Ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Γιώργος Βαβλιάρας σε συνεργασία με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Τουρισμού Θεσσαλίας, Γιάννη Μπουτίνα, απέστειλαν από κοινού επιστολή στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Αχ. Καραμανλή και στον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, ζητώντας την Σιδηροδρομική Διασύνδεση Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας με Πόγραδετς.
Πιο συγκεκριμένα, στο έγγραφό τους επισημαίνουν τα οφέλη μιας τέτοιας διασύνδεσης η οποία θα διευκολύνει την πρόσβαση από και προς τις δύο περιφέρειες και θα εξυπηρετήσει τη μεταφορά προϊόντων ενισχύοντας την επιχειρηματικότητα. Επίσης θα ενδυναμώσει την τουριστική κίνηση των δύο περιφερειών αυξάνοντας την επισκεψιμότητα ενώ παράλληλα θα ενδυναμωθούν ειδικές μορφές τουρισμού όπως ο θρησκευτικός, ενώνοντας τα Μετέωρα με το θρησκευτικό απόθεμα της Δυτικής Μακεδονίας και θα προωθηθούν περαιτέρω οι τουριστικοί προορισμοί.
Τέλος τονίζεται ότι οι όμορες Περιφέρειες Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας , μέσω αυτής της σιδηροδρομικής διασύνδεσης, θα βοηθηθούν σε μια ισόρροπη και ήπια ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος αλλά και σε μια απαρχή συνεργασίας για την ¨Σιδηροδρομική Εγνατία¨.
Συγχαρητήρια κύριε Βαβλιάρα, είσαι αγωνιστής.
Να γίνει πρώτα Εγνατία ο δρόμος Κοζάνης-Σερβίων-Λάρισας που είναι χειρότερος δρόμος που υπάρχει,να γίνουν πρώτα οι επισκευές της Γέφυρας Σερβίων για να μη ζεί ο κόσμος με την αβεβαιότητα και τον φόβο και μετά όλα τα άλλα κύριε Βαβλιάρα και κύριε Κασαπίδη.
Υπάρχει μελέτη αποδοτικότητας του έργου;
Είναι οικονομικά βιώσιμο;
Το επιχείρημα της διακίνησης προϊόντων και τουριστών συνοδεύεται από ρεαλιστική οικονομική μελέτη;
Ή θα έχουμε τρένα που θα πηγαινοέρχονται άδεια στα περισσότερα δρομολόγιά τους, δημιουργώντας ελλείμματα.
Ο τουρισμός χαρακτηρίζεται από περιοδικότητα ακόμη και ο θρησκευτικός. Το Πόγραδετς απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί τουριστικός προορισμός, ενώ σίγουρα δεν φαντάζομαι τα Μετέωρα να συγκεντρώσουν τις προτιμήσεις τουριστών από Αλβανία.
Υπάρχει σε παράλληλη χάραξη ο Ε 65, που θα ολοκληρωθεί σύντομα, και ο κάθετος προς Κρυσταλλοπηγή, που θα λειτουργήσει σίγουρα ανταγωνιστικά.
Το θέμα πρέπει να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα, αν αναλογιστεί κανείς την καλή προϊστορία των σιδηροδρομικών δικτύων στην Ελλάδα.
Την κακή προϊστορία…
Ο Βαβλιαρας τρέχει, αγάπη την δυτική Μακεδονία και έχει περιφερειακή συνείδηση! Εύγε
όχι και περιφερειακή συνείδηση κοζανίτικη ναι και μπράβο του αλλά την Φλώρινα απέξω
κύριε Βαβλιάρα τα φυσικά σύνορα εισόδου και εξόδου έχουν όνομα Φλώρινα ενημερωθήτε και μετά πουλάτε καθρεφτάκια στους συντοπίτες σας
μα δεν γραφει κάπου κοζανη , διάβασε πρώτα το ΔΤ , Δυτική Μακεδονία
το δυτική μακεδονία είναι πόλη;
να μας πεις τι υπονοεί!!!
Δηλαδή απαιτούν δρόμο στην τύχη;
από κάπου;
Αυτά ανήκουν σε άλλες εποχές
για την περίπτωσή σας α[ιτείται!
ενημέρωση, όραμα, περιφερειακή συνείδηση και μετά διατυπώνουμε άποψη
Γτ ρε φίλε ειδαμε τί λεει ακριβως το έγγραφο?ελεος καπου δλδ
Κατώτεροι των περιστάσεων! Αντί να θέσουν εμφαντικά την σιδηροδρομική Εγνατία με σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και την Θεσσαλονίκη ζητούν την σύνδεση με το Πόγραδετς!