Είμαι ο τελευταίος που θα υποστήριζα ότι ο κ. Κουκουλόπουλος φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τα δεινά που έχουν βρει τον τόπο μας. Και αυτό γιατί γνωρίζω μάλλον καλύτερα από πολλούς, πώς είναι να γίνεσαι δέκτης ενορχηστρωμένων επιθέσεων, αλλά και παραλογισμών, όπως το βίωσα στην διάρκεια της ενασχόλησής μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση .
Ο κ. Κουκουλόπουλος σε ανάρτησή του στις 15/1/2021 με χαρακτηρίζει «οικολόγο κατ’ όνομα», σε σχόλιό του δε αναφέρεται στην «τεράστια ζημιά που έκανα στον τόπο». Είναι η ίδια ρητορική που ακολουθεί και η παράταξη που δημιούργησε στον Δήμο Κοζάνης.
Και φυσικά δεν έχω καμιά απαίτηση να τύχω συμπεριφοράς, ανάλογης με αυτήν που επέδειξα εγώ απέναντι στους προκατόχους μου, δηλαδή να αναγνωρίζω δημόσια όσα σημαντικά για τον τόπο έχουν κάνει, αλλά προφανώς και να επισημαίνω τα κακώς κείμενα, ως Δήμαρχος από το 2014-2019 και ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης από το 2019 μέχρι και σήμερα.
Στο διά ταύτα
Θα ξεκινήσω από το δήθεν ‘χονδροειδές ψεύδος’, όπως καταγράφει ο πρώην Δήμαρχος και Υπουργός.
Η απόφαση για το γκρέμισμα των γεφυρών λήφθηκε κατά την περίοδο της συγκυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου (όπου ο κ. Κουκουλόπουλος ήταν Βουλευτής της πλειοψηφίας και Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ) και την ευθύνη είχε ο τότε Υφυπουργός Μεταφορών κ. Παπαδόπουλος, ο οποίος παρευρέθηκε στην διαδικασία κατεδάφισης στις 14/5/2015! Καταγράφω ξανά την απόφαση 284/14 του περιφερειακού συμβουλίου Δυτ. Μακεδονίας προς απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού (ΑΔΑ: ΩΔΧΨ7ΛΨ-ΚΜΥ).
Εξάλλου τότε ο κ. Κουκουλόπουλος δεν εξέφρασε δημοσίως καμιά διαφωνία με το γκρέμισμα των γεφυρών!
Στην ανάρτηση του στις 15/1/2021 ο κ. Κουκουλόπουλος γράφει: «Μέχρι το Γενάρη του 2015, που παρακολουθούσα από πολύ κοντά ως βουλευτής την εξέλιξη του έργου, ο ΟΣΕ είχε προχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την ωρίμανσή του, εξ ου και η ένταξή του στο ΕΣΠΑ.».
Όμως το ότι το έργο εντάχθηκε στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών 2014-2025 (ΣΠΕΜ) είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από την ένταξή του στο ΕΣΠΑ.
Ο κ. Κουκουλόπουλος στοχεύοντας προφανώς στις εντυπώσεις, αγνοεί σκοπίμως αυτήν την πολύ ουσιαστική διαφορά!
Και βέβαια, ουδεμία απάντηση στην παρατήρηση ότι η Ε.Δ.Α. Μεταφορών το 2013 απέρριψε την χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης μελετών του έργου, καθώς, σύμφωνα με απάντηση του τότε αρμόδιου Υφυπουργού κ. Παπαδόπουλου σε κοινοβουλευτική ερώτηση (αριθ. Πρωτ: Β2355/9-1-2014), «αξιολόγησε ότι είχαν υψηλή επισφάλεια τόσο ως προς το χρονοδιάγραμμα ανάθεσης των αντίστοιχων μελετών, όσο και ως προς το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους, τα επικαλούμενα στοιχεία σκοπιμότητας έχρηζαν αναθεώρησης και διαπιστώθηκε ότι οι προτάσεις είχαν τεχνικές ελλείψεις»
Σχετικά με την ύπαρξη περιβαλλοντικών όρων της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνη – Καλαμπάκα, αποσιωπάται από τον πρώην Υπουργό κ. Κουκουλόπουλο πως αυτές προϋπήρχαν του 2010 για το κομμάτι Δήμητρα – Σιάτιστα. Ενώ το κομμάτι Κοζάνη – Σιάτιστα δεν είχε εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους, καθώς ήταν σε όλους γνωστή εδώ και πολλά χρόνια η διαφορετική προσέγγιση του ΟΣΕ σχετικά με την παράκαμψη της Κοζάνης.
Αξίζει όμως να υπενθυμίσουμε πώς, επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ στις 31 Ιανουαρίου 2011 κόπηκε η μοναδική σιδηροδρομική σύνδεση της περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας, η γραμμή Φλώρινα – Έδεσσα, μαζί με πολλές άλλες γραμμές του δικτύου. Η παραπάνω γραμμή επαναλειτούργησε τον ΟΚΤ του 2012 έπειτα από έντονες κινητοποιήσεις των κατοίκων της Φλώρινας και την παράλληλη στήριξη της ΔΕΗ.
Όσον αφορά στην αναδρομή του κ. Κουκουλόπουλου στο παρελθόν, θα κατανοούσα την επιλογή του να αποφύγει την συζήτηση, αν δεν το έκανε κατά το δοκούν. Προφανώς έχουμε διαφορετική άποψη για τον ποιον θα δικαιώσει αυτή η αναδρομή.
Και βέβαια τα άτομα του οικολογικού χώρου στην περιοχή μας για ένα πράγμα μπορεί να «κατηγορηθούν»: Για την διαχρονική σταθερότητα των απόψεών τους, ακόμα και όταν φάνταζαν αιρετικές! Η ιστορία θα κρίνει.
Τέλος, ο κ. Κουκουλόπουλος αναπαράγει με ευκολία, την άποψη ότι για τα δεινά του τόπου φταίνε πάντα κάποιοι άλλοι και όχι οι πολιτικές δυνάμεις που διοίκησαν τον τόπο, την περιοχή, αλλά και τον Δήμο Κοζάνης τα τελευταία 30 χρόνια. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να είναι βολική για τον κ. Κουκουλόπουλο, αλλά αδυνατεί να ερμηνεύσει ορθά την βαθιά υπαρξιακή, τοπική αλλά και εθνική, οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική κρίση.
“Αυτή η προσέγγιση μπορεί να είναι βολική για τον κ. Κουκουλόπουλο, αλλά αδυνατεί να ερμηνεύσει ορθά την βαθιά υπαρξιακή, τοπική αλλά και εθνική, οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική κρίση.”
βολική ξεβολική η προσέγγιση, παραμένει αυτή τη στιγμή μακράν ο ικανότερος στην ερμηνεία ακριβώς του πολυδιάστατου της περιβαλλοντικής κρισης μπορεί λόγω καλύτερου υποβάθρου
κατά τ άλλα φαντάζομαι αμφότεροι φαίνεται να έχετε άπλετο χρόνο στη διάθεση σας, είναι αστείο ας πούμε να διαβάζουμε κλάψες
Μακράν κιόλας…! Για αυτό φίλε μου καταλήξαμε τελευταίαι και καταιδρωμένοι, για τι έχουμε πολλούς μακράν σε αυτή την πόλη #πασοκ_σώσε_μας
Ότι και να πεις ότι και να γράψεις ΔΥΣΤΥΧΏΣ και ο ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ & ο ΠΑΠΑΔΌΠΟΥΛΟΣ είναι του ΔΟΓΜΑΤΟΣ , για ολα φταιν οι ΑΛΛΟΙ και όχι αυτοί που διοίκησαν αυτό τον τόπο εδώ και40χρονια… με τα ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ…ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΛΙΡΗΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ…
μπράβο ,απάνωτου,φάτον …..σταυτιά….μιά κιόξου και μετά ήρθε η άνοιξη………
Ακριβώς Λευτέρη , δεν έχουν μνήμη χρυσόψαρου .
Για αυτό και είσαι αντιπολίτευση πλέον . Όσο για τον κύριο Κουκουλόπουλο, τον οποίο ποτέ δεν ψήφισα το ομολογώ , ούτε στο μικρό του δακτυλακι δεν το φτάνεις . Οι συγκρίσεις μεταξύ σας είναι απλά ανύπαρκτες . Συγκυρίες του “Δεν πληρώνω ” , του ” λεφτά υπάρχουν ” και ότι τρέλλα έλεγε ο καθένας εκείνη την δύσκολη εποχή για εμάς τους απλούς κοινούς πολίτες. Έτσι ξεφυτρώσατε “εσείς ” και πολλοί άλλοι. Αν μπορούμε να χρεώσουμε στον κύριο Κουκουλόπουλο κάτι μπορώ να σας πω πιο είναι , ότι άφησε κάτι τύπους σας εσάς να βγουν στην επιφάνεια …
Μόλις δικαιώνεις όλα όσα γράφει. Αλαζονεία φουλ, ιδιοκτησιακή αντίληψη της εξουσίας, όλοι οι άλλοι περαστικοι και ανευ δικαίωματος να βγουν στην επιφάνεια.
Και ο Ιωαννίδης που κολλά με τα δεν πληρώνω και λεφτά υπάρχουν;
Είσαι ότι να.νσ.να
Τραγέλαφος και υποκρισία.
