Χαρακόπουλος: «Ρεαλιστική λύση στον πολύπαθο δρόμο Λάρισας – Κοζάνης» – «Σουρεαλιστικό» να συνεχίζεται η εκπόνηση μελέτης για τον οδικό άξονα Λάρισας-Κοζάνης με χαρακτηριστικά ΠΑΘΕ, όταν δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί και θα παραμείνει κενό γράμμα!”

17 Ιουλίου 2021
23:27

 

«Στην Ελλάδα όλοι οι δρόμοι δεν μπορούν να γίνουν με προδιαγραφές εθνικής οδού. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι δεν έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά δεν πρέπει να είναι σύγχρονοι και ασφαλείς δρόμοι». Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος συνομιλώντας με τον πρόεδρο του Σαρανταπόρου κ. Γιάννη Βαΐτση και κατοίκους της ιστορικής κοινότητας.

Ο Θεσσαλός πολιτικός, που βρέθηκε στο ορεινό χωριό της Ελασσόνας με αφορμή την εορτή της πολιούχου Αγίας Μαρίνας, δέχθηκε συγχαρητήρια για την ομιλία του στη Βουλή στο νομοσχέδιο για τον Ε65, κατά την οποία χαρακτήρισε «σουρεαλιστικό» να συνεχίζεται η εκπόνηση μελέτης για τον οδικό άξονα Λάρισας-Κοζάνης με χαρακτηριστικά ΠΑΘΕ, όταν δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί και θα παραμείνει κενό γράμμα! Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος εξήγησε στους κατοίκους του Σαρανταπόρου ότι ζήτησε να υπάρξει αναθεώρηση της μελέτης σε ρεαλιστική βάση με μείωση διατομών και επαναχαράξεις, ώστε να είναι εφικτή η υλοποίηση του έργου, καθώς η ΕΕ δεν χρηματοδοτεί 4ο παράλληλο οδικό άξονα με την ΠΑΘΕ, την Ιόνια οδό και τον Ε65, με προδιαγραφές εθνικής οδού, δηλαδή με νησίδα, δυο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΑΕ ανά κατεύθυνση. Όπως είπε, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής τον ενημέρωσε ότι το επόμενο διάστημα το Υπουργείο θα προχωρήσει σε αναθεωρήσεις μελετών με υποβιβασμό των χαρακτηριστικών τους σε όλη τη χώρα, προκειμένου να είναι εφικτή η υλοποίησή τους.

Ο κυβερνητικός βουλευτής, που με τον πρώην δήμαρχο Σαρανταπόρου κ. Θανάση Κλεισιάρη είχαν θέσει το ζήτημα στον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά, σημείωσε στους συνομιλητές του ότι «πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική του εκκρεμούς: ή εθνική οδός ή καρόδρομος! Ο Λάρισα-Κοζάνη μπορεί να γίνει ένας ασφαλής δρόμος, τα δε χαρακτηριστικά του να διαμορφωθούν με βάση και τον φόρτο κίνησης που έχει. Θέλω να πιστεύω ότι στην προσπάθεια αυτή, της εξεύρεσης ρεαλιστικής λύσης στον πολύπαθο δρόμο Λαρισας-Κοζάνης, που συνδέει την Ανατολική Θεσσαλία με την Δυτική Μακεδονία θα ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας, αυτοδιοίκηση και πολιτεία, μακριά από λαϊκισμούς».

Πηγή onlarissa.gr

11 σχόλια

  • Την παράκαμψη της Ελασσόνας μόνο να κάνουν μέσα σ’αυτον τον αιώνα θα είναι μεγάλο κατόρθωμα τα άλλα να τα κρατήσουν για τον επόμενο αιώνα..

  • Εχει απολυτο δικαιο.Χρειαζεται στενη συνεργασια και συμπορρευση των δυο Περιφερειων.Το 1994 καταληφθηκε το Δημαρχειο Ελασονας για 45 μερες για να μην εγκριθει η παρακαμψη Ελασονας.Για λιγα μπαχτσεδια…

  • Αν δεν ενωθούν οι Κοζανίτες και γενικά οι Δυτικομακεδονες καί δεν σταματήσουν να βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους …… πρόοδος δεν θα υπάρξει..!!!

  • Ο συγκεκριμένος δρόμος μπορεί να είναι σημαντικός για την Δυτική Μακεδονία και ιδίως για την Κοζάνη αλλά δεν είναι το ίδιο σημαντικός για την Θεσσαλία…..
    Οπότε το να τον “κυνηγάει” η Κοζάνη αλλά όχι η Λάρισα δεν θα έχει αποτέλεσμα….

    • Μα ο κ Χαρακοπουλος αυτό υποστηρίζει.Απαιτειται συστρατευση και κοινές προσπάθειες των δύο Περιφερειων.

  • Καποιος πολιτικος
    ,αλλα σε κρατικη θεση,τακτικα εγραφε πως ξεκινησε ο δρομος και πως ο υπουργος ΜΑΣ,τονιζε το μας,για προφανεις λογους και νομιζε οτι ξεγελαει το λαο,αλλα μαλλον τον υπουργο δουλευε με τις τακτικες ανακοινωσεις,ενω ουτε παρακαμψη της Ελασσονας δεν μπορεσε να κανει.Ετσι για να μην ξεχνιωμαστε και το παιζουμε και αρεστοι στο λαο.

  • Μπραβο!!!Κ.Χαρακοπουλε.Βουλευτης με ηθος και συνεπεια λογων και πραξεων.Φυσικα δεν ειναι τυχαιο,που ο λαος της Π.Ε.Λαρισας τον στελνει στη βουλη τοσα χρονια.Ειπε ολη την αληθεια με δυο λογια.Οι δικοι μας βουλευτες πρωην και νυν τι ελεγαν και τι λενε ακομα και σημερα;

  • Εφόσον ξεκίνησε το βόρειο κομμάτι του Ε65 μην περιμένετε καινούριο δρόμο.Μονο τοπικες βελτιώσεις και όχι νέα χάραξη.Θα λειτουργεί ανταγωνιστικά του Ε65 και δεν θα το επιτρέψουν.Γιαυτο δεν βελτιώθηκε ο δρόμος Καρδιτσα- Τρίκαλα γιατί θα λειτουργεί ανταγωνιστικά του Ε65 και θα χάνονται έσοδα και δεν εγκρίθηκε η χρηματοδότηση.

  • Όποιος περπάτησε το δρόμο από την γέφυρα στο Ρύμνιο μέχρι πιοκάτω από τη διασταύρωση Τριγωνικού ,καταλαβαίνει πως πρέπει ναναι ο δρόμος μέχρι τη Λάρισα. Οι δρόμοι τύπου Εγνατία δεν χρειάζονται παντού.

  • Την στροφή έξω από το αεροδρόμιο Κοζάνης να φτιάξετε!! Ποσοι άνθρωποι πρέπει να σκοτωθούν για να φτιαχτεί???

    Αλλα ξέρω ένας πολιτικός αρκεί για να φτιαχτεί

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι