kozan.gr: Υπάλληλος της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης καταγγέλλει εργασιακό bullying από την προϊσταμένη της (Βίντεο)

2 Μαρτίου 2021
13:54

 

Η κα. Μανεδάκη, υπάλληλος της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης καταγγέλλει εργασιακό bullying από την προϊσταμένη της. Δείτε τα όσα λέει στην κάμερα:

 

Διαβάστε τις καταγγελίες κι άλλου εργαζομένου

34 σχόλια

  • Δεν ξέρω αν είναι νόμιμη αυτή η μορφή καταγγελίας από υπάλληλο… μάλλον το θέμα θα έχει και συνέχεια… Ουε κι αλίμονο αν κάθε υπάλληλος που δέχεται παρατηρήσεις από προϊστάμενο έβγαινε στα κανάλια να διαμαρτυρηθούν. Για αυτό υπάρχουν τα σωματεία και η ιεραρχία …

      • Ακόμη και να έκανε κάτι η υπάλληλος δεν δικαιολογείται κανένας προϊστάμενος ή διευθυντής να τον προσβάλλει ή να μειώνει την προσωπικότητα του εργαζόμενου. Διορθώνεις την πράξη, την συμπεριφορά ως προϊστάμενος. Υπάρχουν κανόνες λειτουργίας και πειθαρχικά για “τιμωρία” Δεν δικός σου δούλος, ο υπάλληλος

      • τα λέει όλα η ίδια η καταγγέλλουσα.

        η προϊστάμενη την πέρασε πειθαρχικο για άρνηση εργασία (στο δημόσιο να φτάσεις σε σημείο να πας ενα υπάλληλο πειθαρχικο μάλλον πρέπει να ήταν και η κυρία πολύ αρνητική) και μετα φώναξε τα κανάλια

    • η νόμιμη μπορεί να μην είναι αλλά είναι η πλέον έσχατη λύση η δημοσιοποίηση ενός γεγονότος όταν οι υπόλοιπες αρχές αδυνατούν να κάνουν το οτιδήποτε. Γιατί πιστεύω πως υπήρξε επικοινωνία να λυθεί το ζήτημα κάτι που δε συνέβη και φτάσαμε εδώ.
      Να μιλάτε λοιπόν, γενικά στη ζωή σας. Διαφορές και αντιπαλότητες υπάρχουν πάντα αλλά σε λογικά πλαίσια με την ψυχική και σωματική υγεία δεν παίζει κανείς !

      • Μόνο το Kozan μπορεί να μας πει αν η κυρία προσπάθησε να βρει λύση στο πρόβλημα της και αν δεν την άκουσαν αυτοί που τους είπε για το θέμα…
        Αλλά δεν κατάλαβα και πολλά για το εργασιακό bullying που καταγγέλει ότι δέχθηκε…

  • Από οτι λένε οι υπάλληλοι έχει ενημερωθεί και το σωματείο και ο δήμος και προφανώς δεν έκαναν τίποτα..

  • Αγαπητό Kozan η κυρία σας κάλεσε για να καταγγείλει την προϊσταμένη της, εσείς διασταύρωσατε αυτά που λεει με πληροφορίες από τους συναδέλφους της ή αναρτήσαμε μόνο την άποψη της;
    Επειδη σας παρακολουθώ καθημερινά και δεν κατάλαβα τον σκοπό της συγκεκριμένης ανάρτησης, Θα ήθελα ένα σχόλιο για τον τρόπο που χειριστήκαμε την ανάρτηση.

  • Ποια διαδικασία δικαιολογεί δημόσιο υπάλληλο να καταγγείλει συμπεριφορά προϊσταμένου στα μαζικά μέσα ενημέρωσης ή και το αντίθετο; Υπάρχουν διαδικασίες οι οποίες αν δεν οδηγήσουν σε λύση οδηγούμαστε σε διοικητικά δικαστήρια ή στο πειθαρχικό! Περιμένω τον πρώτο διευθυντή που θα καταγγείλει συμπεριφορά υπαλλήλου στους δημοσιογράφους!

  • Συγνώμη, αλλά η προβλεπόμενη διαδικασία γι αυτές τις περιπτώσεις, είναι να καλείς τα τοπικά κανάλια για να διαμαρτυρηθείς;

  • Αν κατάλαβα από τα σχόλια κάποιων κακώς το δημοσιοποίησαν το πρόβλημα. Αν το έκαναν σε εσάς και δεν σας άκουγε κανείς προφανώς θα κάνατε τουμπεκί. Δικαίωμά σας. Αλλά πάει πολύ να κρίνεται τους άλλους

  • Καλά είμαστε σοβαροί;
    Φώναξε τα ΜΜΕ για να καταγγείλει τη συμπεριφορά της Διευθύντριας;;;;
    Και δίκιο να έχει (αν έχει(;)) το έχει χάσει…

  • Η αναφορά από υφιστάμενο για προϊστάμενό του, προς το σώμα επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, δεν εξετάζεται καν. Μπαίνει αρχείο. Μόνο από ανώτερο ιεραρχικά προς κατώτερο νοείται αναφορά.

  • Η κυρία απ ότι κατάλαβα βγηκε να, μιλήσει γιατί η προϊσταμένη την στέλνει στο Πειθαρχικό!

  • Συνήθως οι προιστάμενοι στο δημόσιο είναι κατ όνομα. Τωρα και αυτοί που κάναν καμιά παρατήρηση θα σταματήσουν. πήγαμε στο άλλο άκρο δεν θα τολμάει κανένας να κάνει παρατήρηση σε υπάλληλο.

  • Υπάρχουν διαδικασίες να βρεις το δίκιο σου!Αλίμονο αν οι υπάλληλοι βγαίνουν στα κανάλια όταν έχουν κάποιο θέμα!Τηλεδικαστήρια παντού. Αυτή είναι η ελληνική κοινωνία!

  • Αφού όλοι κρίνονται σωστοί και δίκαιοι, στην χώρα αυτοί που εύκολα βρίσκεις το δίκιο σου, εγώ θέλω να με κάνετε διευθυντή και υπόσχομαι να είμαι σωστός και δίκαιος χωρίς bullying !!!!

  • και εγώ δημόσιος υπάλληλος σου στη βιβλιοθήκη και ας μου κανεις bulling. να κανουμε και μια πλακα βρε αδερφε

  • Είναι δυνατόν ο κάθε υπάλληλος που θα έχει παράπονα από τον προϊστάμενο της να καλεί τα κανάλια και να τον καταγγέλλει; Άρα από αύριο όλα τα κανάλια θα είναι έξω από κάθε υπηρεσία να ρωτάνε τους υπαλλήλους αν τους έχει πειράξει ο Προϊστάμενος τους και όποιος υπάλληλος πάνω στα νεύρα του, θα βγαίνει έξω από την υπηρεσία του και θα κάνει μια δήλωση. Αν είναι δυνατόν

  • Απαράδεκτα όλα τα σχόλια!!!! Όταν δεν ξέρουμε, δεν έχουμε το δικαίωμα να εκφράζουμε άποψη και γενικά να γράφουμε ό,τι μας κατέβει!!!!

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.