Και μόνο που εμπλέκεται το γκρέμισμα των επικίνδυνων για την κυκλοφορία γεφυρών του ΟΣΕ, που «παρεμπίπτοντος» δεν εξυπηρετούσαν πλέων τίποτα, διότι η σιδηροδρομική σύνδεση Αμύνταιο Κοζάνη είχε κριθή ασύμφορη και διακόπηκε, πολλή πριν η ΔΕΗ την «Καταργήσει» τελείως, με ένα όντος οραματικό έργο, αλλά καθόλου « ώριμο» όπως θέλει να μας το παρουσιάσει ο κύριος υπουργός, δείχνει το μέγεθος της προχειρότητας, της πολιτικής σκοπιμότητας, και του ναρκισσισμού.
Διότι και μόνο η σκέψη ότι ένα τόσο μεγάλο έργο εξαρτάτε από δυο απαρχαιωμένες γέφυρες που συν της άλλης είναι και επικίνδυνες δηλώνει προχειρότητα για να μην πω τίποτα άλλο.
Αλλά ακόμα και αν το επιχείρημα για το γκρέμισμα των γεφυρών, χρησιμοποιείτε για να αναδειχτεί ότι αυτοί που πήραν αυτήν την απόφαση έχουν «αντισιδηροδρομική» αντίληψη δείχνει λαϊκίστικη λογική, και «καυγά περί του όνου σκιάς».
Και τέλος τέλος ας μας δήξει κάποιος φορέας πολιτικός αυτόδιοικητικός, παράγοντας του τοπου, την διαφωνία του στην απόφαση της απομάκρυνσης των γεφυρών.
Ερώτημα:
Υποστηρίζει κανένας σήμερα ότι ο δήμος Κοζάνης πρέπει να φανεί συνεπείς απέναντι στον ΟΣΕ και να κατασκευάσει τις γέφυρες για γραμμή που δεν υπάρχει;;
Ποια αντιπολιτευση? Kαι η αντιπολιτευση τον σχολασε ??
Μου αρέσει που συγκρίνει τον εαυτό του με τον Κουκουλοπουλο. Ακόμα πανω στο καλαμι ειναι!!!
Παιδιά εκεί στο πασοκ λίγο σεμνότερα
αν άρχισες κ εσύ τις κλάψες Λευτέρη, το έχουμε χαμένο.
άκου ενορχηστρωμένες επιθέσεις, ποιος είσαι ρε μεγάλε
Ήταν ο δήμαρχος κοζάνης που άλλαξε μια διοίκηση 30 χρόνων
5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΡΑΣ ΚΙ ΕΣΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΡΓΟ.
Αν του Ιωαννίδη ήταν καταστροφικό αυτό που ζούμε τώρα πως θα το χαρακτήριζες;
Επειδη παρακολουθώ τα κοινά της περιοχής αν και απο την Εορδαια αυτα που εχω να πω οτι στις αρχες των εκλογων την προηγούμενη 4ετία ελεγα οτι ο Ιωαννίδης ηταν σπόντα των εκλογων επειδη μαθαμε στο αυτονοητο του δικομματισμού κ οτι απλα βγηκε, παρακολουθωντας τον ομως ηταν απο τους Δημαρχους που ηταν αυτο που επρεπε για την εποχη τις ιδεες κ τα εργα κ θεωρω αν ηταν οι εποχες εκεινες σε χρημα οπως του κουκουλοπουλου η κοζανη θα ηταν ανωτερη απο φημισμενους δημους του τωρα. Οσον αφορα την πολη μου εχει μεινει στα συλλαλητήρια και σε ξεπερασμενες ιδεες για να μην πω μονο λογια κ κουρεμα χορτων.
τραβα ρε καλιαριωτη.. ιχχχααα..
Μας κούρασες Ιωαννίδη απάντηση και ξανά απάντηση .Ξέχνα το δημαρχείο τα λαχεία μια φορά πιάνονται
Ξέρεις ότι έχει πει από πέρυσι οτι δεν θα είναι ξανά υποψήφιος ε;
Για την ουσία του θέματος όμως…. κουβέντα…
Κάτι τέτοιοι χειροκροτητές του κατεστημένου μας έφεραν εδώ που είμαστε…. και που’σε ακόμα
Όλοι εσείς ο ΠΑΣΟΚΟΙ μην ξεχάσετε ότι είστε πλέον πάτος , και φταίνε οι μεγάλοιδες που ποτέ δεν γίναν πράξη…. ΑΛΛΆ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ…και δεν έχω καταλάβει μερικούς από σας… γιατί είναι τεράστιο ς ο ΠΑΡΗΣ…???? Πέστε μας το….ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ…????Στις προσλήψεις…??? στα ρουσφέτια…??? στον Περιφερειακό Κοζάνης…???!!!!Στο αεροδρόμιο..??? ΠΟΥ…????
Α ρε Παρί είσαι μεγάλος μάστορας…το χαψα αυτό με τις ηλεκτρικές σκάλες θαρσα υπάρχουν και δεν τις είδα…
Αντε παλι γενικοτητες χωρις τεκμηριωση απο τη χειροτερη δημοτικη αρχη που περασε ποτε
Τη σημερινή λες και εσύ ε; Έχεις μεγάλο δίκιο