόπου ζωής, άλλης, ασύμβατης με αυτούς, φιλοσοφίας, η οποία δεν συνάδει ούτε με το αρχαιοελληνικό ευ ζην (το οποίο απλώθηκε σε όλο τον γνωστό κόσμο ως πολιτισμός, και το οποίο παραποίησαν οι ξένοι και το χρησιμοποιήσαμε εμείς ως αντιδάνειο, δηλαδή δύο φορές αλλοιωμένο), ούτε με το ελληνορθόδοξο αυτοθυσιαστικό πνεύμα χάριν του διπλανού αδερφού, όποιος και αν είναι αυτός. Το αποτέλεσμα μας εξηγεί σε μεγάλο βαθμό και σήμερα δεινά του τόπου και γι’ αυτό αναμηρυκάζουμε την τροφή των δυτικών ή τον μύθο του ξανθού γένους. Η απώλεια της αυτοδιάθεσής μας εδράζεται στην επιβολή του Κοραή μη συμβατών με την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ προτεσταντικών ιδεών.
      Υ.Γ. Γαλλικός Διαφωτισμός: Ιδεολογικό αποτέλεσμα της προτεσταντικής αντίδρασης στην καθολική βία και αυθαιρεσία, στο όνομα του παρερμηνευμένου και αλλοιωμένου χριστιανισμού. Παρακλάδι του και ο Μαρξισμός.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι