Τα σημερινά θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων στα ΕΠΑΛ, στο μάθημα των μαθηματικών μπορούν να χαρακτηριστούν μέτριας δυσκολίας χωρίς ιδιαίτερες πρωτοτυπίες.
Εξέταζαν ένα πολύ μεγάλο μέρος της φετινής ύλης, με θέματα τα οποία στο σύνολο τους βρίσκονται εντός του σχολικού βιβλίου και απαιτούσαν βασικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις. Τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας, ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και χωρίς να υπάρχουν εκπλήξεις.
Ο εξεταζόμενος και η εξεταζόμενη χρειαζόταν να έχει καλή αντίληψη και κατανόηση στις συναρτήσεις και στην στατιστική για να μπορέσει να ολοκληρώσει κάποια από τα ερωτήματα των θεμάτων, ώστε να «πιάσει» έναν υψηλό βαθμό. Υπήρχε βέβαια σωστή κλιμάκωση της δυσκολίας, έτσι ώστε να μην αποθαρρύνει τους υποψήφιους και τις υποψήφιες ως προς την επεξεργασία των θεμάτων.
Ασπράγκαθος Αβραάμ
μαθηματικός του φροντιστηρίου Νόηση – κριτική παιδαγωγική