kozan.gr: Να τοποθετηθούν, ΣΗΜΕΡΑ, ξεκάθαρα & χωρίς καθυστερήσεις, όλοι οι βουλευτές της ΝΔ, στην Π.Ε. Κοζάνης, για το θέμα του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας, μετά τα στοιχεία που παρουσίασε ο Πρύτανης Θ. Θεοδουλίδης, ότι η ψήφιση του νέου νομοσχεδίου για τη «Βάση Εισαγωγής» θα επηρεάσει δραματικά τη σημερινή μορφή του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας

19 Ιανουαρίου 2021
09:53

Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας Θ. Θεοδουλίδης, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. Κοζάνης (όπως σας παρουσίασε αναλυτικά το kozan.grκλικ εδώ), αναφέρθηκε στις δραματικές επιπτώσεις που θα έχει στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας η ψήφιση του νέου νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας με το οποίο καθορίζεται «Βάση Εισαγωγής» στα Πανεπιστήμια: Όπως είπε, ειδικά για την πόλη της Κοζάνης, από τους 1717 φοιτητές που ονομαστικά εισάγονται θα καταλήξουμε σ’ ένα νούμερο 453. Η πόλη της Κοζάνης, μαζί με την πόλη των Γρεβενών, είναι αυτές που επηρεάζονται δραματικά. Πολύ μικρότερες απώλειες, ελάχιστες, θα έχουμε για τις πόλεις της Καστοριάς, της Φλώρινας και της Πτολεμαΐδας. 10 (εκ των οποίων τα 6 στην Κοζάνη) από τα συνολικά 22 τμήματά θα έχουν εξαιρετικά μικρό αριθμό εισακτέων, το οποίο σε βάθος χρόνου σημαίνει ότι  αυτά τα τμήματα θα γίνουν μη βιώσιμα κι ενδεχομένως να κλείσουν.

Επειδή το νομοσχέδιο έχει, ήδη, τεθεί σε διαβούλευση κι οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, οι βουλευτές της ΝΔ έχουν άποψη γι’ αυτό το πολύ σοβαρό θέμα; Είναι έτσι όπως τα λέει ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου ή έχουν άλλη άποψη; Αν συμφωνούν με τον Πρύτανη τι προτίθενται να πράξουν ώστε να αποτρέψουν αυτή την εξέλιξη; Όλη η τοπική κοινωνία αναμένει άμεσα τις απόψεις/προτάσεις τους.

kozan.gr

32 σχόλια

  • Να μην τοποθετηθούν καθόλου Αυτοί που θα έρθουν να είναι σοβαροί και άξιοι Φοιτητές με γραπτά κάτω της βάσης για να νοικιάζουν σπίτια δεν χρειάζονται

  • Λίγοι και καλοί πρύτανη. Έλεος. Αυτή η παρακμιακη κατάσταση με τον καθένα να προσπαθεί πότε ο καθηγητής θα τον βαρεθεί κ θα του βάλει 5 να φύγει έχει ρηξει το επίπεδο και στην αίθουσα και στο εκπαιδευτικό προσωπικό γιατί όλοι από τέτοιες σπουδές προέρχονται. Ψάχνουμε να βρούμε σε κάθε ειδικότητα γνώστες. Η κατάσταση πάτωσε. Φτάνει. Δεν έμεινε κρασί, μόνο νερό πλέον. Κι αυτή η κατάσταση μειώνει το επίπεδο σπουδών και των ικανών που δε βρίσκουν περιβάλλον ικανοποιητικό επιπέδου ούτε από φοιτητές κι ούτε από καθηγητές. Φτάνει.

    • ΌΤΑΝ όμως οι απόφοιτοι του πανεπιστημίου πηγαίνουν εξωτερικό μια χαρά αναγνωρίζεται το πτυχίο τους και βρίσκουν άμεσα δουλειά. Αυτό σημαίνει ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει αγορά

  • Ερώτηση προς τον κύριο θεοδουλιδη. Πρέπει πρώτα εσείς να ξεκαθάρισετε τι θέλετε και μετά να πάρουν θέση οι υπόλοιποι. Το ερώτημα ειναι:Τελικά θέλουμε ένα ποιοτικό και με αξία πανεπιστήμιο ή ένα πανεπιστήμιο όπου θα έρχονται οι τελευταίοι όλων; δεν το λέω ειρωνικά και απαξιωτικά για τους υποψήφιους φοιτητές. Θέλουμε ένα πανεπιστήμιο που να βγάζει επιστήμονες η να βγάζει λεφτά για την περιοχή;

  • Όσο για τα τμήματα που αναφέρετε ότι δημιουργήθηκαν, γνωρίζετε πολύ καλά ότι προτάθηκαν χωρίς ιδιαίτερες μελέτες και καθαρά για ψηφοθηρικους λόγους. Μόνοι σας σαν διοίκηση του πανεπιστημίου έπρεπε να προτείνετε ποια από αυτά είναι βιωσιμα και μπορούν να σταθούν στην περιοχή. Όταν ένα δέντρο έχει υπερβολική παραγωγή πρέπει να επιλέξεις ποιους καρπους θα κρατήσεις διαφορετικά το δέντρο δεν μπορεί να τους θρέψει όλους και στο τέλος θα τους χάσεις όλους.

  • Πεστε σε ποιο σοβαρο ευρωπαικο κρατος θα καλουνταν βουλευτες να επεμβουν για τις βασεις εισαγωγης στα πανεπιστημια!!!! Αυτο δειχνει την καταντια μας και γιατι η ελλαδα ειναι στην κατασταση που ειναι σημερα στην παιδεια. Θα τα ακουν ολα αυτα στο εξωτερικο και θα ξεκαρδιζονται!!!!

    • Τεμπελχανα το νομοσχεδιο η βουλη θα το ψηφισει. πρεπει να μαθουμε την θεση τους και αν συμφωνουν με ενα νομοσχεδιο που συρρικνωνει το πανεπιστημιο. επειδη σιγουρα εισαι κανενα τσιρακι βουλευτη που θελει να κρυγφτει και να μην παρει θεση μαθε οτι τα νομοσχεδια για την παιδεια τα ψηφιζουν βουλευτες. αν δεν το ξερεις δεν ειναι κακο παιξε με κανενα πλαυ στατιον αλλα ο βουλευτης θελει δεν θελει να παρει θεση να δουμε αν κανει πλατες στην κυβερνηση. αρκετα μας τιναξαν με την απολιγνιτοποιηση θα μας τιναξουν και με το πανεπιστημιο

      • Εισαι μεγαλος μαντης,το καταλαβες βρε!!! Να υποθεσω εισαι απο αυτους που υποστηριζουν οτι η παιδεια αναβαθμιζετε οταν δουλευουν τα σουβλατζιδικα,οι καφετεριες,και νοικιαζονται γκαρσονιερες,συνχαρητηρια!!!!! Ζητω ο συριζα δηλαδη!!!!

  • Επί της ουσίας δεν διαφωνώ με τους παραπάνω. Όμως ποιος μας λέει ότι αυτοί οι οποίοι δεν θα μπουν στις συγκεκριμενες σχολές και συγκεκριμμένα τμήματα, δεν βρουν “στέγη” στα ιδιωτικά κολέγια; Έπειτα μην ξεχνάμε ότι η βάση των σχολών διαμορφώνεται πολυπαραγοντικά με πρώτο παράγοντα την ζήτηση, η οποια δεν κρίνεται μόνο από το γνωστικό αντικείμενο αλλά και απο το αν είναι σε πόλη που γουστάρει τον καθένα. Για αυτό βλέπουμε το μαθηματικό Θεσ/νικης πχ να έχει τεράστια διαφορά σε βάση απο αυτή όπως της Αθήνας ή σε κάποιο νησί ή σε κάποια περιφρειακή πόλη. Και έτσι το μόνο που θα καταφέρουμε είναι αυτοί να εγγραφούν σε κολλέγιο……

    • Πέραν όλων των άλλων – όπως λες και εσύ – όσοι βρουν “στέγη” στα ιδιωτικά κολέγια, τουλάχιστον δεν θα “επιβαρύνουν” τους έλληνες φορολογούμενους.

      • Θα επιβαρύνουν τις θέσεις εργασίας έναντι όσων δεν έχουν να πληρώσουν κολέγια. Οπότε οι έχοντες θα ριυν δουλειά κ οι μη έχοντες στον κεαδα

  • Kozan, που εσύ ουσιαστικά θέτεις τα ερωτήματα…απο ότι βλέπεις από τα σχόλια η τοπική κοινωνία θέλει σοβαρούς και άξιους (χωρίς να υποβαθμίζω σε καμία περίπτωση κανένα παιδί και γω τρία παιδιά έχω) επιστήμονες, δε θέλει γεμάτες γκαρσονιέρες και καφέ…

    • ολοι θελουν σοβαρους και αξιους επιστημονες και το ενα δεν αναιρει το αλλο. το κοπλπακι οτι αν ισχυει το ενα δεν μπορει να ισχυει το αλλο ειναι αλλοθι για αυτους που αναζητουν ευκολες λυσεις και εχουν μαθει ενα κλασικο ποιηματακι για γκαρσονιερες και σουβλακια. ας μειωθούν τα τμήματα αλλα οχι οι εισακτεοι. ας καταργηθουν αχρηστα τμηματα αλλα ας δημιουργηθουν καινουρια και καινοτομα. αρα μην λες οτι οτι το ποιοτικο απαραιτητα πρεπει να λειτουργησει εις βαρος του ποσοστικου. μπορουν να συνυπαρχουν και τα δυο αρμονικα φτανει να γινουν οι σωστες κινησεις

      • Το ποιοτικό δυναμικό αγαπητέ συνομιλητή έχει φύγει στο εξωτερικό. Την τελευταία 10ετια έχουν φύγει 500.000 νέοι της πιο παραγωγικής ηλικιακής ομάδας της χώρας, 25-40 ετών όλοι με ανώτερες σπουδές για μια καλύτερη ζωή και κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι υπόλοιποι, αυτοί που θες εσύ να εισάγονται με την βάση του 10 και πιο κάτω βολοδερνουν δυστυχώς δεξιά και αριστερά για ένα μεροκάματο γιατί και ενδιαφέρον δεν έχουν να το κυνηγήσουν αυτό που σπούδασαν, άλλα και δεν υπάρχουν αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Μη βιάζεσαι λοιπόν να βγάζεις συμπεράσματα

    • ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΟΥΝ ΑΞΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
      ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ 9 ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΑΙ ΕΞΙΣΩΝΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΕΥΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ!

      ΡΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ; ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΜΟΤΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ ΕΙΝΑΙ!
      ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
      ΑΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΟ ΘΕΜΑ
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΩΡΦΟΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

      • Θα μορφώνονται πιστεύεις; στο κολλεγιο όπως λες δεν μπορεί να γίνει αιώνιος φοιτητής, μην έχετε αυταπάτες,ψάξτε το λίγο, αν κόπεις σε τρία μαθήματα χάνεις όλη τη χρονιά και φτου και από την αρχή αν έχει πολλά λεφτά ο μπαμπάς θα ξαναπληρώσει όταν είναι άξιο όμως το παιδί γιατί ήταν άτυχο στην πανελλήνιες (γιατί το έχουμε δει κατά κόρον αυτό) θα συνεχίσει και θα πάει πολύ πιο μπροστά από τι στο δημόσιο

  • Δυστυχώς ο κόσμος στέκεται μόνο σε καφέδες και γκαρσενιέρες για να κρίνει τη λειτουργια ή μη πανεπιστημιακών τμημάτων.

    Καθηκον των ακαδημαικών θα ήταν να διακυρήξουν τα πλεονεκτήματα λειτουργίας του πανεπιστημιο στη Δυτική Μακεδονια.

    πχ Πολλοι απόφοιτοι της περιοχής μπορούν να απασχοληθούν στον τοπο τους σε ερευνητικά προγραμμάτα κτλ.

  • ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ
    ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΥΤΑ ΑΜΙΑΝΤΟΥ ΣΤΑ ΠΡΩΗΝ ΜΑΒΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΕΙΝΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ

  • ΕΙΝΑΙ καταντια για ΤΗΝ παιδεια και για τον τοπο μας να θελουμε να εχουμε φοιτητες πελατες- καταναλωτες που μπορει να σπουδαζουν οικονομικα και να μην ξερουν την προπαιδεια.Καλυτερα να γινουν τμηματα του πανεπιστημιου πρωην τει τεχνικες σχολες.

