«Πράσινο φως» από Κομισιόν για το βόρειο τμήμα του Ε65

18 Ιανουαρίου 2021
15:08

Η τελική, επίσημη, θετική απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον Βόρειο Τμήμα του Ε65 έφτασε σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως ανακοινώθηκε.

Συγκεκριμένα, η DG COMP (η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενέκρινε, ως συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, το έργο υποδομής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου E65, που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, προϋπολογισμού 442 εκατομμύρια ευρώ, συνολικού μήκους 70,5 χλμ. και θα περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των λοιπών οδικών συνδέσεων.

Ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) κατασκευάζεται και είναι υπό τη διαχείριση του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Εχει ήδη κατασκευαστεί και λειτουργεί το κεντρικό τμήμα (Τρίκαλα – Ξυνιάδα) ενώ είναι υπό κατασκευή το νότιο τμήμα (Ξυνιάδα – Λαμία).

Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι «πολύ σημαντική εξέλιξη για τις υποδομές, γιατί, μετά από αλλεπάλληλες επαφές του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πήρε πλέον «το πράσινο φως», ένα έργο που είχε τεθεί σε αναστολή από το 2011 και ξεκινά οριστικά η κατασκευή του με χρονικό ορίζοντας υλοποίησης τα τρία έτη».

Η κατασκευή του Βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους ελληνικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το Νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή. Το έργο θα επιτρέπει την πλέον ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική κίνηση από την Αθήνα προς τη Δυτική Μακεδονία και τις αντίστοιχες συνδέσεις με την Ιταλία (μέσω του Λιμένος της Ηγουμενίτσας στην Αδριατική), τα Δυτικά Βαλκάνια, και μέσω εκείνων στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Το έργο θα έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ και θα ξεκινάει από τον κόμβο των Τρικάλων μέχρι την Εγνατία Οδό, με 2+2 λωρίδες και ΛΕΑ σε κάθε διεύθυνση.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής δήλωσε: «Ένα ακόμα μεγάλο έργο που το παραλάβαμε να καθυστερεί επί χρόνια, είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Συνεπείς στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας, με συστηματική εργασία εδώ και πολλούς μήνες και ουσιαστική συνεργασία με την ΕΕ, καταφέραμε να πάρουμε το πράσινο φως για να ξεκινήσει και το Βόρειο Τμήμα του Ε65. Συνεχίζουμε τη δουλειά χωρίς μεγάλα λόγια. Για έργα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη, επιλύουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν ολόκληρες περιοχές της χώρας και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Πηγή euro2day.gr/

16 σχόλια

  • Αποκλείεται να είναι αλήθεια.

    ΕΓΩ πιστεύω την Ζεμπελιάδου που έλεγε ότι αν γίνει η σήραγγα κλεισούρας ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ να ολοκληρωθεί ο Ε65

  • Σε ποιο σημείο της Εγνατίας θα κουμπώσει; γιατί όταν γινόταν συσκέψεις των περιφεριαρχων ο τότε δικό μας έτρεχε στα συνέδρια του κόμματος αντί στη συναντηση.

  • Ευτυχως που ο δημαρχος Γρεβενων και ο πρωην βουλευτης του ΠΑΣΟΚ κινηθηκαν τοτε και το κουμπωμα θα γινει προς την πλευρα των Γρεβενων κι οχι στο Μετσοβο.Φυσικα απο Κοζανη κανενα ενδιαφερον, γιατι μπορει καποιοι να μην το θελουν Το σωστο παντως θα ηταν να κουμπωσει στη διασταυρωση Καστοριας -ΑλβανιαςΣτο Μικροκαστρο.

  • Έχετε συνηθίσει όλοι και δεν προσέχετε ότι υπουργός της χώρας λέει ανοιχτά ότι πήρε το πράσινο φως για να κάνει έναν δρόμο. Δηλαδή δεν κυβερνούν αυτοί που ψηφίζουμε αλλά ο Γρηγόρης κι ο Σταμάτης.

    Όταν έχει κόκκινο σε λίγο να μη διαμαρτυρηθείτε και να περιμένετε.

  • Έχεις δίκιο, εκεί πρέπει να κλειδώσει ο δρόμος, οι Γιαννιώτες έχουν και την Ιόνια Οδό, όλα δικά τους τα θέλουν.

  • Ο τοπικισμός επιβάλλει, αγαπητοί σχολιαστές, οι Κοζανίτες να υποστηρίζουν κούμπωμα του Ε-65 στο Μικρόκαστρο «ως πιο σωστή λύση», οι Γρεβενιώτες στο Κηπουρειό, οι Ηπειρώτες στην Παναγιά.

    Πέρα από τις παραπάνω αποψάρες, υπάρχει και η Σωστή Λύση. Προκύπτει από τεχνικοοικονομική ανάλυση. Η Σωστή Λύση.

  • Οι μελέτες λένε , ότι λόγω εδάφους είναι να κλείσει ο δρόμος στην Δυτική Μακεδονία, οι Ηπειρώτες όμως τα θέλουν όλα δικά τους.

  • Ο ε65 υποτίθεται ότι θα τελείωνε το 2012. Επειδή ομως η “αριστεια” των σημερινών “αρίστων” απεδέχθη από τότε αχρηστία, το έργο βαλτωσε για χρόνια και μάλιστα για το βόρειο τμήμα χρειάστηκε να γίνει ξανά μελέτη και επαναχάραξη.

    Σύμφωνα με το “πρώτο θέμα”: Τον Μάιο του 2019, η Ελλάδα κοινοποίησε στην Επιτροπή το σχέδιό της να χορηγήσει δημόσια στήριξη ύψους 442 εκατ. ευρώ … (Επί ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή)

    Ο Κωστάκης ο Καραμανλής ο γ’ λοιπόν (της γνωστής συνομοταξίας των “αριστων») ας μην προσπαθεί να μας πείσει ότι έκανε και πολλά για τη συνέχιση του έργου. Άλλωστε αν δεν λεγόταν Καραμανλής, τι δουλειά θα εκανε σήμερα; Αυτή που θα εκσνε κι ο Κούλης αν δεν λεγόταν Μητσοτάκης!

  • Γεια σου ρε ζεμπιλιαδου με τις ασυναρτησιες σου,ευτυχως εισαι αντιπολιτευση,πηγες πονηρα να σταματησεις την σηραγγα της κλεισουρας βαζοντας ψευτοδιλημμα ο ε65 η η σηραγγα πονηρα σκεπτομενη,να ξερεις κυρια μου δεν ειναι ολα αντιπολιτευση,δεν ξεχναμε την κουτοπονηρια σου.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι