Σημερινό, 24/9, βίντεο με την εξέλιξη του έργου ανάπλασης της ανατολικής εισόδου της Κοζάνης, από τον κόμβο του super market LIDL προς την είσοδο της πόλης.Το έργο αφορά τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων του οδικού τμήματος Κοζάνης- Θεσσαλονίκης από τον κόμβο του super market Βασιλόπουλος έως τον κόμβο του LIDL περίπου 1,3 χλμ.. Λόγω της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της ΔΕΥΑ Κοζάνης το υπό μελέτη οδικό τμήμα είναι αρκετά επιβαρυμένο κυκλοφοριακά στις διαμπερείς κινήσεις του κι η αναγκαιότητα βελτίωσης της υφιστάμενης κατάστασης κρίθηκε επιβεβλημένη. Παράλληλα ας μην ξεχνάμε ότι εκεί κινούνται καθημερινά – περπατώντας στην άσφαλτο – και δεκάδες φοιτητές του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας καθώς τμήματα του Ιδρύματος βρίσκονται σε κτήριο πέριξ της εν λόγω περιοχής. Τα ανακατασκευαζόμενα πεζοδρόμια θα έχουν πλάτη της τάξεως των 2,25μ κι επί αυτών θα διαμορφωθούν διαβάσεις κατάλληλες για πρόσβαση ΑμεΑ καθώς κι οδηγός τυφλών. Επίσης η μελέτη περιλαμβάνει και τη δημιουργία νησίδας πλάτους όμοιας με την υφιστάμενη στη θέση που στεγάζεται η ΔΕΥΑΚ καθώς και μονοδρόμηση της οδού Καρυδίτσας από την συμβολή της με την οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή (πρώην Βερμίου) έως την Ανθοτόπου. Σε ό,τι αφορά την πρόσβαση στο κτίριο της ΔΕΥΑΚ από την πόλη της Κοζάνης αυτή θα γίνεται με αριστερή στροφή από την οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή προς την οδό Καρυδίτσας με σκοπό την κυκλοφοριακή αναβάθμιση και την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων από και προς το κτήριο. Λόγω της διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων προβλέπεται η κατασκευή νέων φρεατίων υδροσυλλογής στις θέσεις όπου υπάρχουν τα σημερινά φρεάτια
Τόσα χρόνια αφού δεν σκοτώθηκε κανείς από την ανυπαρξία πεζοδρομίου λόγω της κίνησης πεζών που δημιουργησαν λόγω της μεταφοράς της ΔΕΥΑΚ ήταν φοβερή επιτυχία!Τώρα το να φτιάχνεις τα αναγκαία πεζοδρόμια αφαιρώντας πλάτος από το οδόστρωμα είναι παγκόσμια πατέντα!Στην Κοζάνη είναι απορίας άξιο η σμυκρινση και σχεδόν εξαφάνιση των πεζοδρομίων τις τελευταίες δεκαετίες ενώ έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο.Εχουμε φαινόμενο να υπάρχουν πρασιές 3 μετρα και πεζοδρόμιο ενάμιση πλακακι.
Προτείνω στην διαπλάτυνση του δρόμου να προβλεφθεί και κατασκευή ποδηλατοδρόμου
Καλώς ότι γίνεται στα LIDL.
Για εμάς της βορείου εισόδου της πόλης – από Κοίλα – γιατί δεν βρίσκεται μια λύση να πηγαίνουμε στο σπίτι μας (πίσω από την Αγία Παρασκευή) και πρέπει να πάμε ένα χιλιόμετρο προς την πόλη κι άλλο ένα να γυρίσουμε προς τα κάτω;
Επειδή δεν είμαστε τα LIDL;
Εσείς από εκεί έχετε τον κύριο ηθικό, οπότε περιμένετε να κάνει κουμάντο αυτός για να γίνει γενικότερα ο δρόμος Κοίλα Κοζάνη. Εμείς από εδώ έχουμε τον βαγγελακη που τα τελευταία 2 χρόνια που είναι στο τιμόνι του δήμου εεεεε συγγνώμη στο τιμόνι της αντιδημαρχιας, έχει φέρει αναπτυξιακό όργιο έργων.
Το σχέδιο πόλης βλέπεις σταματάει εκεί που υπάρχουν συμφέροντα, εγώ ακούω σχέδια για αυτόν τον δρόμο 30 χρόνια αλλά τίποτα.
Μακάρι κάποιοι να σκεφτούν πως ο δρόμος από την Αγία Παρασκευή προς την έξοδο της πόλης κάποια στιγμή να γίνει ένας σωστός δρόμος μακάρι
Στο κεντρο της πόλης υπάρχουν ακόμα πεζοδρομεια που δεν χώρα ούτε αναπηρικό καροτσάκι ενώ για ντεκόρ είναι γεμάτα ξύλινους στύλους της ΔΕΗ για να μπλοκάρουν τελείως την διέλευση.. όλα θα πληρωθούν αργά η γρήγορα γιατί οι καιροσκόποι και οι υπηρέτες συμφερόντων έχουν ημερομηνία λήξης..
τι αργα ή γρηγορα ρε μαστορα, δεκαετιες τωρα τα ιδια γινονται. μην τρεφεις αυταπατες