  • φωτιά τα κομματικά γραφεία με τους βολεμένους, που είναι οι μακεδονομάχοι, ακόμη περιμένουμε να πάρουν πίσω το όνομα. Ο μισθός τους στην Αθήνα και η κομματική γραμμή και οι βολεμένοι που τους υποστηρίζουν

  • χεχεχε υποστηρίξτε τους βολευτές σας, σε λίγο κρανίου τόπος η δυτική μακεδονία, όσο και να τους υποστηρίζετε οι κοζανίτες θα το νιώσουν στο πετσί τους

  • Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης ως σύνολο δημιουργεί μια κατάσταση που είναι πολύ πιο δυσκολη για όσους φοιτητές και μαθητές δεν έχουν . Γιατί δεν ρωτάμε “ποιος δημιουργεί τους μαθητές του3 και του 4;” , ή “γιατί το σχολείο σμρ γίνεται πιο ακριβό για τους γονείς και μια σκέτη παπαγαλία για τους μαθητές;” Και τέλος “ποιον ωφελεί να υπάρχουν δεκάδες κατηγορίες πτυχίων ανά ειδικότητα, προφανώς με το ανάλογο κόστος (βλέπε Πανεπιστήμια και πρώην ΤΕΙ, ΙΕΚ-ΚΟΛΕΓΙΑ και Πανεπιστήμια κτλ)

    • Οι μαθητές του 3 και 4 δημιουργούνται από αυτούς που δημιουργούν και τους μαθητές του 19 και 20. Ο καθένας να φροντίσουμε τα παιδιά μας να είναι του 19 και 20. Και μην πεις για φροντιστήρια και χρήμα γιατί γνωρίζω γονείς με μεγάλη οικονομική άνεση και τα παιδιά τους είναι του τρία και τέσσερα. Όπως και γονείς πάμπτωχος με τα παιδιά τους να τελειώνουν γιατροί.

  • Να τοποθετηθούν για ποιό λόγο;

    Επιτυχία για την παιδεία και την ποιότητα των πανεπιστημίων μας θα είναι η κατάργηση της πλειοψηφίας των περιφερειακών πανεπιστημίων και η ενίσχυση των ιδρυμάτων των μεγάλων πόλεων.
    Με την εξοικονόμηση πόρων, θα μπορέσουν να δημιουργηθούν δομές όπως εστίες για την μείωση της οικονμικής επιβάρυνσης των φοιτητών προερχομένων από την επαρχία.

  • Σιγά να μην τοποθετειθούν και αν μιλήσουν τι θα γίνει ποιός θα τους ακούσει αφού η Αθήνα τους έχει γραμμένους όλους ,ο Παπαδόπουλος μας έλεγε ότι δεν θα γίνουν τα διόδια και έγιναν και μάλιστα διορίστηκαν οι υπάλληλοι νύχτα, τα εργοστάσια κλειδονιά, ο στρατός λιγόστεψε , δουλειές δεν υπάρχουν και ο πληθυσμός της Κοζάνης μειώθηκε διότι άρχισε είδη να φεύγει κόσμος από την πόλη …..τι να μας πουν τα παλικάρια

  • Για ποιο λόγο πρέπει να τοποθετηθούν οι βουλευτές? Ποια είναι η θέση της διοικησης του Πανεπιστημίου? Πραγματικά υποστηρίζουν ότι τα μισά τμήματα μπορούν και πρέπει να δέχονται κόσμο όχι απλά κάτω από το 10 αλλά κάτω από το 5? Ποια είναι η άποψή τους περί ποιότητας? Για ποιο λόγο ξεσηκώνουν τον κόσμο χωρίς να έχουν κάνει καμμία προεργασία και συνεννόηση με το Υπουργείο? Είναι λογικό να λέμε ότι παιδιά από όλη την Ελλάδα να έρχονται σε Τμήματα π.χ. Γρεβενών με 0 Καθηγητές και κανένα μέλλον, ή είναι αποδεκτό να υπάρχουν Τμήματα στην Κοζάνη με 400 εισακτέους? Μήπως τελικά το Πανεπιστήμιο ενδιαφέρεται μόνο για τις γκαρσονιέρες και την πελατεία?

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι