Από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ενημερώθηκαν για μια ακόμη φορά οι εκπαιδευτικοί για Υπουργική απόφαση που αυθαίρετα αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των νηπιαγωγείων.
Ακόμη μια απόδειξη της έλλειψης σεβασμού και στήριξης στον εκπαιδευτικό του Δημόσιου σχολείου, που αγωνίζεται καθημερινά δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, να κρατήσει ζωντανή την εκπαίδευση των παιδιών.
Οι εκπαιδευτικοί λόγω της επιστημονικής αλλά και της επαγγελματικής τους ιδιότητας, ως γνώστες της σχολικής πραγματικότητας, έχουν κάθε δικαίωμα, να συμμετέχουν και να έχουν άποψη ως ισότιμα μέλη, με όλους τους άλλους εμπλεκόμενους, σε διαδικασίες εκπαιδευτικών αλλαγών.
Με ποια λογική αυξάνεται το διδακτικό ωράριο κουρελιάζοντας για ακόμη μια φορά το Π.Δ.79, χωρίς καμία αιτιολογία; Στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία-δημοτικά, που θα έχουν την ίδια ώρα αποχώρησης με ποιο τρόπο θα υπάρξει ασφάλεια και αποστάσεις, όταν θα υπάρξει μεγαλύτερος συγχρωτισμός;
Διεκδικούμε:
-
Μείωση του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους, όπως γίνεται σε όλη την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή προσμέτρηση των επιπλέον διδακτικών ωρών ως υπερωρίες. Το ωράριο των νηπιαγωγών είναι θεσμοθετημένο με Υπουργική Απόφαση 127187/Ε1/2016 – ΦΕΚ 2524/Β/16-8-2016
-
Κάλυψη με προσωπικό καθαριότητας σε όλο το ωράριο λειτουργίας του νηπιαγωγείου.
-
Προγραμματισμός και εξεύρεση λύσης για τα σοβαρά κτιριακά προβλήματα των νηπιαγωγείων. Καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης.
-
Μείωση της αναλογίας του αριθμού των παιδιών ανά νηπιαγωγό σε 15 ή πρόβλεψη δεύτερου νηπιαγωγού στο τμήμα
Για τον σκοπό αυτό ο Σύλλογός μας καλεί, ως πρώτη απάντηση, τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες σε παράσταση διαμαρτυρίας (τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα) στη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης τη Δευτέρα 25/1/2021 και ώρα 13:30 με κήρυξη 3ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας της Δ.Ο.Ε. (τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού ή τις 3 πρώτες του απογευματινού προγράμματος).
Καθίσται και δουλέψτε και αφήστε τις στάσεις εργασίας τον μισό χρόνο καθεσται θέλετε και υπερωρίες αρκετά οταν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι αγωνίζονται για το μεροκάματο με απλήρωτος εργασιες
τα θεματα γενικα των εκπαιδευτικων δεν ειναι κατι που πρεπει να το παιρνεις αψηφιστα. παιδια εξαρτωνται, όχι τσουβαλια. δεν πρεπει ο κάθε ακυρος να πεταει την εμπαθεια του ή ότι κομπλεξ κουβαλαει
είναι αλήθεια ότι οσο περνουν τα χρονια τοσο μεγαλωνει το ηλικιακο χασμα αναμεσα στον δασκαλο και στα παιδια, οσες προσπαθειες και να κανει ο δασκαλος. αρα μετα γινεται ο «γερος ή η γρια» και μονο αυτό αρκει να απομακρυνει τα παιδια.
γνωμη μου ειναι οτι μετα απο καποια ηλικια ο δασκαλος θα πρεπει να μετακινειται σε αλλες υπηρεσιες που να θελουν διοικητικο προσωπικο (εδώ ψαχνουν σαν τρελοι προσωπικο να βγαζει συνταξεις, γραμματα ξερουν, καντους μια καλη επιμορφωση-εξασκηση και βαλτους να βγαζουν γραφοδουλεια που εχει αφθονη το δημοσιο και θελει καποιον που να ξερει γραμματα για να την βγαλει (όχι όπως τωρα με τους κομματικα διορισμενους αγραμματους που δεν μπορουν να βγαλουν τιποτα και όλα μενουν πισω)
και επισης και για το παιδαγωγικο κομματι της υποθεσης, να μπαινει νέο αιμα μεσα, να ερχεται σε καλυτερη επικοινωνια με τα παιδια, με νεες μεθοδους, με πιο πολύ ορεξη. ο μεγαλος βαραινει, κακα τα ψεματα
γνωμη μου, τελοσπαντων, αλλα σιγουρα όχι με εμπαθειες και κραυγες
Καλά σας λέει ο ανώνυμος, θα πρεπε να καταλαβαίνετε ότι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν έκτακτα μέτρα. Προσαρμοστείτε όπως προσπαθούν να κάνουν όλοι.
BBC Γιατί όλοι εσείς δεν γίνατε δάσκαλοι να καααααθεστεεεεε
Ξέρεις πόσοι εκπαιδευτικό είναι άνεργοι και δουλεύουν για 400 ευρώ τον μηνα;
Δέκα (10′) λεπτά διαφορά στο ωράριο. Δέκα. Και κάποιοι εργασιομανείς συνδικαλιστές το αναγάγουν σε μείζον θέμα. Και προσοχή. Μιλάμε για ωράρια εργαζομένων “ημιαπασχόλησης”. Γι’ αυτό έχουν απομονωθεί από την κοινωνία και ζουν στο δικό τους μικρόκοσμο και μιζέρια. Δυστυχώς.
Το Υπουργείο έκρινε ότι το βασικό πρόβλημα λειτουργίας του Νηπιαγωγείου ήταν το ωράριο λειτουργίας του και απαιτούνταν επιπλέον 10 λεπτά; Και αποφάσισε να το υλοποιήσει στα μέσα του Γενάρη; Τόσο σοβαρό σχεδιασμό και προγραμματισμό επιδεικνύει; Βασίζεται σε κάποια μελέτη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής;
Δε με ενδιαφέρει αν έχουν δίκιο ή όχι.
Χαίρομαι όμως όταν ακούω πως κάποιοι αντιδρούν σ’αυτόν τον πρωτόγνωρο αυταρχισμό του “υπουργείου Κεραμέως”.
10 λεπτά! απίστευτο! Μα ποιοί θα κανουν διαδήλωση για δεκαλεπτά?