kozan.gr: Χύτρα ειδήσεων: Επένδυση, από κινεζικό όμιλο παραγωγής ελαστικών, με 2000 θέσεις εργασίας – Οι Δήμοι Κοζάνης, Εορδαίας, Αμυνταίου ή Φλώρινας διεκδικούν τη μεγάλη επένδυση

23 Νοεμβρίου 2020
09:58

Η στήλη αποκαλύπτει σε τι ακριβώς αναφερόταν ο Περιφερειάρχης Δ. Μακεδονίας Γ. Κασαπίδης, στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, περί μεγάλης εταιρείας του εξωτερικού, η οποία ενδιαφέρεται να επενδύσει στην περιοχή μας. Πρόκειται για κινεζικό όμιλο, στον τομέα της παραγωγής ελαστικών, ο οποίος, κατόπιν προχωρημένων συζητήσεων με το Υπουργείο Ανάπτυξης (το οποίο και  κατεύθυνε -τους ανθρώπους του Ομίλου –  εδώ, στο πλαίσιο της απολιγνιτοποίησης), αναζητεί μια έκταση, στην περιοχή μας, περίπου 400 στρεμμάτων, ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει, την εν λόγω επένδυση, η οποία, σύμφωνα, με τους ίδιους, θα  δημιουργήσει περίπου 2000 θέσεις εργασίας. Η Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας, που έχει αναλάβει τα της εξεύρεσης του κατάλληλου χώρου, αναζητεί δημόσιες ή δημοτικές εκτάσεις, στην περιοχή των Μελλισίων Κοζάνης, κοντά στον κόμβο της Εγνατίας Οδού στα Κοίλα, πέριξ του παλαιού οικισμού της Μαυροπηγής, στην περιοχή των εγκαταστάσεων ή πέριξ της  ΑΕΒΑΛ, καθώς και σε άλλες περιοχές σε Αμύνταιο και Φλώρινα. Αν κι αυτή η αναζήτηση δεν έχει καταλήξει κάπου, με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, δεδομένα & προοπτικές, φαίνεται ότι προκρίνονται, περισσότερο, ως πιο κατάλληλες, εκτάσεις που βρίσκονται μεταξύ Πτολεμαίδας, Αμυνταίου & Φλώρινας. Μένει να δούμε και τη συνέχεια κι αν αυτή η προσπάθεια/πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας, ευδοκιμήσει.

Η Χύτρα

34 σχόλια

  • καλώς να έρθουν. η έλλειψη οδικών αξόνων προς βορρά και η απουσία λιμανιού θα οδηγήσει σε παραχώρηση “γη και ύδωρ” βέβαια από άποψη εργασιακών δικαιωμάτων
    Και εν τέλη είναι άσχετο με την ΒΙΑΙΗ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ.

    • Να μην ξεχάσω αν λέω αν γίνει αυτό ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Ανάπτυξης, φέρνουν στην περιοχή τις 1500 θέσεις που δεν θα υπάρχουν από το κλείσιμο της 5ης Μονάδας το 2028 , αντί του 2038, και έτσι και τις χαμένες θέσεις εργασίας φέρνουν και τα δις που εξασφαλίστηκαν συνέπεια της πολιτικής τους .

      • Τέτοια προπαγανδιστική διατύπωση ούτε ο Πέτσας δεν θα σκεφτόταν να κάνει. Άξιος ο μισθός σου.
        Βεβαίως έχουν άλλες 23.000 θέσεις να καλύψουν. Οι οποίες δεν καλύπτονται με selfies του Άδωνη από τα Εμιράτα

  • Αυτό να κάνει ο Γιώργαρος.. αγαπητοί “εξαφανισμένοι”, κύριοι και κυρία Βουλευτές και δεν θα έχετε που να “κρυφτείτε” γιατί καλή η κριτική , αλλά η αληθειά και η δουλειά φαίνεται…

  • ΜΠΡΑΒΟ στον κασαπιδη και μονο για την προσπαθεια,καποιοι ασχετοι και εμπαθεις να παψουν την κακοπροαιρετη κριτικη επειδη εχουν απωθημενα,ως τωρα τα παει πολυ καλα η περιφερειακη αρχη και θα κριθει οριστικα στο τελος της τετραετιας,ας σταματησουν λοιπον οι ιδιοι να γραφουν τα ιδια.Μακαρι να προχωρησουν τετοιες επενδυσεις στην περιοχη μας.

  • Αν προχωρησει και μακαρι να προχωρησει θα το εχει κανει το Υπουργειο Αναπτυξης και η κυβερνηση και οχι ο Γιωργος Κασαπιδης. ηξεραν απο χθες οι κινεζοι τον κασαπιδη και ηρθαν να επενδυσουν. κοψτε το δουλεμα. παρτε το χαμπαρι οτι γινει στην περιοχη η κυβερνηση θα το κανει. αν θελει κατι να το καρπωθει ο Κασαπιδης θα πρεπει να προτεινει αυτος κατι δικο του και να το υλοποιησει η κυβερνηση. να πει θελω να κανω αυτο στην περιοχη και να γινει. τοτε και μονο τοτε θα το πουμε μπραβο. με ξενα κολυλβα δεν γινεται μνημοσυνο μαγκες και δεν τρωμε σανο εσεις του γραφειου σταματηστε

  • «με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, δεδομένα & προοπτικές, φαίνεται ότι προκρίνονται, περισσότερο, ως πιο κατάλληλες, εκτάσεις που βρίσκονται μεταξύ Πτολεμαίδας, Αμυνταίου & Φλώρινας»

    Ο λόγος πολύ απλός: εκεί υπάρχει εν λειτουργία σιδηροδρομική γραμμή, για την άμεση σύνδεση με τα λιμάνια Πειραιά & Θεσσαλονίκης και τις αγορές όλης της Ευρώπης.

  • Ας ειναι καλα οι κινεζοι που δινουν δουλεια στην ελλαδα,μας ζαλισατε με την δικαιη μεταβαση στην μεγαλυτερη ανεργια επι των ημερων σας δεξιουλιδες!ατιμουλικα!

  • Τους ξένους τους προσελκύουν τα υψηλά χρηματοδοτικά και φορολογικά κίνητρα που θα δοθούν στην περιοχή ενόψει απολιγνιτοποίησης. Η Περιφερεια και οι Δημοι θα πρέπει να τρέξουν για την δημιουργία υποδομών αν θέλουν να δεουν επενδύσεις στην περιοχή.

  • Ακόμη και ως σκέψη θα πρέπει να μας προβληματίσει… καθώς τέτοιες επενδύσεις συσχετίζονται με οδικούς άξονες και σιδηρόδρομο.
    Εμείς μπορούμε να τους λέμε να μεταφέρουν εμπορεύματα από την τρύπα της Κλεισούρας βέβαια….

  • Καλώς να έρθει. Αν όντως πραγματοποιηθεί, να μου πείτε παρακαλώ όλοι εσείς που γκρινιάζετε πότε ξανα είδατε επένδυση στην περιοχή που δημιουργεί τόσες πολλές άμεσες και μόνιμες θέσεις εργασίας.

  • 11=26 πονας πολυ με την τρυπα της κλεισουρας,χιΛια μπραβο στην περιφερειακη αρχη και για την ΣΗΡΑΓΓΑ και για τετοια προτζεκτ που θα φερουνε θεσεις εργασιας στον τοπο μας,αν εσυ κανεις αντιπολιτευση για την αντιπολιτευση εμεις ο κοσμος δεν θα σε ακολουθησουμε,βλεπουμε, κρινουμε χωρις παρωπιδες.Μακαρι να τρεξουν και αλλα τετοια ευχαριστα στην περιοχη μας.Για εσας που παντου βλεπετε φαντασματα,ΞΥΔΙ.

    • Τυφλωμένος από τοπικισμό και νιώθοντας ρίγος μόνο με την λέξη Κοζάνη, αναφωνεί “πετάξτε εκατομμύρια ευρώ” για μια τρύπα στο βουνό χωρίς τον υπόλοιπο δρόμο…..ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ

  • Γελάω…
    Ποιος ανόητος ιδιώτης θα επιβαρύνει το κοστολόγιό του με μεταφορικά από και προς Κοζάνη;
    Αν δεν γίνουν έργα υποδομής και δεν έλθουν κρατικές επενδύσεις, μην περιμένετε προκοπή.

    • κάποιος στον οποίο η κυβέρνηση θα δώσει γη και ύδωρ (ανταποδοτικά λέγονται αυτά) προκειμένω να καλύψει κάπως το απι της αυτοκτονίας της περιοχής μέσω της ΒΙΑΙΗΣ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

      • ενώ ξέρω γω, Ολλανδοί, Γερμανοί, Ελβετοί που δίνουν πολλά παραπάνω από γη και ύδωρ σε επιχειρήσεις δεν ξέρουν. Αλλά που να ξέρουν δεν έχουν ΣΠΑΡΤΑΚΟ και συναφή σωματεία για να τους μάθουν πως πρέπει να δουλεύει η εργατιά

        • Σοβαρά; Τι ακριβώς δίνουν; Έχεις αίσθηση πόσο αυστηρά είναι τα πράγματα για κάποια βιομηχανία στον ευρωπαϊκό βορρά; Και πόσο υψηλά φορολογουνται τα κέρδη; Ένα θέλουν: σταθερότητα
          Όσον αφορά τα συνδικαλιστικά , αυτά πέστα στο σωματείο εργαζομένων της VW πχ. Στους μεταλλουργός. Εκεί είναι ΔΥΝΑΜΗ

    • Με την επέκταση της προβλήτας στο λιμάνι Θεσσαλονίκης μια χαρά θα βρίσκονται τα εμπορεύματα σε απόσταση μιας ώρας και λίγων λεπτών μέχρι το λιμάνι οπότε αν κάποιος έχει κίνητρα λόγω απολιγνιτοποίησης θα το σκεφτεί γιατί όχι?

  • Καλώς να έρθουν οι Κινέζοι, όπως κάποτε λέγαμε καλωσόρισε το δολάριο. Γιατί ψάχνουν για έκταση, αφού υπάρχουν ατελείωτα τετραγωνικά χιλιόμετρα μέσα στα ορυχεία, με όλες τις υποδομές έτοιμες; Για ποιο λόγο πρέπει τα ορυχεία να γεμίσουν καθρεφτάκια κι όχι βιομηχανίες, που θα δίνουν χιλιάδες θέσεις εργασίας στην περιοχή;

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι