Ιατρείο Εργαζομένων ίδρυσε ο Δήμος Κοζάνης – Δωρεάν υπηρεσίες υγείας για τους υπαλλήλους (Βίντεο)

14 Οκτωβρίου 2020
10:59

Ένα χρόνιο αίτημα των εργαζομένων ικανοποιεί η δημοτική αρχή, στεγάζοντας στο δικό του χώρο το ιατρείο, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των υπαλλήλων του Δήμου Κοζάνης ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας.
Το Ιατρείο Εργαζομένων στεγάζεται πλέον στο κτήριο της Τεχνικής Υπηρεσίας (Πλατείας 28ης Οκτωβρίου 7), στον 2ο όροφο, και θα λειτουργεί καθημερινά 8.30-13.30. Το ιατρείο έχει στελεχωθεί με 3 νοσηλεύτριες, ενώ ο ιατρός εργασίας είναι διαθέσιμος τηλεφωνικά καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετράωρου.
Ο δήμαρχος Κοζάνης Λάζαρος Μαλούτας επεσήμανε πως «Αποστολή της αυτοδιοίκησης, αποστολή του Δήμου Κοζάνης είναι να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πολίτες. Απαραίτητη προϋπόθεση γι’ αυτό είναι το προσωπικό που παρέχει αυτές τις υπηρεσίες να είναι υγιές. Αυτό λοιπόν προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε με την παρουσία του γιατρού εργασίας και την ίδρυση του ιατρείου για τους εργαζόμενους του Δήμου Κοζάνης».
Ο ιατρός εργασίας Ευθύμιος Θανασιάς τόνισε πως «το ιατρείο έχει σαν αποστολή να διασφαλίζει την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, για να είναι συμβατά τα εργασιακά τους καθήκοντα και η υγεία τους».
«Η δημοτική αρχή δείχνοντας ιδιαίτερη ευαισθησία προς τους εργαζομένους, διασφάλισε ότι ο κάθε ένας έχει πρόσβαση στο ιατρείο για την κάλυψη κάθε υγειονομικής ανάγκης», υπογράμμισε ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Κοζάνης για θέματα υγείας, Αναστάσιος Σιδηράς.
Ο γενικός γραμματέας του Δήμου Νίκος Νικολάου, ανέφερε πως «Η αναγκαιότητα ίδρυσης Ιατρείου Εργαζομένων ήταν μεγάλη, καθώς ο Δήμος Κοζάνης απασχολεί εξακόσιους και πλέον εργαζομένους. Η ίδρυσή του δείχνει σεβασμό, τόσο στους εργαζόμενους όσο και στο θεσμό του γιατρού εργασίας».

 

4 σχόλια

  • ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
    H εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Εορδαίας θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά μόνο κατόπιν προηγηθείσας τηλεφωνικής συνεννόησης με τις αρμόδιες υπηρεσίες
    14 Οκτωβρίου 2020 – 12:24
    H εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Εορδαίας θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά μόνο κατόπιν προηγηθείσας τηλεφωνικής συνεννόησης με τις αρμόδιες υπηρεσίες
    Κατόπιν της Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 64450 Κοινή Υπουργικής Απόφασης (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Β’ 4484/11-10-2020), η οποία εστάλη με την υπ. αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13-10-2020 επείγουσα εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ., για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας και στα πλαίσια των μέτρων πρόληψης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού, η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Εορδαίας θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά μόνο κατόπιν προηγηθείσας τηλεφωνικής συνεννόησης με …

  • Μήπως ο δήμος θα έπρεπε να πράξει το ίδιο και για το ΔΑΚ, όπου τόσα παιδάκια και αθλητές κάθε ηλικίας αθλουντσι κάθε μέρα; Ίσως να συνδράμουν οικονομικά και τα αθλητικά σωματεία. Είναι μεγάλη η ευθύνη για θέματα υγείας σε χώρους αθλητισμού. Ας δούμε τα πράγματα σοβαρά και όχι απερισκεπτα.

  • Μπράβο στον δήμαρχο και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την αγάπη και τον σεβασμό που δείχνουν στους εργαζομένους τους στον δήμο Κοζανης πολύ ποιο μπροστά από την Ανύπαρκτη περιφερειακή αρχή

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι